У нас можна замовити маркетингове дослідження за оптимальною ціною
1110

У нас можна замовити маркетингове дослідження за оптимальною ціною

Рішення замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting приймають різні клієнти:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • великі гравці національного масштабу;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • галузеві асоціації;
  • торгово-промислові палати;
  • іноземні представництва;
  • інвестиційні фонди та банки;
  • юридичні фірми;
  • фізичні особи.

Завдяки індивідуальному підходу кожен ініціатор має можливість замовити маркетингове дослідження під цілі та завдання за оптимальною доступною ціною.

У більшості випадків наші клієнти бажають замовити маркетингове дослідження, яке містить:

1. Загальні відомості про ринок:

  • короткий опис економічної сфери;
  • показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • ємність ринку у поступовій динаміці за вказаний період;
  • сегментація ринку за видами продукції, походженням, географією поставок та іншими ознаками;
  • основні фактори впливу на ринкову ситуацію, тенденції її подальшого розвитку;
  • зі структурами понад 2300 кейсів з дослідження ринків можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

2. Опис системи державного регулювання галузі:

  • вимоги законів та підзаконних актів;
  • необхідність отримання ліцензій та стандартизації діяльності;
  • оподаткування внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
  • правила проведення державних закупівель та участі у тендерах ринкових суб'єктів.

3. Конкурентний аналіз ринку (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):

  • перелік та характеризуючі дані основних конкурентів;
  • розподіл ринкових часток у різних зрізах;
  • поточна позиція на ринку замовника дослідження;
  • асортимент та властивості товарів прямих та непрямих конкурентів;
  • маркетингові стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • бар'єри задля досягнення поставлених замовником цілей, пов'язані з діяльністю конкурентів.

4. Дослідження споживання продукції:

  • структура та характеристики цільової аудиторії;
  • відношення споживачів до наявних на ринку торгових пропозицій;
  • особливості вибору та придбання товарів на електронних майданчиках;
  • ключові запити споживачів;
  • споживання корпоративним та державним секторами;

У якості приклади структури вже проведеного дослідження, перегляньте структуру аналізу ринку гіпсокартону в Україні.

Корисно замовити маркетингове дослідження, доповнене даними про:

  • обсяги експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому вираженнях;
  • структуру зовнішньої торгівлі у різних зрізах;
  • митні збори;
  • міжнародні, національні санкції, антидемпінгові та інші бар'єри;
  • факторне порівняння вигідності зовнішніх ринків;
  • потенційних контрагентів для створення зовнішньоторговельних каналів.

Діючі та нові виробничники прагнуть замовити маркетингове дослідження, яке прояснює:

  • показники діючих на ринку виробників;
  • технологічний рівень працюючих промислових потужностей;
  • параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
  • поточну та прогнозну кон'юнктури пов'язаних ринків;
  • структуру собівартості та досяжний рівень рентабельності випуску продукції;
  • можливість отримання державної підтримки;
  • доступність технологій та обладнання.

Якщо ви не впевнені, як підготувати технічне завдання на проведення дослідження, зв'яжіться з нами – консультант поставить усі необхідні запитання і самостійно сформує структуру звіту для вас.

Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок – перевірте наявність готового звіту у каталозі готових проектів Pro-Consulting.

Також більшість організацій та інвесторів завжди вирішують замовити маркетингове дослідження інвестиційної привабливості ринку, що включає:

  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • зведену таблицю ризиків та бар'єрів;
  • факторний аналіз ринкових ніш;
  • рекомендації щодо виведення на ринок та розвиток нових гравців.

У разі потреби клієнти Pro-Consulting можуть замовити маркетингове дослідження і за іншими напрямками, що їх цікавлять, таким як:

  • рекламна сфера ринку:
    • моніторинг рекламних повідомлень;
    • аналіз пошукових запитів потенційних споживачів у Інтернеті;
    • визначення ключів для цільової реклами;
    • реакція на рекламні акції споживчою аудиторією;
    • аудит підсумкової результативності рекламної кампанії;
  • канали реалізації продукції:
    • загальні показники наявних каналів збуту;
    • маркетингові політики дистриб'юторів та рітейлерів;
    • ефективність методів просування;
    • функціонування каналів збуту у форс-мажорних обставинах;
    • рекомендації щодо структури продажів за різних варіантів ситуації на ринку.

Отримати детальну інформацію про послуги компанії Pro-Consulting та замовити маркетингове дослідження можна телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами