Ринок послуг UberShuttle в Україні: комфорт, що коштує своїх грошей
3179

Ринок послуг UberShuttle в Україні: комфорт, що коштує своїх грошей

Компанія Pro-Consulting проаналізувала ринок послуг UberShuttle в Україні в січні 2020 року. В результаті дослідження визначено основні параметри ринку і діючі на нього фактори, визначена окупність виходу на ринок нових учасників. Готовий аналіз ринку UberShuttle в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок послуг UberShuttle - це нове явище не тільки для України, але і для Європи в цілому. Компанія Uber запустила пілотний проект UberShuttle в Києві 14 травня 2019 року. Столиця України стала третім містом світу, де присутній подібний сервіс, два інших міста - це Каїр (Єгипет) і Монтеррей (Мексика), але там він називається UberBus.

Можливо, вам буде також цікаво прочитати матеріал про ринок розвезення персоналу

UberShuttle є мікроавтобус, не більше десяти років, оснащений зручними сидіннями з ременями безпеки і кондиціонером, який їздить по певному маршруту і по шляху підбирає пасажирів. Клієнти замовляють послугу за допомогою програми Uber. Вартість поїздки визначається в залежності від дальності і проїзд дорожчий ніж в звичайних маршрутках в два-три рази. Однак за підвищену ціну пасажир отримує більш високий комфорт, оскільки стоячих місць в UberShuttle не передбачено.

Так само почитайте про бізнес-план таксопарку

Аналіз ринку послуг UberShuttle показав, що його учасниками є власники імпортних мікроавтобусів, спеціально придбаних під даний проект - більшість з них вперше зареєстровані в Україні в 2019 році.

Ви можете дізнатися про будь-які показники вашого ринку і їх динаміку, а також отримати прогнози їх розвитку за допомогою аналітичного дослідження ринку

Для того, щоб вийти на ринок послуг UberShuttle, транспортний засіб повинен мати ліцензію на автобусні перевезення, які видаються операторам автопарків. Водієві необхідно мати права категорії D, бути зареєстрованим як суб'єкт підприємницької діяльності або входити в штат, який співпрацює з Uber компанією.

Відносно виходу на ринок послуг UberShuttle нових учасників, на початок 2020 року було відомо, що компанія Uber вже набрала достатню кількість транспортних засобів для реалізації пілотного проекту. Розширення складу учасників було неможливо принаймні до квітня поточного року. Про те, наскільки вплинув на плани Uber введений в Україні карантин, стане ясно після його завершення.

Впевнені, вам буде корисно дізнатися про наслідки карантину для ключових галузей економіки України

За результатами аналізу ринку послуг UberShuttle в Україні можна з упевненістю сказати, що він має хороші перспективи для розвитку. За час реалізації пілотного проекту зафіксовано стійке перевищення попиту над пропозицією, особливо в години пік. Разом з тим, в процесі запуску ринку послуг UberShuttle в Україні виявлено негативні фактори, які можуть вплинути на нього в майбутньому. Зокрема, це:

  • невідповідність послуги UberShuttle українському законодавству, що регулює регулярні перевезення пасажирів;
  • наявність на маршрутах транспорту без відповідної ліцензії або з водіями без прав потрібної категорії;
  • ухилення водіями від сплати податків за допомогою фіктивного оформлення в компаніях-партнерах Uber.

Перевагою послуги UberShuttle, на думку пасажирів, є підвищена комфортність поїздки, що дозволяє деяким відмовитися на її користь від використання особистого авто.

Якщо у вас є ще пару хвилин, ознайомтеся з корисною аналітикою з анотації до готового аналізу ринку послуг таксі в Україні. 2020 рік

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами