Ринок начинок для випічки в Україні: відновлення
197

Ринок начинок для випічки в Україні: відновлення

Аналіз ринку начинок для випічки в Україні проведено компанією Pro-Consulting у червні 2024 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • загальні показники ринку начинок для випічки в Україні: обсяги виробництва, експорту, імпорту продукції;
  • розрахунок ємності даного ринку в динаміці за період 2021 - 1 квартал 2024 року;
  • сегментацію ринку начинок для випічки в Україні за видами і походженням товарів, оцінку тіньового сегменту;
  • розподіл часток і конкуренцію суб'єктів даної сфери бізнесу;
  • зовнішню торгівлю товарами на ринку начинок для випічки;
  • середні ціни і політики ціноутворення на ринку;
  • споживання продукції ринку начинок для випічки в Україні;
  • функціонування каналів збуту товарів ринку;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок начинок для випічки в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • інвестиційну привабливість галузі, ризики та бар'єри для організації та розвитку бізнесу;
  • прогнозний стан ринку начинок для випічки в Україні в 2024-2026 роках.

Готовий аналіз ринку начинок для випічки в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас можуть зацікавити готові аналіз ринку харчових барвників або аналіз ринку наповнювачів для молочних, кисломолочних продуктів і морозива України. Будь-який готовий звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашого підприємства.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за індивідуальним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку начинок для випічки в Україні показує, що до початку широкомасштабного вторгнення Росії внутрішній попит на цільову продукцію задовольнявся переважно вітчизняними виробниками. У 2021 році частка імпорту не перевищувала 5%, а на експорт відправляли близько 25% товарів ринку начинок для випічки, що випускаються в країні. Загалом 2021 рік був роком динамічного відновлення ємності даного ринку після зняття антиковідних карантинних обмежень. Зростання обсягу ринку начинок для випічки в Україні тоді становило 30% порівняно з 2020 роком. Найбільшим зовнішньоторговельним партнером підприємств галузі була Білорусь, на яку припадало 57% експорту та 34% імпорту продукції ринку начинок для випічки.

Після початку великої війни наприкінці лютого 2022 року поставки на білоруський та російський напрямки було заблоковано, що призвело до зниження обсягів експорту та імпорту товарів ринку на 72% та 59% відповідно. Додатково на зовнішню торгівлю негативно вплинуло порушення напрацьованих логістичних ланцюжків з іншими країнами.

Також у Pro-Consulting є готові аналіз ринку кондитерських виробів зі збитими (аерованими) масами в Україні та аналіз ринку кондитерських виробів у Польщі. Можливо, за аналогічними структурами ви захочете проаналізувати і ваш ринок.

Виробництво товарів на ринку начинок для випічки в Україні також значно постраждало від впливу форс-мажорних обставин, пов'язаних з військовими діями. Значна частина виробничих потужностей була зруйнована, пошкоджена або опинилася на окупованих територіях. Багато іноземних компаній вважали за краще не ризикувати і перенести випуск товарів ринку начинок для випічки з української території в сусідні країни або взагалі припинити діяльність. Усе це призвело до дефіциту наповнювачів, подорожчання їх логістики, і, відповідно, зростання цін на цільову продукцію.

Ще одним ціновим фактором впливу на ринок начинок для випічки в Україні стало збільшення вартості сировини: фруктів, ягід, горіхів, маку та цукрових буряків, а також дріжджів, яєць і цукру, інших інгредієнтів. До цього можна додати зростання цін на енергоресурси та моторне паливо. Подорожчання випічки для кінцевих споживачів у поєднанні з фізичним скороченням споживчої аудиторії призвело до падіння попиту на продукцію ринку начинок для випічки в Україні за підсумками 2022 року.

Наступного, 2023 року, ринок начинок для випічки в Україні частково адаптувався до нових умов. Частина споживачів повернулися на територію країни, виробники налагодили постачання ресурсів і готової продукції, ємність ринку стала відновлюватися.

Про поточний стан цієї сфери бізнесу, тренди та прогнози її розвитку, інвестиційний потенціал, наявні ризики та бар'єри для реалізації проєктів читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку начинок для випічки в Україні, доступного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок бакалії в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами