Розвиток вітчизняного ринку: бізнес-план підприємства по виробництву томатної пасти
3623

Розвиток вітчизняного ринку: бізнес-план підприємства по виробництву томатної пасти

На сьогоднішній день на українському ринку томатної пасти розгортається конкуренція між українськими і зарубіжними виробниками даного продукту. Останні дуже активно розширюють ринки збуту і нарощують обсяги виробництва. Українським виробникам вдається утримувати лідируючу позицію на ринку завдяки екологічності і якості виробленої продукції.

У той же час, впровадження нових технологій на українських підприємствах і реконструкція наявних потужностей неможлива або скрутна через постійне підвищення цін на комунальні послуги та відсутності доступних банківських кредитів. Іншими словами, для забезпечення необхідних обсягів виробництва і продажу, українському ринку томатної пасти потрібно поява нових гравців, що будуть відрізнятися наявністю інноваційної технологічної бази.
 
Даний бізнес-план, розроблений фахівцями компанії Pro-Consulting, передбачає створення підприємства по переробці томатів потужністю до 500 тонн на добу. Компанія буде виробляти і поставляти на ринок асептичну томатну пасту з вмістом 30% сухих речовин. Томатна паста буде використовуватися для виробництва кетчупів, соусів, плодоовочевих і рибних консервів в якості сировинного напівфабрикату. Технологічний процес виробництва кінцевого продукту схематично представлений на малюнку нижче:

Рисунок. Технологія виробництва томатної пасти


 

Для організації роботи підприємства необхідний штат співробітників, що нараховує 40 осіб, з яких 15 співробітників будуть зайняті постійно, ще 25 осіб знадобляться для сезонних робіт (в період з 20 липня по 10 жовтня). Запуск підприємства займе близько півроку. Цей період включає підготовку землі, розробку проектно-кошторисної документації, проведення будівельних та монтажних робіт, придбання і встановлення обладнання, а також інші організаційні заходи.

Роботу по запуску підприємства можна розділити на кілька послідовних етапів:

1. Вибір технології виробництва асептичної томатної пасти. Вона повинна забезпечувати як висока якість продукції, так і можливість успішної її реалізації після зберігання.
2. Вибір місця географічного розміщення нового цеху, підготовка землі для проведення будівельних робіт.
3. Розробка та узгодження проектів будівництва цеху з виробництва асептичної томатної пасти, проведення всіх необхідних інженерних вишукувань.
4. Будівництво цеху по виробництву асептичної томатної пасти, поставка, установка і пуско-наладка технологічного обладнання.
5. Закупівля тари для подальшого зберігання продукції.
6. Підбір штату співробітників.
7. Організація поставок асептичний томатна паста виробники.
8. Проведення маркетингових і рекламних заходів.

У разі повного завантаження підприємства, щорічний обсяг виробництва складе 7 тис. тонн.

Основна структура витрат за проектом включає в себе Витрати на закупівлю сировини (томатів), оплату електроенергії, води та інших комунальних послуг, упаковку, маркетинг, логістику і заробітну плату.

Рентабельність продажів підприємства складе 17-19% - кожна гривня доходу буде приносити 0,17-019 гривні чистого прибутку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами