Процес маркетингового дослідження - Pro-Consulting
756

Процес маркетингового дослідження - Pro-Consulting

Ринкові дослідження – це ретельний процес збору, систематизації, аналітико-синтетичної обробки інформації про економічну ситуацію, що склалася на цільовому ринку, та умови ведення бізнесу. Через те, що процес маркетингового дослідження вимагає наявності підготовлених та досвідчених фахівців, для роботи яких необхідно створити відповідну матеріально-технічну базу, ініціатори вивчення ринків вважають за краще замовляти їх у спеціалізованих агентствах, а не проводити власними силами. З деякими компаніями та організаціями, які замовляють аналітику ринку, можна ознайомитись за цим посиланням.

Оскільки маркетингове дослідження зазвичай проводять під серйозні проекти, такі як:

  • виведення на ринок нових гравців, брендів чи товарів;
  • розширення сфери діяльності;
  • покращення ринкової позиції підприємства;
  • надання інвестиційних ресурсів стороннім суб'єктам;
  • порятунок бізнесу в період кризи,

підбору виконавця зазвичай приділяється найпильніша увага. Рекомендуємо вже зараз переглянути типову структуру дослідження ринку.

Чому процес маркетингового дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting

Клієнти довіряють маркетингові дослідження консалтинговому агентству Pro-Consulting, керуючись такими міркуваннями:

1. Компанія постійно присутня на ринку консалтингових послуг з 2004 року. Стійкість на ринку в період карантину та війни.
2. Pro-Consulting має міцну репутацію як в українському бізнес-середовищі, так і на міжнародному рівні. Компанія є:

  • повноважним та постійним членом Української асоціації маркетингу з 2005 року;
  • кваліфікованим консультантом програм підтримки малого та середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року;
  • лауреатом міжнародної премії премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року – 2011»;
  • членом європейської дослідницької організації ESOMAR, за стандартами якої здійснюється процес маркетингового дослідження у всіх країнах світу.

3. У магазині готових проектів компанії Pro-Consulting вже понад 2300 ринкових звітів. Будь-який з них можна придбати за доступною ціною і переконатися в якості матеріалу, точності зроблених висновків і прогнозів.

Чим забезпечується процес маркетингового дослідження в Pro-Consulting

Наші аналітики та консультанти мають можливість використовувати комплексний підхід до процесу маркетингового дослідження, тобто задіяти як кабінетні, так і польові методи збору та обробки даних.

Для кабінетного дослідження в компанії є доступ до відкритих та корпоративних джерел інформації:

  • офіційних статистичних зведень;
  • повідомлень державних органів управління та контролю;
  • баз даних зовнішньоекономічної діяльності;
  • дослідження незалежних організацій;
  • публікації у спеціалізованих виданнях та ЗМІ;
  • матеріали бізнес-форумів;
  • звіти ринкових суб'єктів;
  • власні інформаційні масиви компанії та партнерів.

Польовий процес маркетингового дослідження розгортається на базі:

  • власного колл-центру підприємства;
  • студії із системою відео та аудіо фіксації, в якій проводяться фокус-групи, глибинні інтерв'ю зі споживачами та експертами як в онлайн, так і в офлайн режимах;
  • апаратно-програмного комплексу моніторингу Інтернету.

Як розпочати процес маркетингового дослідження з Pro-Consulting

Замовник отримує готовий аналіз ринку, витрачаючи мінімум власних сил та коштів. Для запуску процесу маркетингового дослідження необхідно зв'язатися з компанією Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою. Після цього буде проведено брифінг для узгодження всіх аспектів дослідження:

  • цілі і завдання;
  • структура та інформаційне наповнення звіту;
  • необхідні ресурси;
  • часові рамки;
  • вартість маркетингового дослідження.

Ми допомагаємо вам скласти технічне завдання і починаємо процес маркетингового дослідження.

Докладніше про зміст послуг компанії Pro-Consulting можна дізнатися на нашому сайті або при особистому спілкуванні з консультантом.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами