Маркетингові дослідження для організації нових і розвитку діючих підприємств
217

Маркетингові дослідження для організації нових і розвитку діючих підприємств

Отримати достовірну і повну інформацію про умови роботи на ринку збуту життєво необхідно для успішного виходу в обрану сферу бізнесу, завоювання, утримання і зміцнення позиції компанії. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку

Маркетингові дослідження замовляють власники та менеджери вже діючих суб'єктів ринку, а також ініціатори та інвестори нових бізнес-проектів.

Замовляючи маркетингові дослідження, діючі гравці ринку прагнуть отримати відомості про:

  • поточну ринкову позицію компанії та можливості її зміцнення;
  • діяльність прямих і непрямих конкурентів, ризики і бар'єри для реалізації планів замовника маркетингового дослідження - аналіз конкурентів.
  • активних і нових споживчих трендах, ступінь задоволеності покупців пропозицією компанії;
  • функціонування та ефективність каналів збуту товарів ринку;
  • результативність маркетингової стратегії підприємства, напрямки її коригування відповідно до нових ринкових умов;
  • постійні та тимчасові фактори впливу на ринок, спричинені ними тенденції його розвитку.

Маркетингові дослідження не менш необхідні й на етапі планування та розроблення бізнес-проектів. Без урахування реалій ринку інвестиційні ресурси можуть бути витрачені неефективно або навіть втрачені. Серед клієнтів Pro-Consulting значну частку становлять інвестори, які замовляють маркетингові дослідження для визначення:

  • вигідності обраної сфери отримання прибутку;
  • напруженості конкурентного середовища;
  • можливої частки ринку майбутнього підприємства;
  • наявності умов і партнерів для організації виробництва та зовнішньоекономічної діяльності;
  • перспективих напрямів розвитку бізнесу.

Маркетингові дослідження проводяться фахівцями Pro-Consulting за індивідуальними технічними завданнями замовників, які здебільшого включають:

  1. Загальні параметри ринку:
    • показники виробництва і зовнішніх поставок цільових товарів;
    • ємність ринку та її динаміка протягом конкрутного періоду;
    • сегментація ринку в певних зрізах;
    • основні фактори впливу;
    • тенденції зміни ринкової ситуації;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку овочевої консервації в Польщі або аналізу ринку пакувальної плівки в Україні.
  2. Правила роботи на ринку:
    • положення нормативної бази;
    • варіанти та порядок реєстрації підприємств;
    • податкове навантаження в різних форматах діяльності;
    • програми підтримки бізнесу;
    • порядок проведення держзакупівель та участі в тендерах;
    • відомі плани щодо реформування системи державного управління галуззю.
  3. Споживчі маркетингові дослідження з можливим використанням польових кількісних і якісних методів:
    • опис цільової аудиторії ринку;
    • очікування споживачів і ступінь їх задоволеності;
    • моделі поведінки і вибору товарів на різних торговельних майданчиках, у тому числі онлайнових;
    • ключові запити покупців до пошукових систем;
    • ставлення споживачів до окремих брендів, шляхи підвищення їх лояльності;
    • особливості споживання цільової продукції бізнес-сектором і державними структурами;
    • дізнайтеся більше про опитування споживачів.
  4. Конкурентні маркетингові дослідження:
    • перелік і характеристики основних конкурентів ініціатора дослідження;
    • розподіл часток суб'єктів ринку, виділення частки замовника;
    • асортимент і властивості товарів прямих і непрямих конкурентів;
    • склад торговельних пропозицій конкурентів, їх переваги та недоліки;
    • маркетингові стратегії конкурентів, методи протидії іншим гравцям;
    • конкурентні ризики для бізнесу ініціатора дослідження;
    • якщо ви все ще не зробили цього, то перейдіть зараз на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку.
  5. Аналіз інвестиційного потенціалу та вигідності ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів;
    • факторне порівняння ринків;
    • можливості для розвитку бізнесу та шляхи їх використання.

У технічних завданнях на маркетингові дослідження можна вказати й інші напрямки вивчення ринку відповідно до інформаційних потреб клієнта.

Отримати детальну інформацію про зміст послуги та замовити маркетингові дослідження можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

Інші новини

Зв'язатися з нами