Ринок ковбасних виробів в Україні: звіт про зміни останнього часу
2275

Ринок ковбасних виробів в Україні: звіт про зміни останнього часу

Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у вересні 2022 року. Маркетингове дослідження відображає зміни, що відбулися в економічній сфері, що вивчається, з моменту повномасштабного вторгнення Росії в лютому 2022 року.

Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні містить:

  • загальні показники галузі: виробництво, експорт та імпорт за п'ятимісячні періоди – жовтень 2021-лютий 2022 та березень-липень 2022;
  • розрахунок ємності ринку та її тимчасову динаміку;
  • сегментацію ринку ковбасних виробів в Україні за видами та походженням товарів;
  • виявлені фактори впливу і тенденції трансформації галузі, що ними породжуються;
  • список виробників та імпортерів на ринку ковбасних виробів в Україні, характеристики та опис їхньої діяльності;
  • обсяги, структура та географію зовнішньоторговельних операцій з товарами ринку ковбасних виробів в Україні;
  • фактори ціноутворення та динаміку цін на ринку ковбасних виробів в Україні;
  • споживчі настрої, очікування та тренди, що виявляються з початку 2022 року;
  • висновки про поточний стан ринку ковбасних виробів в Україні та прогноз на короткострокову перспективу.

Ознайомтеся з повною структурою готового аналізу ринку ковбасних виробів в Україні (2022 рік).

Моніторинг ринку ковбасних виробів в Україні у червні 2022 року показав, що 75,8% виробничих підприємств галузі продовжували працювати та випускати ковбаси. Решта суб'єктів ринку або опинилися на окупованій території, або закрилися, або зруйновані.

Також вам знадобиться готове дослідження ринку свіжого м'яса в Україні (2022).

За результатами маркетингового дослідження ринку ковбасних виробів в Україні також складено графіки та діаграми, що ілюструють:

  • динаміку реалізації на забій сільськогосподарських тварин у нашій країні за період 2 півріччя 2021 – 1 півріччя 2022 року;
  • структуру ринку ковбасних виробів в Україні за видами;
  • географію постачання продукції ринку ковбасних виробів в Україні;
  • сегментацію імпорту ковбас до нашої країни у натуральному вираженні;
  • середні ціни на ринку ковбасних виробів в Україні у серпні 2022 року;
  • індекс споживчих цін на ринку.

Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні з усіма описами, таблицями, графіками та діаграмами можна придбати в онлайн-магазині на нашому сайті.

У компанії Pro-Consulting можна також замовити комплексне дослідження цікавої для вас сфери бізнесу. У типовому варіанті такий аналіз ринку включає:

  • загальні показники та характеристики:
    • виробництво, обсяги зовнішньої торгівлі;
    • розрахунок ємності у динаміці;
    • структурування у найважливіших зрізах;
    • фактори впливу та тенденції розвитку;
  • опис системи держрегулювання галузі;
  • дослідження конкурентного середовища (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів як частину аналізу ринку):
    • перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток між операторами;
    • представлені на ринку асортименти продукції конкурентів;
    • маркетингові стратегії, що застосовуються гравцями;
    • варіанти протидії конкурентам;
  • споживчий аналіз ринку:
    • портрет споживача;
    • мотивації споживчої аудиторії;
    • умови лояльності до бренду;
    • споживання продукції ринку в корпоративному та державному секторах;
  • вивчення використання каналів збуту:
    • особливості функціонування існуючих каналів реалізації продукції;
    • політики дистриб'юторів та рітейлерів;
    • задіяння каналів збуту за різних економічних умов;
  • аналіз рекламної сфери ринку:
    • результати моніторингу реклами;
    • концепції рекламних кампаній;
    • оцінки ефективності рекламних акцій;
  • визначення поточної ринкової позиції клієнта:
    • обчислення та порівняння часток замовника та конкурентів;
    • аналіз взаємодії з покупцями за допомогою методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
    • рекомендації щодо вдосконалення пропозиції та бізнес-процесів замовника;
  • оцінку інвестиційної привабливості ринку, існуючих на ньому ризиків та бар'єрів.

Замовити маркетингове дослідження ринку у компанії Pro-Consulting можна у будь-який робочий час, скориставшись нашими контактними даними. Детальну інформацію про склад послуг та можливості консалтингового агентства ви отримаєте під час першого спільного брифінгу.

Читати також: Ринок продукції з буйволів в Україні

Джерело: Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами