Дата підготовки: | Березень 2020 року |
Кількість сторінок: | 51, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 20 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики Pro-Consulting провели дослідження ринку послуг таксі в Україні. В ході аналізу було охарактеризовано основні тренди і тенденції розвитку ринку в Україні з виділенням м. Київ, розраховано ємність ринку, визначено основних операторів ринку і досліджено їх діяльність. Також досліджено цільову аудиторію, побудовано прогнози подальшого розвитку ринку, охарактеризовано бар'єри виходу на ринок і ризики.
Ринок послуг таксі в Україні завжди був швидкозростаючим і привабливим ринком, як для компаній, які хочуть працювати в цьому сегменті, так і для звичайних водіїв, для яких такий вид зайнятості є основним або додатковим джерелом доходу. Фактично повна відсутність правил гри на цьому ринку створили можливість будь-якому водієві працювати в даній сфері, легально або нелегально.
Всю історію ринку послуг таксі України можна розділити на два періоди – до 2016 і після. З 2016 року українська економіка почала відновлюватися після подій 2013-2014 років.
До 2016 року, ринок був ще більш хаотичним і загнаним в тінь, ніж зараз. На ринку України працювало багато дрібних операторів, які в основному надавали свої послуги тільки в одному або декількох великих містах.
З приходом нових гравців на ринок, за один рік вони фактично повністю знищили стару модель ринку, коли замовлення робилися через таксі, де найчастіше працювали так звані «бомбили». Така схема працювала тільки у великих містах, в той час як в містах з населенням до 200-300 тис. осіб таксі викликали через диспетчерські центри. Така ситуація склалася через низький попит на послуги таксі в порівнянні з великими містами на тлі низьких доходів. Нова модель ринку побудована таким чином, що замовлення робляться в онлайн режимі і доступні всім найближчим водіям. Нова модель прибрала посередника у вигляді оператора, який приймав замовлення.
Ще однією значущою зміною на ринку послуг таксі України стала їх доступність для людей з різним рівнем доходів. Люди з низьким рівнем доходу, можуть замовити найдешевше таксі, жителі з більш високим рівнем доходом, як і раніше вибирають престижні і комфортабельні машини. Доступність і відсоток людей, які користуються таксі - росте. Цьому сприяє зростання доходів, зростання кількості приїжджих до столиці, а також збільшення кількості різного роду локацій (бар, парк, ТРЦ), які можуть знаходитися в різних частинах Києва.
У структурі витрат домогосподарств протягом останніх років спостерігається тенденцію до зростання частки витрат на транспорт з 5,4% за підсумками 1 пол. 2017 р. до 6,2% в 1 пол. 2019 р.
1. Загальна характеристика ринку послуг таксі в Україні, з виділенням Києва
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-11 міс. 2019 рр. в Україні. Аналіз розвитку ринку таксі в Україні, його насиченість і зрілість
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок обсягів ринку в 2018 р. (Кількість таксистів, обсяг у грошовому вираженні, тінь - на підставі оцінки), темпи зростання
2. Основні оператори ринку в Україні
2.1. Основні оператори ринку і їх опис
2.2. Частки основних операторів ринку послуг таксі (на підставі оцінки)
2.3. Конкурентний аналіз основних операторів ринку:
- Покриття за містами
- Тарифи на поїздки (в розрізі рівня авто). Середній додатковий відсоток за перевезення тварин, за перевезення дітей в автокріслах, завантаження багажу. Тариф на кур'єрські послуги
- Умови роботи для водіїв на своїх авто (в тому числі брендування авто)
- Умови і тарифи на оренду авто (умови обслуговування, страховки), документи і ліцензії необхідні для здачі авто в оренду
3. Споживання на ринку послуг таксі в Києві
3.1. Реальна кількість населення в Києві на даний момент, виділення частки людей, які регулярно користуються послугами таксі. Оцінка структури витрат, виділення частки витрат на послуги таксі
3.2. Рейтинг споживчих переваг за службами таксі (у яких є мобільний додаток) в динаміці за 2016-11 міс. 2019 рр. (Аналіз на підставі кабінетного дослідження)
4. Аналіз авто, з точки зору їх здачі в оренду для таксі
4.1. Оцінка терміну окупності авто при його здачі в оренду в розрізі: бюджетний клас, середній клас і електрокар (2016 р.в.)
