in stock

Дослідження ринку каршерінга в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 41, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 22
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
24480 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting був проведений огляд ринку каршерінга в Україні за 2019 - 9 міс. 2020 рр.
В рамках дослідження були представлені загальні показники і тенденції розвитку ринку, визначені і детально охарактеризовані основні оператори ринку, їх непрямі конкуренти, наведені середні ціни на ринку України і в сусідніх країнах на каршерінг, проведено порівняльний аналіз каршерінга і служб по оренді автомобілів, SWOT-аналіз найбільших операторів ринку (з урахуванням непрямих конкурентів). У звіті представлено аналіз тематичних запитів, ступінь задоволеності споживачів та можливі канали просування послуг. Також огляд включає аналіз інвестиційної привабливості галузі та SWOT-аналіз ринку каршерінга в Україні, ризики і бар'єри виходу на ринок.
Каршерінг – це зручна і практична сучасна послуга, яка економить час, коли не потрібно спілкуватися з представниками компанії з оренди автомобілів, витрачати час на документи та інші формальності. Весь процес максимально автоматизовано.
На українському ринку каршерінга – невелика конкуренція. Представлено лише 2 оператора в трьох великих містах України (Київ, Дніпро і Одеса). Але варто відзначити роль непрямих конкурентів – служб таксі і компаній по оренді автомобілів. Каршерінг більш рентабельний у великих містах, де попит на такі послуги вище і, відповідно, період окупності є коротшим.


Основними факторами, що впливають на ринок, є: проблеми транспортної інфраструктури і зростаюча автомобілізація і урбанізація, розвиток цифрових технологій і мобільних додатків, впровадження гібридів і електромобілів, відносно низький рівень прямої конкуренції на ринку.
Каршерінг дозволяє більш ефективно використовувати особистий і громадський транспорт, а в довгостроковій перспективі – збільшити мобільність населення, підвищити рівень безпеки і комфорту поїздок і в цілому оптимізувати керування транспортними потоками.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку каршерінга в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-9 міс. 2020 (оцінка обсягу продажів послуг)
1.3. Сегментація і структурування ринку (по містах, видам, формату)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну)
3. Основні оператори ринку каршерінга в Україні
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика:
˗ Покриття по містах
˗ Кількість машин
˗ Брендування машин
- Соціальні мережі
˗ Брендинг
˗ Автомобілі
- Умови оренди
˗ Ціни
- Мобільний додаток
˗ Зворотній зв'язок
˗ Загальна оцінка оператора 
3.2. Частки ринку основних операторів ринку
3.3. Аналіз конкуренції і ринкових часток конкурентів
4. Ціна та ціноутворення на ринку
4.1. Середні поточні ціни на оренду автомобілів
4.2. Порівняння цін на каршерінг в Україні з цінами в сусідніх країнах
5. Споживачі та їх споживчі переваги
5.1. Аналіз рівня автомобілізації і потенційних клієнтів в галузі
5.2. Аналіз тематичних запитів
5.3. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків на каршерінг)
6. Канали просування послуг
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2022
7.3. Рекомендації з розвитку на ринку каршерінга в Україні
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Переваги каршерінга для користувачів, бізнесу та міста
2. Структурування ринку каршерінга за видами
3. Основні закони України, що регулюють ринок автомобілів
4. Досвід регулювання каршерінга в інших країнах
5. Порівняльна таблиця всіх систем оподаткування для ФОП у 2020 році
6. Характеристика основних операторів на ринку України за основними критеріями
7. Опис тарифних ставок GetmanСar
8. Опис тарифних ставок MobileСar
9. Основні оператори на ринку каршерінга в сусідніх країнах
10. SWOT-аналіз найбільших операторів ринку (з урахуванням непрямих конкурентів)
11. ТОП-5 компаній з оренди авто (з можливістю погодинної або добової оренди)
12. Порівняльна вартість оренди автомобіля (каршерінг/оренда авто) в Києві в залежності від класу, грн
13. Порівняння сервісів каршерінга і оренди автомобіля (з боку споживача) в Україні
14. Порівняльна вартість послуг на каршерінг в Україні з цінами в сусідніх країнах, грн
15. Порівняльна середня вартість однієї поїздки (5км/10хв) в Україні та сусідніх країнах, грн
16. Кількість запитів ключових слів за досліджуваний період
17. Основні висновки в результаті аналізу відгуків в Google і Facebook
18. Канали просування послуг каршерінга на ринку України
19. SWOT-аналіз ринку каршерінга в Україні
20. PESTLE-аналіз ринку каршерінга в Україні
21. Сегментація ринкових ризиків
22. Ранжування ризиків розвитку ринку каршерінга в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Виручка в сегменті каршерінга 2017-2025 рр, млн дол.США
2. Рівень проникнення каршерінга,%
3. Середня вартість поїздки в розрізі операторів на ринку каршерінга в Україні та сусідніх країнах, грн
4. Кількість продажів нових легкових і комерційних автомобілів в Україні за 9 місяців 2020 року, штук
5. Динаміка кількості тематичних запитів
6. Частка середнього числа запитів в місяць по регіону за період, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами