Аналіз ринку готелів Болгарії та Греції проведено компанією Pro-Consulting у травні 2023 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:
Готовий аналіз ринку готелів Болгарії та Греції можна придбати на сайті компанії.
Ринок готелів Болгарії та Греції безпосередньо пов'язаний зі станом туристичної галузі даних країн.
Греція є загальновизнаним туристичним напрямом. Країна овіяна стародавніми легендами та міфами, багата на історичні пам'ятки, включаючи 18 об'єктів всесвітньої культурної спадщини ЮНЕСКО. Крім цього, туристів приваблює середземноморський клімат, пляжі на 16 тис. км берегової лінії та тисячі островів, гори та термальні джерела. Завдяки туризму Греція заробляє понад 20% ВВП, у галузі працевлаштовано понад 16% населення країни. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку нерухомості на Кіпрі. Pro-Consulting актуалізує цей чи будь-який інший ринковий звіт за вашим запитом.
Ринок готелів Болгарії також має солідну базу для функціонування та розвитку. У 2022 році туристичний потік у країну становив 5,51 млн осіб, збільшившись на 139,5% порівняно з 2021 роком. Зростання кількості закордонних туристів у Болгарії продовжилося і в 2023 році, за січень-березень він досяг 36,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Крім пляжного відпочинку, Болгарія пропонує гостям ознайомитись із 40 тисячами історичних пам'яток, що належать до різних епох; 190 православними монастирями; 38 культурними центрами; понад 300 музеями та галереями. Сім історичних об'єктів Болгарії включено до списку всесвітньої культурної спадщини ЮНЕСКО.
Моніторинг ринку готелів Болгарії та Греції показує, що у 2022 році Грецію відвідали близько 27,8 мільйонів іноземних туристів. Найбільш популярний грецький напрямок у мандрівників з Німеччини, Великобританії, Франції та Італії.
Якщо ви плануєте проводити аналіз вашого ринку, попередньо перегляньте типову структуру дослідження ринку.
Показники туристичної галузі Болгарії набагато скромніші за грецькі, але потенціал її розвитку ще далеко не вичерпаний. 2022 року Болгарію відвідали приблизно 5,5 мільйона іноземних туристів, більшість з яких приїхали з Румунії, Туреччини, України, Греції, Німеччини, Великої Британії та Польщі. Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку готелів Болгарії та Греції, статтю про який ви зараз читаєте.
Аналіз ринку готелів Болгарії та Греції дозволив виділити такі відмінні риси цього напряму бізнесу у двох країнах:
Туристи, які втомилися від міської метушні та багатолюддя, шукають нагоди побути в тихому місці, відпочити на природі, познайомитися з місцевими традиціями. Напрямок екотуризму є перспективним сегментом ринку готелів Греції.
Ніша середнього та високобюджетного туризму в Болгарії все ще не насичена. Можливо, вас зацікавить оновлення аналізу ринку курортних готелів першої лінії на Чорноморському узбережжі України та в Середземноморському басейні.
Більш детальну інформацію про цю сферу бізнесу в країнах, що розглядаються, з прогнозом її стану в короткостроковій перспективі, виявленими бар'єрами та ризиками для організації та розвитку бізнесу, читайте у матеріалах маркетингового дослідження ринку готелів Болгарії та Греції, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок комерційної нерухомості у Києві
Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.