Маркетингові дослідження ринку: важливі дані на замовлення
961

Маркетингові дослідження ринку: важливі дані на замовлення

Для успішного виходу на ринок товарів або послуг і забезпечення прибуткової роботи підприємства необхідно володіти інформацією про поточну ситуацію в обраній сфері діяльності, тенденції її зміни та прогнозований стан. Щоб отримати такі дані, компанії проводять або замовляють маркетингові дослідження ринку. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Клієнти Pro-Consulting прекрасно обізнані, що маркетингові дослідження ринку вигідніше і простіше замовити в спеціалізованому агентстві, ніж займатися цим самостійно.

Готовий звіт за результатами маркетингового дослідження ринку містить усі необхідні дані для ефективного управління бізнесом. Замовнику простіше скласти технічне завдання і чекати результату, ніж розвивати і підтримувати власну інфраструктуру для проведення маркетингових досліджень ринку. Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу представлено в каталозі готових проєктів - будь-який звіт може бути актуалізовано за вашим запитом.

Готові маркетингові дослідження ринку зазвичай містять такі відомості:

  1. Загальна інформація про ринок:
    • опис умов функціонування галузі;
    • показники виробництва, імпорту та експорту товарів;
    • динаміка ємності ринку;
    • сегментація ринку за різними параметрами;
    • ключові фактори впливу;
    • тенденції розвитку ринку.
  2. Державне регулювання галузі:
    • законодавча база;
    • правила ведення бізнесу;
    • умови отримання ліцензій і сертифікатів;
    • податкова політика;
    • державні закупівлі та участь приватних компаній;
    • плановані зміни в законодавстві;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика необхідна для досягнення цілей і завдань вашого підприємства, обговоріть це з нами - контакти - ми допоможемо вам скласти техзавдання, поставивши правильні запитання.
  3. Споживчі маркетингові дослідження ринку, у тому числі із застосуванням польових методів:
  4. Конкурентні маркетингові дослідження ринку:
    • перелік і характеристики конкурентів;
    • порівняння ринкових часток, визначення позиції замовника;
    • аналіз асортименту та якості товарів конкурентів;
    • стратегії та методи конкуренції;
    • оцінка конкурентоспроможності замовника;
    • ризики та бар'єри, створювані конкурентами.
  5. Аналіз виробничої сфери ринку:
    • динаміка обсягу виробленої продукції за часовими періодами;
    • сегментація випуску продукції за категоріями товарів, виробниками, регіонами, ціновими сегментами та іншими характеристиками;
    • оцінка технологічного рівня виробничих потужностей;
    • аналіз параметрів локальної сировинної бази;
    • доступність виробничих ресурсів на внутрішньому та міжнародному ринках;
    • умови для досягнення і підтримання прийнятного рівня рентабельності та конкурентоспроможності виробництва;
    • можливості для придбання передових технологій та обладнання, а також наявність кваліфікованого персоналу;
    • якщо ви все ще цього не зробили, ознайомтеся з повноцінним описом послуги з дослідження ринку за цим посиланням.
  6. Вивчення зовнішньоторговельного контуру ринку:
    • обсяги експорту та імпорту цільових товарів у кількісному та грошовому вираженнях;
    • структура зовнішніх поставок за походженням продукції, географією відправників і одержувачів та іншими параметрами;
    • вплив міжнародних і національних санкцій, мит та інших обмежень на зовнішньоекономічну діяльність;
    • порівняння зарубіжних ринків за різними факторами для визначення потенційної вигідності організації експортних або імпортних каналів;
    • виявлення потенційних зарубіжних партнерів і проведення презентацій для привернення їхньої уваги.
  7. Інвестиційні маркетингові дослідження ринку:
    • аналіз ринкових ніш і зовнішніх ринків;
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів;
    • рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів.

У міру необхідності замовник може додати додаткові напрямки аналізу. З повною структурою маркетингового дослідження ринку клієнтів знайомимо на установчому брифінгу, де допомагаємо сформувати технічне завдання.

Для замовлення маркетингових досліджень ринку зв'яжіться з нами за телефоном або електронною поштою.

Дата розміщення: 14.10.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами