Нашій крихті необхідно рости: аналіз ринків штучних покриттів в Україні
5222

Нашій крихті необхідно рости: аналіз ринків штучних покриттів в Україні

В Україні склалася парадоксальна ситуація. Ми імпортуємо продукцію, яку можемо досить просто робити самі, з відходів. Йдеться, наприклад, про гумову крихту. Вона застосовується для засипання штучних футбольних полів, виготовлення покриттів для спортивних і дитячих майданчиків. А найголовніше, за допомогою гумової крихти можна істотно поліпшити якість автомобільних доріг. Її введення до складу дорожнього покриття зменшує його собівартість і збільшує зносостійкість.

Крихту виготовляти у нас є з чого - це 150 тис. тонн використаних автомобільних покришок, які накопичуються щорічно. Тільки десята частина з них піддається переробці.

Раз ви цікавитеся цією темою, рекомендуємо почитати аналітику ринку бітуму в Україні

А тим часом, гумова крихта здебільшого імпортується і тільки приблизно третина ринку покривається вітчизняною продукцією. Причому ще шість років тому, в 2013-му, ситуація була дзеркально протилежна. Вітчизняна крихта домінувала на ринку.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку гумової крихти і штучного покриття в Україні

Українська гумова крихта більш низької якості, оскільки випускається невеликими підприємствами і навіть приватними особами на недорогому обладнанні. Тіньовий сегмент ринку також присутній, так як технологічний процес може бути організований і в кустарних умовах, а проконтролювати походження кінцевого продукту досить складно. Ситуація, що склалася навряд чи виправиться без втручання держави. Необхідно налагодити ефективну систему прийому-переробки шин, а для цього простимулювати участь в ній як автовласників, так і виробників.

Також вас може зацікавити аналітика по ринку силікатної цегли в Україні

Ще одним матеріалом, який переважно імпортується в Україну, є штучний газон для футбольних полів, дитячих майданчиків і просто ландшафтного дизайну. Ситуація в цьому сегменті ринку також змінилася в порівнянні з 2013 роком. В лідери поставок штучного газону в 2017 році вийшла Італія з торговими марками Limonta, Aqua, Radici, а чотирма роками раніше на першому місці була Бельгія, яка потім пішла з нашого ринку. Також зник газон з Голландії, з'явився - з Німеччини, скоротилася частка Китаю, збільшилася - Туреччини і Чехії.

У нас ви можете знайти безліч готових аналізів ринків будівництва і будматеріалів

Вітчизняний випуск штучних газонів розвинений поки слабо, але позитивним є вже те, що він взагалі почався завдяки компанії «ФФУ Продакш», що запустила виробництво в 2017 році.

Можливо, виділення з державного бюджету грошей на багатофункціональні майданчики (в 2019 році - 200 млн грн) для дітей і дорослих, буде стимулювати не тільки імпорт покриттів, але і створення виробничих потужностей для них.

 Якщо ви плануєте інвестувати в розвиток бізнесу або просто ваше підприємство заблукало на ринку, вам необхідно провести аналіз вашого ринку

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 18.01.2019
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами