in stock

Аналіз ринку шин в Україні за 2020 – 6 міс. 2022 р.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2022 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
47300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Останні два роки основним негативним чинником впливу на шинний ринок України було ускладнення роботи глобальних ланцюжків постачання в умовах пандемії COVID-19. Оскільки на ринку представлена переважно імпортна продукція, логістичні труднощі позначалися на ціні та можливості задовольнити потенційний споживчий попит. 24 лютого 2022 року розпочалося повномасштабне вторгнення росії в Україну, у зв'язку з яким ринок зараз перебуває у стадії адаптації до нових реалій.

Поточні фактори впливу на ринок шин в Україні:

• Ситуація на авторинку. На українському автомобільному ринку спостерігається значне зниження рівня продажу. Так, у вересні реалізовано майже 3,6 тисячі авто, що на 61% нижче за аналогічний період минулого року. Однак помісячна динаміка свідчить про наявність позитивного тренду: з липня рівень продажів стабільно зростає, хоч і помірними темпами.

• Платоспроможність населення. Втрата частини заощаджень через високу курсову різницю, часткову/повну втрату майна, втрату робочого місця, зростання цін на базові продукти харчування – рівень витрат споживачів зростає в умовах воєнного часу. За даними Міністерства фінансів, за період з 24 лютого 2022 року до поточного часу господарськими судами України порушено 65 справ про банкрутство (неплатоспроможність) боржників, з яких 35 справ – з неплатоспроможності фізосіб. Зі зниженням платоспроможності населення знижується попит на якісний брендовий продукт – традиційно найпопулярніший серед українських споживачів.

• Міграція населення та скорочення автопарку. Багато автомобілів було знищено під час воєнних дій. Ще частина автопарку, власники якого потенційно могли поміняти зимові шини на літні, виїхала з України за кордон. Тобто – кількість автомобілів, власники яких теоретично мають стати клієнтами шинних операторів – зменшилась

• Стан основних операторів ринку. Частина світових виробників шин постачало на місцевий ринок продукцію, виготовлену в росії на своїх виробничих потужностях. З початком повномасштабного вторгнення росії в Україну подібні поставки стали неможливими. За період з березня по червень компанії припинили виробництво шин у росії, більшість повністю вийшла з російського ринку, зараз займається продажем заводів. Припинили виробництво та експортно-імпортні операції в росії такі глобальні гравці як Michelin, Continental, Bridgestone, Pirelli, Yokohama та Nokian. Найбільше постраждав Nokian: з січня по червень 2022 року на завод у Всеволожську припало 73% всього виробництва Nokian для легкових автомобілів, а 2021-го – 80%. Щорічно підприємство випускало близько 17 мільйонів покришок, що експортувалися до Європи та США. Тепер компанія активно збільшує виробничі темпи у Фінляндії та Північній Америці. Втрати на російському бізнесі оцінюються приблизно 300 мільйонів євро – стільки ж компанія вклала в завод з 2014 по 2021 рік.

Проблеми розвитку ринку шин в Україні:

• Скорочення обсягів імпорту та виробництва. Через проблеми з логістикою, що виникли в умовах війни, значно зменшилась частка імпорту автомобільних шин на територію України. У зв'язку з цим багато трейдерів мають обмежений асортимент та переважно торгують тими моделями, які були завезені в Україну до війни.
• Зростання собівартості.
• Кризове падіння попиту.