4.2. Практичність використання електроавтомобілів для здачі в оренду в українських кліматичних умовах (вплив погодних умов в зимовий сезон на батарею і т.п.)
4.3. Аналіз електроавтомобілів в співвідношенні ціна / надійність / запас ходу
4.4. Оцінка терміну зношуваності авто (на прикладі нового Renault Logan на газу) - за даними з відкритих інформаційних джерел. Витрати на ремонт автомобілів з пробігом в 150 тис. км. (Renault Logan), амортизація авто (основні поломки (за даними відкритих ЗМІ і / або опитуванні експертів (СТО), середня вартість запчастин і послуг із заміни.
5. Аналіз додаткових варіантів монетизації авто:
- продаж реклами на 2-х сторонніх лід екранах на даху авто (приклади вже діючих подібних проектів, вартість реклами на таких лід екранах). Ефективність даної реклами для рекламодавця (запит інформації про ефективність і її вимірювання у Оксі-таксі)
- продаж реклами на задньому склі авто (поточні пропозиції та їх ціни)
- продаж реклами на бічній частині авто (поточні пропозиції та їх ціни)
- продаж реклами на двері авто (поточні пропозиції та їх ціни)
- брендування авто цілком (поточні пропозиції, їх ціни і / або середня вартість пропозицій з брендування власного авто власниками)
- трансляція реклами всередині авто на дисплеях, встановлених на підголівниках (для задніх пасажирів) (згадки в публічних ЗМІ про роботу даного напрямку в Україні, вартість реклами на таких дисплеях)
6. Плановані нововведення, зміни на ринку послуг таксі:
- з боку держави (зокрема плани щодо запровадження ліцензій і їх вплив на ринок)
- з боку основних гравців ринку
7. Умови кредитування:
7.1. під заставу наявних в автопарку б/у авто (до 3 банків)
7.2. на покупку нових авто (до 3 банків і дилери автомобілів Dacia / Renault)
8. Висновки та рекомендації
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку. Ступінь насиченості ринку послугами таксі в Києві на сьогоднішній день і потенціал його розвитку
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023 рр. (На підставі багатофакторної моделі) в Україні. Визначення поточної стадії розвитку ринку в Україні, порівняння зі сценарієм розвитку ринку послуг таксі в Польщі
8.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
8.4. Рекомендації по вибору класу авто і служби таксі для співпраці
1. Основні оператори ринку таксі України та їх опис
2. Фінансові показники юридичної особи великих служб таксі в Україні за 2017-2018 рр.
3. Конкурентний аналіз основних операторів ринку
4. Структура витрат домогосподарств за статтями витрат,%
5. Кількість відгуків і рейтинг мобільних додатків для виклику таксі
6. Порівняння валового доходу, для б / у машин бюджетного і середнього класу при рівних сумах стартових інвестицій
7. Середні ціни на досліджувані автомобілі для використання в службі таксі
8. Оцінка терміну зношуваності б / у автомобіля Renault Logan з пробігом 120 тис. км
9. Умови оренди машини для таксі на прикладі Renault Logan
10. Перелік і вартість витратних матеріалів і робіт для регламентного ТО до 120 тис. пробігу, з періодичністю 15 тис. км.
11. Витрати на утримання авто в таксі (ТО та інші витрати) на прикладі Renault Logan за 2 роки експлуатації
12. Щорічні показники витрат на утримання автомобіля
13. Прибуток та інші фінансові показники здачі машини в оренду (2 варіанти)
14. Умови співпраці з одним з планерів Uber на умовах управління автопарком
15. Очікувані показники прибутковості машини для роботи в таксі на прикладі компанії партнера
16. Порівняння варіантів одержання кредиту на покупку б / у авто в банках України (ТАСкомбанк, Приватбанк, Креді Агріколь)
17. Порівняння варіантів отримання кредиту для ФОП або ТОВ в банках України (ТАСкомбанк, Приватбанк, Креді Агріколь)
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків для ринку таксі в Україні
20. Порівняння вартості поїздки через агрегаторів Uber, Uklon, Bolt
1. Структура працюючих водіїв в таксі за віковими групами
2. Місця роботи водіїв у сфері таксі
3. Основні показники ринку таксі в Україні
4. Частки операторів ринку таксі в Києві
5. Частка жителів Києва, які користуються послугами сервісу таксі, хоча б раз на місяць
6. Графік деградації батареї Nissan Leaf 2013-2018 рр. випуску