Ринок кав'ярень у Києві: бізнес, що зберігає бадьорість
3257

Ринок кав'ярень у Києві: бізнес, що зберігає бадьорість

Ринок кав'ярень у Києві вивчався компанією Pro-Consulting у вересні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальну характеристику, розрахунок ємності, сегментування за типами закладів та їх розташуванням, опис системи державного регулювання галузі, перелік операторів, принципи ціноутворення, споживчі переваги, фактори впливу, тенденції розвитку, оцінку інвестиційної привабливості даного напряму бізнесу. Готовий аналіз ринку кав'ярень у Києві можна придбати на сайті компанії.

Аналітичне дослідження ринку – дізнайтеся про можливості аналізу та прогнозування вашого ринку

Ринок кав'ярень має стійку тенденцію зростання, драйверами якого є:

  • підвищення популярності вживання кави поза домом серед мешканців столиці з рівнем доходу вищим за середній;
  • безмитний імпорт зелених кавових зерен, які приблизно вдвічі дешевші за обсмажену каву – це забезпечує високу маржинальність виду бізнесу, який розглядається.

Готове дослідження ринку зеленої кави України (2017 рік) – ми можемо актуалізувати цей звіт по ринку за вашим запитом

Моніторинг ринку кав'ярень у Києві показує, що його можна розділити на три цінові сегменти: низький, середній та високий. Так, чашка «американо» у низькому сегменті коштує 18 грн., у середньому – 18-30 грн., у високому – понад 30 грн. Найбільша кількість операторів ринку кав'ярень у Києві працює у низькому ціновому діапазоні, у той час як найприбутковішими є середній та високий сегменти.

Сегментація за видами закладів ринку кав'ярень у Києві дозволила визначити, що найбільшого поширення у столиці набули кав'ярні на колесах, на другому місці – кавові острівки та найменшу частку ринку займають великі стаціонарні заклади.

Готовий аналіз ринку кав'ярень в Україні (2021 рік) – вас також зацікавить цей звіт по ринку

Легко помітити, що кількість усіх видів підприємств на ринку кав'ярень у Києві значно збільшилася у 2019 році та скоротилася у 2020-му. Таке падіння обсягу ринку пов'язане з впливом фактору карантину, веденого в країні для боротьби з поширенням вірусу COVID-19. Цей фактор носить тимчасовий характер, і при його ослабленні ринок кав'ярень у Києві неминуче повернеться до зростання.

Читати також: Ринок кави в Україні

Про наявність значного потенціалу для розвитку ринку кав'ярень у Києві свідчать результати вивчення його споживчої сфери. Встановлено, що з усього обсягу споживання кави все ще більше половини припадає на домашнє приготування та вживання напою, кав'ярні займають трохи більше чверті, ще 20% припадає на каву в офісах та інших місцях.

Готовий аналіз ринку продукції для кав'ярень України (2019 рік) – ми можемо актуалізувати це дослідження за вашим запитом

В результаті аналізу ринку кав'ярень у Києві виділено такі характерні для нього тенденції:

  • перехід все більшої кількості споживачів на натуральну каву замість розчинної;
  • зростання імпорту кавових зерен – збільшення на 63% протягом останніх п'яти років;
  • підвищення попиту на каву на виніс у великих населених пунктах із прискореним ритмом життя;
  • посилення споживчого тренду вживання у складі напою безлактозного рослинного молока;
  • підвищення уваги на екологічну складову ринку кав'ярень – відмова від пластикового посуду, трубочок, кришок, купівля кави у власну склянку;
  • згладжування зимового сезонного піку – у теплу пору року споживання кави зменшується лише на 2-4%;
  • зростання конкуренції закладам ринку кав'ярень у Києві з боку автозаправок та фаст-фудів типу McDonalds;
  • при виборі кав'ярні потенційні клієнти керуються не тільки якістю напою, а й рівнем сервісу, загальною атмосферою у закладі; кав'ярні, що відповідають очікуванням споживачів, набувають від них стійкої лояльності.

Готовий аналіз ринку кав'ярень у Києві (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку, статтю про який ви зараз читаєте

Подальший розвиток ринку кав'ярень у Києві відбуватиметься за такими напрямками:

  • зростання попиту на альтернативні напої, приготовані без використання кавомашини;
  • скорочення кількості кав'ярень без посадкових місць, заміщення їх острівцями із 3-4 місцями;
  • перетікання клієнтів у вищі цінові діапазони ринку з одночасним підвищенням вимог до закладів;
  • збільшення кількості кавових автоматів у торгових центрах; використання вендингових форм реалізації напоїв є особливо актуальним у періоди карантинних обмежень.

Читати також: Ринок кафе-кондитерських Києва

Більш детальну інформацію про поточний та прогнозний стан, ступінь привабливості сфери бізнесу, що аналізувалась, можна отримати з матеріалів готового маркетингового дослідження ринку кав'ярень, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Читати також: Ринок HoReCa в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами