Повноцінне маркетингове дослідження ринку є результатом вивчення всіх аспектів економічного середовища та їх впливу на можливості для діяльності підприємства замовника. У процесі аналізу виділяються такі основні ринкові чинники:
Ознайомтеся з типовою структурою комплексного дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу
Окремо варто відзначити вплив ринку конкурентної боротьби між його суб'єктами. Адже перелічені вище фактори враховують усі оператори ринку, одночасно намагаючись здобути перевагу один перед одним.
Інформація конкурентного аналізу ринку
Конкурентний аналіз ринку, окрім того, що описується в окремому розділі звіту за результатами комплексного маркетингового дослідження, буквально пронизує й інші інформаційні блоки готового звіту з ринку. Без урахування конкуренції неможливо коректно описати такі пункти, як:
На сайті доступно більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
В результаті конкурентного аналізу ринку клієнту надається така інформація:
1. Загальні відомості про конкуруючі суб'єкти:
2. Продукція конкурентів:
3. Цінові політики конкурентів:
Також дізнайтесь більше про аналіз обсягу ринку як частину дослідження ринку
4. Взаємодія конкурентів з іншими учасниками ринку та комунікативні політики:
5. Концепції розвитку бізнесу конкурентів:
Зібрати всі відомості, що становлять якісний конкурентний аналіз ринку, непросто для непідготовленого та слабо оснащеного виконавця. Саме тому маркетингові дослідження загалом і конкурентний аналіз ринку, зокрема, зазвичай доручають стороннім агентствам, які добре зарекомендували себе в консалтинговій сфері.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку котеджних містечок Київської обл. (2020-1 пол. 2021 рр.)
Можливості Pro-Consulting щодо проведення конкурентного аналізу ринку
Конкурентний аналіз ринку від Pro-Consulting будується на даних джерел вторинної інформації, які одержують за допомогою кабінетних методів збору, та первинних відомостей за результатами власних польових досліджень, а саме:
З урахуванням специфіки дослідження конкурентний аналіз ринку вимагає максимального використання всіх інформаційних можливостей компанії та творчого підходу з боку виконавців.
Замовити конкурентний аналіз ринку окремо чи у складі комплексного маркетингового дослідження можна за контактними данными.
Також прочитайте про аналіз частки ринку як частину аналізу ринку