Детальний зміст:

Частина 1
1.Розрахунок ємності ринку на 2020-2021гг., оцінка 6 міс. 2022 (виробництво + імпорт – експорт), у натуральному вираженні
2.Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1.Перелік основних операторів ринку та їх структурування (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; регіональна представленість)
2.2.Долі ринку основних операторів ринку, в натуральному вираженні за видами
3.Виробництво продукції у 2020-2021 pp.
3.1.Динаміка виробництва у натуральному вираженні
3.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт шин з України в 2020-6міс.2022 р.р.
- обсяги в натуральному та грошовому вираженні
- структура у натуральному вираженні
- географія у натуральному вираженні
- Частки експортерів у натуральному вираженні
4.2. Імпорт шин до України в 2020-6міс.2022 рр.
- обсяги в натуральному та грошовому вираженні
- структура у натуральному вираженні
- географія у натуральному вираженні
- Частки імпортерів у натуральному вираженні
- Частки за марками в натуральному вираженні
5. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
Частина 2
1. Загальна характеристика ринку
1.1.Аналіз тенденцій розвитку ринку шин в Україні (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2.Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням),
В натуральному значенні
2.1.Динаміка цін на продукцію
2.2.Середні поточні ціни на продукцію
2.3.Опис чинників, які впливають формування ціни
3.Споживачі та їх переваги
3.1.Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача за видами
3.2.Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
3.3.Потреба в товарі, фактори впливу на споживання
3.4.Ступінь задоволеності споживачів
4. Експертне опитування
5.Висновки. Прогнозні показники
5.1.Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2.Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку на 2022-2023гг.
6.Інвестиційна привабливість галузі
6.1.SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2.PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3.Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку шин України у натуральному вираженні, 2020 – 2021 рр., тис. шт, оцінка
2. Ринкові частки основних операторів ринку на натуральному вираженні (окремо за видами шин)
3. Виробництво шин в Україні у натуральному вираженні, 2020-2021 рр. (Оцінка)
4. Виробництво шин в Україні у вартісних показниках, 2020-2021 рр. (Оцінка)
5. Експорт шин у натуральному вираженні згідно з країнами призначення, 2020 – 1Н 2022
6. Частки експортерів шин у натуральному вираженні, 2020 -1Н 2022
7. Структура імпорту за типами шин у натуральному вираженні, 2020 – 1Н 2022
8. Імпорт шин в Україну, країни походження, у натуральному вираженні, 2020 – 1Н 2022
9. Частки імпортерів у натуральному вираженні, 2020 – 1Н 2022
10. Групи брендів основних виробників шин
11. Середні імпортні ціни на шини у розрізі видів, 2020-1п2022, грн/шт.
12. Середні імпортні ціни на шини у розрізі видів, 2020-1п2022, дол. США/шт.
13. Середні ціни на літні автомобільні шини (вибірка – моделі розміру 215/65R16 98H), жовтень 2022
14. Середні ціни на вантажні шини (вибірка – моделі розміру R22.5), жовтень 2022
15. Середні ціни на мотошини (вибірка – моделі розміру 130/80R17 65H), жовтень 2022
16. Визначення середнього рівня націнки у структурі ціни шин у розрізі видів, 1п.2022, %
17. Аналіз споживчих відгуків на продукцію основних брендів
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків для ринку шин в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Експорт шин з України в натуральному та грошовому вираженні, 2020 – 6 місяців 2022
2. Структура експорту шин у натуральному вираженні, %
3. Імпорт шин в Україну в натуральному та грошовому вираженні, 2020 – 6 місяців 2022
4. Структура продажів каналами
5. Сегментація ринку шин за походженням продукції, 2020-2021 рр., тис. шт., %
6. Сегментація ринку шин за видами продукції, 2020-2021 рр.., Тис. шт., %
7. Динаміка пошукових запитів на купівлю шин («купити шини», «купити гуму»), 2020 – 1 п. 2022 р.
8. Структура пошукових запитів за сезоном, 2020 – 1 п. 2022р.
9. Структура пошукових запитів на кшталт транспорту, 2020 – 1 п. 2022 гг.
10. Структура пошукових запитів за розміром шин, 2020 – 1 п. 2022р.
11. Структура пошукових запитів за брендом виробника, 2020 – 1 п. 2022 р.р.
12. Чинники впливу споживачів шин
13. Прогноз ємності ринку шин в Україні, 2022-2023 рр., у натуральних показниках, тис. шт.
14. Матриця SWOT-аналізу ринку
15. Матриця PESTEL-аналізу факторів впливу

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами