961
Маркетингові дослідження ринку: важливі дані на замовлення
Для успішного виходу на ринок товарів або послуг і забезпечення прибуткової роботи підприємства необхідно володіти інформацією про поточну ситуацію в обраній сфері діяльності, тенденції її зміни та прогнозований стан. Щоб отримати такі дані, компанії проводять або замовляють маркетингові дослідження ринку. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.
Клієнти Pro-Consulting прекрасно обізнані, що маркетингові дослідження ринку вигідніше і простіше замовити в спеціалізованому агентстві, ніж займатися цим самостійно.
Готовий звіт за результатами маркетингового дослідження ринку містить усі необхідні дані для ефективного управління бізнесом. Замовнику простіше скласти технічне завдання і чекати результату, ніж розвивати і підтримувати власну інфраструктуру для проведення маркетингових досліджень ринку. Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу представлено в каталозі готових проєктів - будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.
Готові маркетингові дослідження ринку зазвичай містять такі відомості:
- Загальна інформація про ринок:
- опис умов функціонування галузі;
- показники виробництва, імпорту та експорту товарів;
- динаміка ємності ринку;
- сегментація ринку за різними параметрами;
- ключові фактори впливу;
- тенденції розвитку ринку.
- Державне регулювання галузі:
- законодавча база;
- правила ведення бізнесу;
- умови отримання ліцензій і сертифікатів;
- податкова політика;
- державні закупівлі та участь приватних компаній;
- плановані зміни в законодавстві;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, обговоріть це з нами - контакти - ми допоможемо вам скласти техзавдання, поставивши правильні запитання.
- Споживчі маркетингові дослідження ринку, у тому числі із застосуванням польових методів:
- Конкурентні маркетингові дослідження ринку:
- перелік і характеристики конкурентів;
- порівняння ринкових часток, визначення позиції замовника;
- аналіз асортименту та якості товарів конкурентів;
- стратегії та методи конкуренції;
- оцінка конкурентоспроможності замовника;
- ризики та бар'єри, створювані конкурентами.
- Аналіз виробничої сфери ринку:
- динаміка обсягу виробленої продукції за часовими періодами;
- сегментація випуску продукції за категоріями товарів, виробниками, регіонами, ціновими сегментами та іншими характеристиками;
- оцінка технологічного рівня виробничих потужностей;
- аналіз параметрів локальної сировинної бази;
- доступність виробничих ресурсів на внутрішньому та міжнародному ринках;
- умови для досягнення і підтримання прийнятного рівня рентабельності та конкурентоспроможності виробництва;
- можливості для придбання передових технологій та обладнання, а також наявність кваліфікованого персоналу;
- якщо ви все ще цього не зробили, ознайомтеся з повноцінним описом послуги з дослідження ринку за цим посиланням.
- Вивчення зовнішньоторговельного контуру ринку:
- обсяги експорту та імпорту цільових товарів у кількісному та грошовому вираженнях;
- структура зовнішніх поставок за походженням продукції, географією відправників і одержувачів та іншими параметрами;
- вплив міжнародних і національних санкцій, мит та інших обмежень на зовнішньоекономічну діяльність;
- порівняння зарубіжних ринків за різними факторами для визначення потенційної вигідності організації експортних або імпортних каналів;
- виявлення потенційних зарубіжних партнерів і проведення презентацій для привернення їхньої уваги.
- Інвестиційні маркетингові дослідження ринку:
- аналіз ринкових ніш і зовнішніх ринків;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів;
- рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів.
У міру необхідності замовник може додати додаткові напрямки аналізу. З повною структурою маркетингового дослідження ринку клієнтів знайомимо на установчому брифінгу, де допомагаємо сформувати технічне завдання.
Для замовлення маркетингових досліджень ринку зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою.