Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні: рекомендації для нових гравців
1302

Ринок сільгосп маркетплейсів в Україні: рекомендації для нових гравців

Аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні проведено компанією Pro-Consulting у грудні 2023 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • загальні показники ринку сільгосп маркетплейсів в Україні - обсяги продажів у цільових товарних групах;
  • сегментацію даної сфери бізнесу за видами товарів, каналами збуту, походженням, географічною ознакою;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок сільгосп маркетплейсів в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • діяльність і розподіл часток основних операторів ринку сільгосп маркетплейсів в Україні;
  • середні ціни і політику ціноутворення на даному ринку;
  • особливості споживання товарів на ринку сільгосп маркетплейсів в Україні;
  • інвестиційну привабливість галузі, ризики та бар'єри для виходу на ринок сільгосп маркетплейсів в Україні.

Готовий аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні можна придбати на сайті компанії. Вас також може зацікавити, наприклад, готовий аналіз ринку пестицидів в Україні або аналіз впливу війни на аграрні ринки України.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку.

Моніторинг ринку сільгосп маркетплейсів в Україні проводився за такими видами товарів:

Збутовий аналіз ринку сільгосп маркетплейсів в Україні показує, що придбання цільових товарів у нашій країні здійснюється за такими основними каналами:

  • сільгосптехніка:
    • через офіційних дилерів і дистриб'юторів;
    • продаж вживаної техніки на інтернет-платформах та аукціонах;
    • прямі поставки від виробників великим агрохолдингам;
  • засоби захисту рослин:
    • через трейдерів і посередників, що спеціалізуються на реалізації насіння і хімічних препаратів;
    • у торговельних мережах офіційних дилерів і регіональних постачальників;
    • замовлення через інтернет-канали та електронні торгові платформи;
  • добрива:
    • через дилерські мережі, що охоплюють роздрібні точки та агромагазини;
    • електронні майданчики для онлайн-замовлень і доставки добрив;
    • прямі поставки агрохолдингам і великим фермерським підприємствам;
  • насіння:
    • через торгових посередників і компанії-трейдери, що спеціалізуються на насінні;
    • через дилерські мережі та представництва виробників насіння;
    • інтернет-платформи, що дають змогу фермерам обирати та замовляти насіння онлайн.

Наразі на ринок сільгосп маркетплейсів в Україні впливають такі чинники:

  • наслідки широкомасштабної агресії Росії:
  • скорочення площ унаслідок окупації території, псування і забруднення ґрунту;
  • порушення логістики експорту та імпорту товарів;
  • підвищення вартості ресурсів;
  • дефіцит кваліфікованих кадрів через міграцію та мобілізаційні заходи;
  • падіння попиту на сільськогосподарську продукцію на внутрішньому ринку, що чинить знижувальний тиск на ціни;
  • деякі лідери ринку сільгосп маркетплейсів в Україні приділяють недостатню увагу маркетингу, слабо просувають свої бренди, мають застарілий інтерфейс онлайн-платформ без мобільних застосунків; цим чинником можна скористатися для розвитку нових бізнес-проєктів;
  • оператори ринку сільгосп маркетплейсів в Україні намагаються охопити якомога більше продуктових ніш, не залишаючи вільного від конкуренції простору;
  • українські аграрії поки що з недовірою ставляться до суб'єктів ринку сільгосп-маркетплейсів в Україні, надаючи перевагу звичним їм каналам поставок; змінити ситуацію на краще може проведення операторами рекламних кампаній і впровадження системи відкладених платежів за аналогією з майданчиками Prom і OLX.

Подробиці про стан цієї сфери бізнесу, її інвестиційний потенціал з рекомендаціями щодо організації та розвитку нових суб'єктів можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку сільгосп маркетплейсів в Україні, розміщеного у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок мікродобрив в Україні

Підписуйтесь на наш Telegram, щоб бути в курсі аналітичних новин ринків України та світу.

Дата розміщення: 11.04.2024
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами