Конкурентний аналіз ринку – Pro-Consulting
1533

Конкурентний аналіз ринку – Pro-Consulting

Повноцінне маркетингове дослідження ринку є результатом вивчення всіх аспектів економічного середовища та їх впливу на можливості для діяльності підприємства замовника. У процесі аналізу виділяються такі основні ринкові чинники:

  • суспільно-політична та макроекономічна ситуація в країні;
  • міжнародні відносини у світовому та регіональному масштабах;
  • норми державного регулювання та оподаткування галузі;
  • кон'юнктури цільового та пов'язаних ринків на глобальному та національному рівнях;
  • очікування та можливості споживчої аудиторії;
  • технологічні, екологічні та інші тренди;
  • різного роду форс-мажорні обставини – поширення хвороб, катастрофи природного та техногенного характеру, військові конфлікти тощо.

Ознайомтеся з типовою структурою комплексного дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок України та світу

Окремо варто відзначити вплив ринку конкурентної боротьби між його суб'єктами. Адже перелічені вище фактори враховують усі оператори ринку, одночасно намагаючись здобути перевагу один перед одним.

Інформація конкурентного аналізу ринку

Конкурентний аналіз ринку, окрім того, що описується в окремому розділі звіту за результатами комплексного маркетингового дослідження, буквально пронизує й інші інформаційні блоки готового звіту з ринку. Без урахування конкуренції неможливо коректно описати такі пункти, як:

  • узагальнені параметри та характеристики ринкового середовища;
  • цільова аудиторія та особливості споживання;
  • оцінка ефективності каналів збуту;
  • становище на ринку підприємства замовника;
  • дослідження рекламної галузі;
  • інвестиційна привабливість ринку.

На сайті доступно більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

В результаті конкурентного аналізу ринку клієнту надається така інформація:

1. Загальні відомості про конкуруючі суб'єкти:

  • перелік прямих та непрямих конкурентів;
  • короткий опис кожного оператора.

2. Продукція конкурентів:

  • товари, які випускаються або імпортуються конкурентами;
  • порівняльний аналіз споживчих властивостей;
  • можливості конкурентів щодо коригування пропозиції.

3. Цінові політики конкурентів:

  • структура собівартостіи продукції, що досліджується;
  • простір для маневрів оптовими та роздрібними цінами;
  • зміст цінових стратегій конкурентів

Також дізнайтесь більше про аналіз обсягу ринку як частину дослідження ринку

4. Взаємодія конкурентів з іншими учасниками ринку та комунікативні політики:

  • договірні відносини із постачальниками ресурсів;
  • робота з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • форми та способи впливу на споживачів;
  • методи стимулювання персоналу

5. Концепції розвитку бізнесу конкурентів:

  • склади брендів;
  • спрямованість та зміст рекламних акцій;
  • маркетингові стратегії просування

Зібрати всі відомості, що становлять якісний конкурентний аналіз ринку, непросто для непідготовленого та слабо оснащеного виконавця. Саме тому маркетингові дослідження загалом і конкурентний аналіз ринку, зокрема, зазвичай доручають стороннім агентствам, які добре зарекомендували себе в консалтинговій сфері.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку котеджних містечок Київської обл. (2020-1 пол. 2021 рр.)

Можливості Pro-Consulting щодо проведення конкурентного аналізу ринку

Конкурентний аналіз ринку від Pro-Consulting будується на даних джерел вторинної інформації, які одержують за допомогою кабінетних методів збору, та первинних відомостей за результатами власних польових досліджень, а саме:

  • відкритих даних гравців;
  • звітів сторонніх організацій;
  • публікацій засобів масової інформації та галузевих видань;
  • матеріалів економічних конференцій;
  • інтерв'ю з експертами ринку та менеджерами конкуруючих підприємств;
  • телефонних опитувань споживачів;
  • використання методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
  • аналізу контенту інформаційних ресурсів та інструментів.

З урахуванням специфіки дослідження конкурентний аналіз ринку вимагає максимального використання всіх інформаційних можливостей компанії та творчого підходу з боку виконавців.

Замовити конкурентний аналіз ринку окремо чи у складі комплексного маркетингового дослідження можна за контактними данными.

Також прочитайте про аналіз частки ринку як частину аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами