Аналіз трендів ринку: причини, цілі та засоби
1600

Аналіз трендів ринку: причини, цілі та засоби

Для діючих підприємств дуже важливо відслідковувати зміни ринкової обстановки з метою своєчасного вжиття заходів реагування на нові ризики та можливості, збереження конкурентоспроможності. Аналіз трендів ринку від Pro-Consulting на замовлення клієнтів забезпечує таку можливість.

Аналіз трендів ринку допомагає виявити та відстежити вплив таких факторів, як:

  • макроекономічна ситуація у країні;
  • міжнародна обстановка на глобальному та регіональному рівнях;
  • діяльність органів державної влади;
  • активність ринкових суб'єктів, які конкурують – читайте про аналіз конкурентів;
  • стан споживчої сфери;
  • форс-мажорні обставини: воєнні дії, природні та техногенні катастрофи, епідемії, епізоотії та інші.

Аналіз трендів ринку замовляють тим частіше, чим динамічніше змінюється стан економічної сфери діяльності замовника. Рекомендуємо вже зараз ознайомитись із типовою структурою дослідження ринку, за якою ви можете проаналізувати будь-який ринок України та світу.

Коли аналіз трендів ринку особливо необхідний

Умовою успішності бізнес-проекту є здатність його управління ефективно використовувати ринкові тренди для розвитку, уникаючи деструктивних впливів. Таким чином, аналіз трендів ринку вкрай необхідний перед прийняттям рішень, таких як:

За період роботи Pro-Consulting у сфері консалтингових послуг з 2004 року аналіз трендів ринку нами проведено понад 2200 разів на замовлення для понад тисячі клієнтів, серед яких були: транснаціональні корпорації; флагмани національних економік; представники середнього, малого та мікробізнесу; дипломатичні представництва іноземних держав та торгово-промислові палати; кредитні та інвестиційні організації; юридичні фірми; фізичні особи.

Будь-який готовий аналіз трендів ринку можна придбати в онлайн-магазині на нашому сайті. За вашим запитом будь-який звіт буде актуалізований і адаптований під ваші цілі та завдання - контакти.

Умови якісного проведення аналізу трендів ринку

Якість будь-якої діяльності залежить від рівня забезпеченості необхідними ресурсами. Аналіз трендів ринку вимагає наявності джерел первинної та вторинної інформації, методик та кадрів для її систематизації та аналітико-синтетичної обробки.

Компанія Pro-Consulting проводить аналіз трендів ринку на підставі відомостей із:

  • зведень офіційних статистичних служб;
  • повідомлень міністерств та відомств;
  • основ зовнішньоекономічної діяльності;
  • звітів та презентацій компаній та галузевих асоціацій;
  • матеріалів преси та спеціалізованих видань;
  • соціологічних та маркетингових досліджень сторонніх організацій;
  • власних та партнерських інформаційних масивів.

Глибоке опрацювання окремих аспектів аналізу трендів ринку наші фахівці здійснюють з використанням польових методів на власній матеріально-технічній базі компанії.

Так, споживчий аналіз трендів ринку можливий із залученням колл-центру Pro-Consulting, який здатний виявляти:

  • індекс прихильності споживача до бренду або товару (NPS-опитування);
  • показник задоволеності покупців (CSI-опитування);
  • сильні та слабкі сторони комунікації замовника з клієнтами (метод «таємний дзвінок»).

Аналіз трендів ринку також може бути збагачений результатами фокус-групових досліджень та глибинних інтерв'ю в офлайн або онлайн форматах у спеціально обладнаній студії.

Скористатися описаними можливостями для інформаційно-аналітичного забезпечення економічної діяльності можна, замовивши аналіз трендів ринку телефоном або електронною поштою Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами