Маркетингові дослідження ринків, проведені компанією Pro-Consulting, були б неповними без даних про настрої, очікування, мотиви поведінки споживачів товарів та послуг, які можна отримати лише шляхом особистого спілкування. Для організації опитувань цільової аудиторії у складі нашого агентства організовано колл-центр, оснащений CATI. Завдяки цьому послуги колл-центру, ціни на які значно нижчі, ніж на інші види опитувань, стали доступними широкому колу наших клієнтів, – не тільки підприємцям, а й представникам інших напрямів діяльності, яким необхідний зворотний зв'язок з народом.
Послуги call-центру Pro-Consulting включають:
Ознайомтеся зі структурою глибинного дослідження ринку
Наш колл-центр є потужним інструментом отримання первинної інформації, використання якого має низку переваг перед іншими методами польових досліджень.
Переваги опитувань по телефону
Перше, на що звертають увагу замовники, звертаючись до колл-центру, – послуги, ціна, якість та час виконання. За всіма цими параметрами колл-центр Pro-Consulting має високий рівень конкурентоспроможності на ринку.
1. Послуги колл-центру – ціни та якість
Ціни на послуги call-центру визначаються виходячи з трудомісткості поставленого завдання, але в будь-якому випадку вони значно нижчі за вартість коштів, які замовнику довелося б витратити при його вирішенні іншими способами. Відпрацьовані методики телефонних опитувань дозволяють отримувати інформацію, порівнянну за повнотою лише результатів особистого анкетування, але є набагато дешевшими.
Більше 1900 готових маркетингових досліджень – перегляньте реальні кейси аналізу ринків
2. Послуги call-центру – оперативність
CATI дозволяє автоматизувати рутинні операції під час проведення телефонних опитувань, що значно збільшує швидкість виконання проекту.
3. Послуги call-центру – охоплення цільової аудиторії
Одночасно достукатися по людей різного віку та соціальних груп в даний час можна тільки по телефону. Якщо, наприклад, розмістити анкету в Інтернеті, її може і побачать деякі споживачі, але не всі захочуть відповісти на питання, особливо якщо їх буде багато. Значна кількість людей взагалі не є активними користувачами мережевих ресурсів, а телефон є у всіх, і поговорити з оператором, озброєним ефективним сценарієм анкетування, погодиться більшість респондентів – і молодь, і люди старшого покоління.
Аналіз частки ринку – дізнайтесь більше про цю складову ринкового дослідження
Реалізація послуги call-центру
Для того щоб замовити послуги колл-центру, дізнатися ціни, необхідно звернутися в Pro-Consulting. Після досягнення попередньої домовленості ми організуємо онлайнову чи очну нараду замовника та виконавців послуги call-центру. У міру з'ясування поставленої мети та завдань буде сформоване технічне завдання для конкретної послуги колл-центру. Ціни розраховуються виходячи з обсягу робіт.
Так, для телефонного опитування – найпопулярнішої послуги call-центру, перелік заходів включає:
Інші послуги колл-центру, ціни на які також невисокі, передбачають свої варіанти наведеної вище схеми. Незмінним залишається лише високий якісний рівень виконання вашого замовлення.
Конкурентний аналіз ринку - вашому бізнесу неодмінно необхідний даний вид дослідження