Маркетинговий аналіз від компанії Pro-Consulting
732

Маркетинговий аналіз від компанії Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting проводить маркетинговий аналіз з метою інформаційно-аналітичного забезпечення бізнес-проектів, а також задоволення інших потреб клієнтів у актуальних відомостях про поточну та прогнозовану ситуацію на споживчих ринках. З більш ніж 2400 готовими кейсами з аналізу ринків ви можете ознайомитись у каталозі готових проектів.

За період існування та розвитку компанії наші фахівці виконали маркетинговий аналіз для сотень клієнтів, серед яких:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • економічні флагмани національного масштабу;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • кредитні організації та інвестиційні фонди;
  • торгово-промислові палати;
  • галузеві асоціації;
  • іноземні представництва;
  • юридичні фірми;
  • науково-дослідні установи;
  • приватні особи;
  • також ми взяли участь у багатьох соціально-вагомих проектах – з ними можна ознайомитись у розділі «Соціальна відповідальність Pro-Consulting».

Ми застосовуємо індивідуальний підхід до клієнтів, тому кожен маркетинговий аналіз має ексклюзивний характер і спрямований на створення інформаційної бази для вирішення поставлених завдань. Далі ми розглянемо основні блоки звіту за результатами ринкового аналізу, але пропонуємо вам ознайомитися з повним варіантом типової структури дослідження ринку, яка може бути адаптована під цілі та завдання вашого бізнесу.

Зазвичай маркетинговий аналіз замовляють під час підготовки до:

  • планування та реалізації інвестиційних проектів;
  • переформатування діяльності існуючого підприємства;
  • розширення сфери бізнесу шляхом освоєння додаткових напрямів чи ринкових ніш;
  • випуску ринку нового продукту, коригування наявної торгової пропозиції чи бренду;
  • розроблення стратегії протидії конкурентам;
  • виходу на зовнішні ринки з метою імпорту чи експорту товарів;
  • масованої рекламної кампанії;
  • антикризового менеджменту у форс-мажорних обставинах.

Найчастіше маркетинговий аналіз від Pro-Consulting має комплексний вигляд, охоплюючи всі основні складові ринкової ситуації, такі як:

1. Загальні параметри та характеристики:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • ємність ринку, її зміна;
  • сегментація ринку;
  • основні чинники ринкової ситуації;
  • тенденції подальшого розвитку обстановки у цільовій сфері бізнесу.

2. Нормативні правила роботи на ринку:

  • перелік та основні положення законів та підзаконних актів;
  • варіанти організації підприємств;
  • податкове навантаження у різних форматах діяльності;
  • необхідність та умови ліцензування;
  • порядок проведення державних закупівель; можливості для участі у тендерах;
  • плани органів влади щодо реформування системи регулювання галузі;
  • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика вам потрібна, зв'яжіться з нашими консультантами – вони поставлять корисні запитання та допоможуть скласти технічне завдання на проведення дослідження – контакти.

3. Конкурентний маркетинговий аналіз:

  • список та характеристики конкурентів;
  • спрямованість та практична реалізація стратегій конкурентної боротьби;
  • розмір ринкових часток конкурентів, визначення поточної позиції замовника;
  • асортимент та властивості товарів прямих та непрямих конкурентів, їх сильні та слабкі сторони;
  • чинники, що впливають конкурентоспроможність на конкретному ринку;
  • конкурентні ризики та бар'єри для реалізації планів ініціатора дослідження;
  • у якості прикладу структури реального звіту перегляньте структуру аналізу ринку оптики в Україні або, наприклад, аналізу маркетплейсів дитячих товарів в Україні. Будь-який готовий звіт може бути актуалізований за вашим запитом.

4. Дослідження каналів збуту цільових товарів:

  • можливі засоби реалізації продукції, їх основні особливості;
  • варіанти співпраці з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • застосовність та ефективність методів просування залежно від каналу продажів;
  • рекомендації щодо організації збуту при різкій зміні ринкової ситуації.

5. Інвестиційний маркетинговий аналіз:

  • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
  • факторне порівняння ринкових ніш та зовнішніх ринків;
  • існуючі можливості та рекомендації щодо реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Наведений перелік можливих розділів маркетингового аналізу не є вичерпним. Замовник може вказати у технічному завданні напрями дослідження для забезпечення специфіки його бізнесу. Наприклад, для суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності цікавий маркетинговий аналіз, що містить:

  • обсяги, структуру та динаміку експортних чи імпортних поставок;
  • мита на різних напрямках ЗЕД;
  • наявні санкції, антидемпінгові бар'єри та інші обмеження міжнародної торгівлі;
  • конкурентоспроможність імпортних чи експортних цільових товарів;
  • список потенційних партнерів для організації каналів ЗЕД.

Нагадуємо, що повна типова структура дослідження ринку доступна до ознайомлення з даного посилання.

Отримати повну інформацію про зміст послуги та замовити маркетинговий аналіз за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами