Ринкові дослідження – це ретельний процес збору, систематизації, аналітико-синтетичної обробки інформації про економічну ситуацію, що склалася на цільовому ринку, та умови ведення бізнесу. Через те, що процес маркетингового дослідження вимагає наявності підготовлених та досвідчених фахівців, для роботи яких необхідно створити відповідну матеріально-технічну базу, ініціатори вивчення ринків вважають за краще замовляти їх у спеціалізованих агентствах, а не проводити власними силами. З деякими компаніями та організаціями, які замовляють аналітику ринку, можна ознайомитись за цим посиланням.
Оскільки маркетингове дослідження зазвичай проводять під серйозні проекти, такі як:
підбору виконавця зазвичай приділяється найпильніша увага. Рекомендуємо вже зараз переглянути типову структуру дослідження ринку.
Чому процес маркетингового дослідження замовляють у компанії Pro-Consulting
Клієнти довіряють маркетингові дослідження консалтинговому агентству Pro-Consulting, керуючись такими міркуваннями:
1. Компанія постійно присутня на ринку консалтингових послуг з 2004 року. Стійкість на ринку в період карантину та війни.
2. Pro-Consulting має міцну репутацію як в українському бізнес-середовищі, так і на міжнародному рівні. Компанія є:
3. У магазині готових проектів компанії Pro-Consulting вже понад 2300 ринкових звітів. Будь-який з них можна придбати за доступною ціною і переконатися в якості матеріалу, точності зроблених висновків і прогнозів.
Чим забезпечується процес маркетингового дослідження в Pro-Consulting
Наші аналітики та консультанти мають можливість використовувати комплексний підхід до процесу маркетингового дослідження, тобто задіяти як кабінетні, так і польові методи збору та обробки даних.
Для кабінетного дослідження в компанії є доступ до відкритих та корпоративних джерел інформації:
Польовий процес маркетингового дослідження розгортається на базі:
Як розпочати процес маркетингового дослідження з Pro-Consulting
Замовник отримує готовий аналіз ринку, витрачаючи мінімум власних сил та коштів. Для запуску процесу маркетингового дослідження необхідно зв'язатися з компанією Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою. Після цього буде проведено брифінг для узгодження всіх аспектів дослідження:
Ми допомагаємо вам скласти технічне завдання і починаємо процес маркетингового дослідження.
Докладніше про зміст послуг компанії Pro-Consulting можна дізнатися на нашому сайті або при особистому спілкуванні з консультантом.