923
Маркетингові дослідження для організації нових і розвитку діючих підприємств
Отримати достовірну і повну інформацію про умови роботи на ринку збуту життєво необхідно для успішного виходу в обрану сферу бізнесу, завоювання, утримання і зміцнення позиції компанії. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку.
Маркетингові дослідження замовляють власники та менеджери вже діючих суб'єктів ринку, а також ініціатори та інвестори нових бізнес-проектів.
Замовляючи маркетингові дослідження, діючі гравці ринку прагнуть отримати відомості про:
- поточну ринкову позицію компанії та можливості її зміцнення;
- діяльність прямих і непрямих конкурентів, ризики і бар'єри для реалізації планів замовника маркетингового дослідження - аналіз конкурентів.
- активних і нових споживчих трендах, ступінь задоволеності покупців пропозицією компанії;
- функціонування та ефективність каналів збуту товарів ринку;
- результативність маркетингової стратегії підприємства, напрямки її коригування відповідно до нових ринкових умов;
- постійні та тимчасові фактори впливу на ринок, спричинені ними тенденції його розвитку.
Маркетингові дослідження не менш необхідні й на етапі планування та розроблення бізнес-проектів. Без урахування реалій ринку інвестиційні ресурси можуть бути витрачені неефективно або навіть втрачені. Серед клієнтів Pro-Consulting значну частку становлять інвестори, які замовляють маркетингові дослідження для визначення:
- вигідності обраної сфери отримання прибутку;
- напруженості конкурентного середовища;
- можливої частки ринку майбутнього підприємства;
- наявності умов і партнерів для організації виробництва та зовнішньоекономічної діяльності;
- перспективих напрямів розвитку бізнесу.
Маркетингові дослідження проводяться фахівцями Pro-Consulting за індивідуальними технічними завданнями замовників, які здебільшого включають:
- Загальні параметри ринку:
- показники виробництва і зовнішніх поставок цільових товарів;
- ємність ринку та її динаміка протягом конкрутного періоду;
- сегментація ринку в певних зрізах;
- основні фактори впливу;
- тенденції зміни ринкової ситуації;
- більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку овочевої консервації в Польщі або аналізу ринку пакувальної плівки в Україні.
- Правила роботи на ринку:
- положення нормативної бази;
- варіанти та порядок реєстрації підприємств;
- податкове навантаження в різних форматах діяльності;
- програми підтримки бізнесу;
- порядок проведення держзакупівель та участі в тендерах;
- відомі плани щодо реформування системи державного управління галуззю.
- Споживчі маркетингові дослідження з можливим використанням польових кількісних і якісних методів:
- опис цільової аудиторії ринку;
- очікування споживачів і ступінь їх задоволеності;
- моделі поведінки і вибору товарів на різних торговельних майданчиках, у тому числі онлайнових;
- ключові запити покупців до пошукових систем;
- ставлення споживачів до окремих брендів, шляхи підвищення їх лояльності;
- особливості споживання цільової продукції бізнес-сектором і державними структурами;
- дізнайтеся більше про опитування споживачів.
- Конкурентні маркетингові дослідження:
- перелік і характеристики основних конкурентів ініціатора дослідження;
- розподіл часток суб'єктів ринку, виділення частки замовника;
- асортимент і властивості товарів прямих і непрямих конкурентів;
- склад торговельних пропозицій конкурентів, їх переваги та недоліки;
- маркетингові стратегії конкурентів, методи протидії іншим гравцям;
- конкурентні ризики для бізнесу ініціатора дослідження;
- якщо ви все ще не зробили цього, то перейдіть зараз на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку.
- Аналіз інвестиційного потенціалу та вигідності ринку:
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів;
- факторне порівняння ринків;
- можливості для розвитку бізнесу та шляхи їх використання.
У технічних завданнях на маркетингові дослідження можна вказати й інші напрямки вивчення ринку відповідно до інформаційних потреб клієнта.
Отримати детальну інформацію про зміст послуги та замовити маркетингові дослідження можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.