Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 21 ppt |
Графіків і діаграм: | 29 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела опитування серед жителів міста Києва щодо купування свіжого м'яса (з фокусом на фірмові м’ясні магазини), в тому числі, переваги в періодичності покупки, місцях купівлі (супермаркети, фірмові магазини, ринки, фермери), причини покупки в цьому місці, недоліки, використання доставки. В даному аналітичному звіті у вигляді презентації представлені результати опитування і висновки.
1. Цільова аудиторія (ЦА) опитування
2. Місця покупки свіжого м'яса
3. Порівняння ЦА фірмових магазинів і інших каналів збуту
4. ЦА. Матеріальне становище
5. Розподіл за районами Києва
6. Частота покупки м'яса
7. Частота покупки охолоджених м'ясних напівфабрикатів
8. Причини покупки (якщо купують не в фірмових магазинах)
9. За яких факторів ви б купували м'ясо в фірмових м'ясних магазинах? (Якщо купують не в фірмових магазинах)
10. Клієнти супермаркетів: купують в одному або в різних? В якому саме?
11. Клієнти фірмових магазинів: В якому магазині купують?
12. Клієнти фірмових магазинів: Причини покупки там?
13. Клієнти фірмових магазинів: Ви б порадили магазин м'яса, в якому ви зазвичай робите покупки?
14. Клієнти фірмових магазинів: що не подобається?
15. Клієнти фірмових магазинів: Яку продукцію також хотіли би бачити в фірмових магазинах м'яса?
16. Доставка продуктів. Всі канали збуту
17. Доставка продуктів. Фірмові магазини
18. Висновки