Ласий шматочок: представляємо бізнес-план кафе-морозиво
5727

Ласий шматочок: представляємо бізнес-план кафе-морозиво

Морозиво – смачні і корисні ласощі. Воно подобається багатьом, особливо в спекотний літній день. Та й в іншу пору року знайдеться чимало охочих насолодитися смаком холодного десерту. Тим більше, що сьогодні можна знайти морозиво на будь-який смак. У світі налічується близько 700 його видів. Буває морозиво зі смаком краба, сиру, селери, цибулі і навіть кульбаби. У Києві можна купити лавандове, пармезанове, попкорнове морозиво. Для тих, хто сидить на дієті є морозиво без цукру і молока.

Морозиво популярно в будь-які часи, але все ж таки при нестачі грошей покупець вимушено скорочує його споживання. Наприклад, в 2015 році ринок морозива зменшився відразу на 14,1% в порівнянні з 2014-м. Проте, як тільки з'явилися перші натяки на стабілізацію і відновлення економіки в 2016-м, споживання морозива почало тут же зростати.

Підприємства Житомирської, Харківської, Кіровоградської, Дніпропетровської, Львівської областей забезпечують 90% усього обсягу українського виробництва морозива. За офіційними статистичними даними, середній українець з'їдає близько 2,5 кг цього продукту в рік. Але це не так вже й багато у порівнянні з деякими іншими країнами. Так, в Західній Європі споживання морозива становить понад вісім кілограм, а в США - всі 20 кг.

Україні необхідно наздоганяти розвинені країни за всіма показниками, і тому настав час збільшити пропозицію українським споживачам якісного морозива. Практика показує, що продукцію, виготовлену з натуральних і корисних інгредієнтів, купують більш охоче, ніж неякісну, хоча і дешеву.

На сьогоднішній день в Україні все ще залишається слабо заповненою ніша невеликих кафе-морожених, в яких відвідувачі могли б насолоджуватися стравами з ексклюзивними смаками і рецептурою. За таку продукцію покупці готові платити більшу ціну, ніж за стандартну.

Для відкриття кафе-морозива не потрібно занадто великих вкладень. Бізнес простий в управлінні і порівняно швидко окупається. Це підтверджується розрахунками, проведеними в рамках написання бізнес-плану такого підприємства фахівцями компанії Pro-Consulting.

Метою проекту є створення кафе-морозива, в якому будуть виготовлятися як саме морозиво, так і випікатися кондитерські вироби. У його рамках можна відкрити заклад оригінального формату з власними рецептурами виробів. Невеликий розмір підприємства дозволяє налагодити повний контроль виробництва і збуту, мати можливість оперативно реагувати на зміни ринкового середовища та смаків покупців. Швидка оборотність коштів дозволить скоро накопичити необхідний потенціал для розширення бізнесу.

Кафе-морозиво буде займатися приготуванням італійського морозива, кондитерських виробів і закусок з орієнтацією на відвідувачів із середнім і вище середнього рівнем доходу. Для приготування твердого морозива планується використовувати професійний фризер Carpigiani.

Необхідна сума для реалізації бізнес-плану становить € 1,1 млн. Найбільшою статтею витрат є будівництво приміщення. На другому місці - придбання обладнання і навчання персоналу. Детальніше структура витрат показана на діаграмі.

Період окупності проекту становить п'ять з невеликим років (62,5 місяців) з моменту початку фінансування або трохи більше трьох років (38,5 місяці) з дати відкриття закладу.

Рентабельність продажів складе 42,8%, тобто кожен євро доходу буде містити майже 43 цента чистого прибутку. Прибутковість підприємства по роках показана на графіку.

 Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на цю тему. Ознайомитися з проектами можна за такими адресами:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами