in stock

Аналітичний звіт за результатами опитування покупців свіжого м'яса. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 21 ppt
Графіків і діаграм: 29
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
7400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела опитування серед жителів міста Києва щодо купування свіжого м'яса (з фокусом на фірмові м’ясні магазини), в тому числі, переваги в періодичності покупки, місцях купівлі (супермаркети, фірмові магазини, ринки, фермери), причини покупки в цьому місці, недоліки, використання доставки. В даному аналітичному звіті у вигляді презентації представлені результати опитування і висновки.

Детальний зміст:

1. Цільова аудиторія (ЦА) опитування
2. Місця покупки свіжого м'яса
3. Порівняння ЦА фірмових магазинів і інших каналів збуту
4. ЦА. Матеріальне становище
5. Розподіл за районами Києва
6. Частота покупки м'яса
7. Частота покупки охолоджених м'ясних напівфабрикатів
8. Причини покупки (якщо купують не в фірмових магазинах)
9. За яких факторів ви б купували м'ясо в фірмових м'ясних магазинах? (Якщо купують не в фірмових магазинах)
10. Клієнти супермаркетів: купують в одному або в різних? В якому саме?
11. Клієнти фірмових магазинів: В якому магазині купують?
12. Клієнти фірмових магазинів: Причини покупки там?
13. Клієнти фірмових магазинів: Ви б порадили магазин м'яса, в якому ви зазвичай робите покупки?
14. Клієнти фірмових магазинів: що не подобається?
15. Клієнти фірмових магазинів: Яку продукцію також хотіли би бачити в фірмових магазинах м'яса?
16. Доставка продуктів. Всі канали збуту
17. Доставка продуктів. Фірмові магазини
18. Висновки

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами