Послуги call-центру Pro-Consulting: будьте на зв'язку з цільовою аудиторією
380

Послуги call-центру Pro-Consulting: будьте на зв'язку з цільовою аудиторією

Маркетингові дослідження ринків, проведені компанією Pro-Consulting, були б неповними без даних про настрої, очікування, мотиви поведінки споживачів товарів та послуг, які можна отримати лише шляхом особистого спілкування. Для організації опитувань цільової аудиторії у складі нашого агентства організовано колл-центр, оснащений CATI. Завдяки цьому послуги колл-центру, ціни на які значно нижчі, ніж на інші види опитувань, стали доступними широкому колу наших клієнтів, – не тільки підприємцям, а й представникам інших напрямів діяльності, яким необхідний зворотний зв'язок з народом.

Послуги call-центру Pro-Consulting включають:

  • маркетингові телефонні опитування;
  • соціологічні та політологічні опитування;
  • визначення ставлення до бренду (NPS-опитування);
  • аудит служб роботи з клієнтами (таємний дзвінок);
  • продаж телефоном (телемаркетинг);
  • актуалізація баз даних (продзвін контактів).

Ознайомтеся зі структурою глибинного дослідження ринку

Наш колл-центр є потужним інструментом отримання первинної інформації, використання якого має низку переваг перед іншими методами польових досліджень.

Переваги опитувань по телефону

Перше, на що звертають увагу замовники, звертаючись до колл-центру, – послуги, ціна, якість та час виконання. За всіма цими параметрами колл-центр Pro-Consulting має високий рівень конкурентоспроможності на ринку.

1. Послуги колл-центру – ціни та якість

Ціни на послуги call-центру визначаються виходячи з трудомісткості поставленого завдання, але в будь-якому випадку вони значно нижчі за вартість коштів, які замовнику довелося б витратити при його вирішенні іншими способами. Відпрацьовані методики телефонних опитувань дозволяють отримувати інформацію, порівнянну за повнотою лише результатів особистого анкетування, але є набагато дешевшими.

Більше 1900 готових маркетингових досліджень – перегляньте реальні кейси аналізу ринків

2. Послуги call-центру – оперативність

CATI дозволяє автоматизувати рутинні операції під час проведення телефонних опитувань, що значно збільшує швидкість виконання проекту.

3. Послуги call-центру – охоплення цільової аудиторії

Одночасно достукатися по людей різного віку та соціальних груп в даний час можна тільки по телефону. Якщо, наприклад, розмістити анкету в Інтернеті, її може і побачать деякі споживачі, але не всі захочуть відповісти на питання, особливо якщо їх буде багато. Значна кількість людей взагалі не є активними користувачами мережевих ресурсів, а телефон є у всіх, і поговорити з оператором, озброєним ефективним сценарієм анкетування, погодиться більшість респондентів – і молодь, і люди старшого покоління.

Аналіз частки ринку – дізнайтесь більше про цю складову ринкового дослідження

Реалізація послуги call-центру

Для того щоб замовити послуги колл-центру, дізнатися ціни, необхідно звернутися в Pro-Consulting. Після досягнення попередньої домовленості ми організуємо онлайнову чи очну нараду замовника та виконавців послуги call-центру. У міру з'ясування поставленої мети та завдань буде сформоване технічне завдання для конкретної послуги колл-центру. Ціни розраховуються виходячи з обсягу робіт.

Так, для телефонного опитування – найпопулярнішої послуги call-центру, перелік заходів включає:

  • складання скрипту (опитувальної анкети);
  • підготовка бази респондентів, актуалізація її у разі потреби;
  • адаптація скрипту розмови із респондентом;
  • тестова обкатка телефонного опитування, внесення поправок;
  • проведення повного телефонного опитування з можливістю контролю його ходу в реальному часі;
  • систематизація отриманих даних;
  • аналіз інформації, складання звіту з описом, висновками, табличними та графічними матеріалами.

Інші послуги колл-центру, ціни на які також невисокі, передбачають свої варіанти наведеної вище схеми. Незмінним залишається лише високий якісний рівень виконання вашого замовлення.

Конкурентний аналіз ринку - вашому бізнесу неодмінно необхідний даний вид дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами