Аналіз ринку: ціна набагато нижча за цінність
793

Аналіз ринку: ціна набагато нижча за цінність

При необхідності в актуальній, повній і достовірній інформації про поточний стан сфери бізнесу, тенденції її подальшої зміни, наявні ризики, бар'єри і можливості для досягнення поставлених цілей клієнти Pro-Consulting замовляють аналіз ринку. Ціна маркетингового дослідження визначається залежно від його масштабності, задіяних сил і засобів, ступеню оперативності. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо відразу ознайомитися з повною типовою структурою дослідження ринку.

З урахуванням важливості завдань, для вирішення яких необхідний аналіз ринку, ціна його завжди буде незначною порівняно з користю від володіння комплексною картиною ринкової ситуації. Найпоширенішими причинами замовити аналіз ринку, ціна якого закладається в бюджет проекту, є рішення:

  • інвестувати у створення ринкового суб'єкта;
  • розвивати вже наявне підприємство шляхом освоєння додаткових напрямів діяльності;
  • випустити на ринок новий або оновлений продукт, що відповідає актуальним запитам споживачів;
  • створити або скоригувати бренд;
  • розробити маркетингову стратегію з урахуванням поточного і прогнозного станів ринку;
  • провести велику рекламну кампанію;
  • підготувати заходи щодо мінімізації впливу на бізнес кризових чинників;
  • повідомляємо вам, що в каталозі готових проєктів Pro-Consulting доступно понад 2400 звітів по ринках України та світу - скористайтеся пошуком за ключовим словом і знайдіть звіт по своєму ринку - перехід до каталогу.

Завдяки індивідуальному підходу до кожного клієнта, який вирішив замовити аналіз ринку, ціна його завжди доступна для бізнес-проектів будь-якого масштабу. Наприклад, якщо один із лідерів галузі дає завдання провести в масштабах усієї країни комплексний аналіз ринку, ціна його буде вищою. Якщо локальне підприємство вирішує замовити свій районний аналіз ринку, ціна відповідно буде нижчою. Для отримання розрахунків вартості аналізу вашого ринку зв'яжіться з нами - контакти.

Які відомості можна отримати, замовивши аналіз ринку

Ціна дослідження, як ми вже писали вище, залежить від обсягу роботи та ресурсів, необхідних для його проведення. Найдорожчим є комплексний аналіз ринку, ціна якого включає вивчення всіх складових ринкової ситуації із застосуванням як кабінетних, так і польових методів.

Більшість звітів за результатами ринкових досліджень містять:

  1. Загальний аналіз ринку:
    • показники виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • динаміка ємності ринку протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку в значущих для замовника зрізах;
    • постійні та тимчасові фактори впливу на сферу бізнесу;
    • тенденції зміни ринкової ситуації.
  2. Правила роботи на ринку, визначені державою:
    • положення нормативної бази;
    • доступні варіанти формалізації бізнес-проектів;
    • податкове навантаження в різних форматах діяльності;
    • умови ліцензій та відповідності стандартам;
    • порядок проведення державних закупівельних тендерів та участі в них;
    • плани влади щодо змін у системі регулювання ринку;
    • у якості прикладу структури реального звіту ознайомтеся, наприклад, з описом готового аналізу ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС або аналізу ринку алкогольних напоїв і сиропів для коктейлів в Україні.
  3. Споживчий аналіз ринку - ціна може змінюватися при залученні наявних у розпорядженні Pro-Consulting систем збору та опрацювання первинної інформації - колл-центру, фокус-групових досліджень і глибинних інтерв'ю, моніторингу інтернет-ресурсів. У результаті всебічного вивчення споживчої сфери ринку можуть бути отримані відомості про:
    • профілі цільової аудиторії;
    • споживчі настрої потенційних покупців;
    • вимоги споживачів до властивостей цільових товарів;
    • ставлення покупців до наявних на ринку торгових пропозицій;
    • ступінь лояльності споживачів до певних брендів та умови її підвищення;
    • ключові запити потенційних покупців до пошукових систем в інтернеті;
    • споживання продукції в бізнес- і державному секторах.
  4. Ціновий і збутовий аналіз ринку:
    • ціна цільових товарів на різних торгових майданчиках;
    • особливості співпраці з операторами каналів збуту;
    • дієвість цінових маневрів та інших методів підвищення конкурентоспроможності та просування;
    • робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах.
  5. Дослідження конкуренції на ринку (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):
    • рейтинг і характеристики основних конкурентів;
    • розподіл ринкових часток між гравцями;
    • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
    • ринкова позиція замовника, можливості її поліпшення.
  6. Інвестиційний аналіз ринку:
    • ціна організації та розвитку підприємства;
    • карта ризиків і бар'єрів за результатами PEST- і SWOT-аналізу.

Готове маркетингове дослідження може містити й інші розділи відповідно до технічного завдання клієнта.

Якщо вас цікавить аналіз ринку, ціна та умови його проведення, поставити запитання можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами