Компанією Pro-Consulting в лютому 2020 року досліджено ринок ковбасних виробів в Україні, що дозволило визначити його поточні параметри і виявити переважаючі тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку ковбасних виробів в Україні можна придбати у відповідному розділі сайту компанії.
Ковбаса вже довгий час є одним з найпопулярніших видів м'ясних виробів у українців. Вона смачна, поживна і відразу готова до вживання. В умовах нашої країни головними пріоритетами споживачів при виборі ковбасних виробів залишаються смак, ціна і бренд. Тому найбільш ходовим видом ковбасної продукції у нас залишаються різноманітні варені ковбаси, сосиски і сардельки. Їх асортимент охоплює широкий спектр рецептур, смакових відтінків і цінових категорій. Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні показує, що варені ковбаси займали в 2019 році 67,8% в загальному обсязі вітчизняного виробництва.
Обсяг і структура попиту на ринку ковбасних виробів в Україні в 2016-2019 роках змінювалися під впливом зростання платоспроможності населення.
Оскільки темпи збільшення реальної заробітної плати в 2019 році були вищі за темпи підвищення вартості м'яса і м'ясних виробів, зросла кількість споживачів, яких більше цікавить не ціна, а якість ковбаси.
Ймовірно, прагнення частини наших громадян урізноманітнити свій стіл призвело до різкого стрибка імпорту ковбасних виробів в Україні в 2019 році. Поставки ковбаси з-за кордону зросли відразу на 232,9%, тоді як в попередні два роки параметр зростання імпорт перебував у межах 30-35%.
У Pro-Consulting ви можете замовити аналіз динаміки експорту та імпорту будь-яких груп товарів, а також замовити повноцінне дослідження ринку з ретроспективним аналізом тенденцій і показників, а також прогнозами на майбутній період
Експорт українських ковбасних виробів теж збільшувався, але його темпи в 2019 році помітно знизилися. Очевидно, поєднання різкого зростання імпорту і гальмування динаміки експорту призвело до стагнації вітчизняного виробництва ковбасних виробів в минулому році. Його обсяг виявився на 0,1% нище, ніж в 2018-му.
Разом з тим, ринок ковбасних виробів в Україні продовжує залишатися за національними виробниками - частка імпортної ковбаси становить близько 1% в загальному обсязі.
Збільшення пропозиції сирого м'яса свідчить про наявність в нашій країні стабільно зростаючої сировинної бази для подальшого нарощування випуску ковбасних виробів.
Сьогодні важко давати конкретні прогнози по ринку ковбасних виробів в Україні в зв'язку з поточними форс-мажорними обставинами, але після завершення кризи, економічні показники учасників ринку будуть залежати від платоспроможності населення і реалізації експортного потенціалу виробниками.
Зв'язавшись з нами, ви можете замовити будь-яку з послуг з дослідження вашого ринку або стратегічному консалтингу
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: