Як маркетингові дослідження замовити у компанії Pro-Consulting
859

Як маркетингові дослідження замовити у компанії Pro-Consulting

В умовах обстановки, що швидко змінюється, в економіці ринковим суб'єктам для ефективного управління бізнес-проектами просто необхідні маркетингові дослідження. Замовити їх можна дуже оперативно, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном чи електронною поштою.

Відразу після отримання попередньої заявки ми організуємо спільний брифінг, на якому погодимо:

  • єдине розуміння поставлених цілей та завдань;
  • пріоритетні напрямки аналізу;
  • сили та засоби, що залучаються;
  • тимчасові рамки проведення дослідження;
  • вартість роботи.

Якщо ви вирішите маркетингові дослідження замовити саме у нас, то отримаєте комплексну картину поточної ринкової ситуації та прогноз стану ринку на коротко-або середньострокову перспективу.

У технічному завданні на маркетингові дослідження можна замовити саме той набір відомостей, який вам необхідний – без надмірності чи недостатності. Попередньо рекомендуємо переглянути типову структуру дослідження ринку.

Зазвичай комплексні маркетингові дослідження, які найчастіше замовляють, включають розділи:

1. Загальна інформація про ринок:

  • опис ситуації, що склалася на момент аналізу;
  • розрахунок ємності ринку на основі даних про виробництво, експорт та імпорт товарів;
  • сегментація ринку за видами продукції, виробниками, дистриб'юторами, географією поставок та іншими ознаками;
  • найбільш суттєві постійні та тимчасові фактори впливу на сферу бізнесу, що розглядається;
  • сформовані на ринку тренди розвитку ситуації;
  • у якості прикладу структуру звіту ознайомтеся зі структурою аналізу ринку приватних медичних центрів в Україні.

2. Система державного регулювання галузі:

  • вимоги законодавства щодо діяльності ринкових суб'єктів;
  • податкове та інше навантаження при різних варіантах організації підприємства;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
  • правила проведення закупівель товарів та послуг бюджетними організаціями, участь потенційних постачальників;
  • законопроекти та інші озвучені офіційними особами наміри реформування правил гри.

3. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік основних операторів;
  • порівняння ринкових часток та позицій суб'єктів, що конкурують;
  • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони товарів конкурентів;
  • стратегії конкурентної боротьби, практика реалізації;
  • шляхи мінімізації конкурентних ризиків для бізнесу замовника дослідження;
  • у каталозі готових проектів доступно понад 2400 готових звітів за різними ринковими напрямками – перегляньте каталог.

4. Компанія Pro-Consulting надає можливість замовити споживчі маркетингові дослідження в поглибленому варіанті, отримавши в результаті:

  • детальний опис цільової аудиторії;
  • критерії вибору товарів покупцями;
  • моделі поведінки споживачів на різних торгових майданчиках;
  • ставлення покупців до представлених на ринку брендів та товарів;
  • побажання споживачів щодо вдосконалення торгової пропозиції;
  • результати аналізу запитів потенційних покупців щодо цільових товарів;
  • особливості споживання продукції ринку бізнес- та державними структурами.

5. Оцінка інвестиційного потенціалу ринку практично завжди входить до маркетингових досліджень:

  • замовити можна SWOT- та PEST-аналізи;
  • таблиця ризиків та бар'єрів;
  • факторний аналіз кількох ринків чи ніш визначення найбільш вигідних;
  • рекомендації щодо реалізації та розвитку бізнес-проектів.

Ми привели тільки найпоширеніші розділи технічних завдань на маркетингові дослідження, які можна замовити в Pro-Consulting. Інші напрями аналізу опрацьовуються відповідно до потреб ініціатора дослідження. Наприклад, якщо маркетингові дослідження замовити вирішує виробник, він просить приділити увагу таким питанням, як:

  • показники сировинної бази;
  • кон'юнктури пов'язаних ресурсних та збутових ринків;
  • доступність технологій, обладнання, наявність підготовлених кадрів;
  • умови забезпечення конкурентоспроможності та досяжний рівень рентабельності виробництва.

Зі своїх власних інтересів маркетингові дослідження замовити намагаються і імпортери, і дистриб'ютори, і рітейлери. Дізнатися всю інформацію про послугу Pro-Consulting «маркетингові дослідження», замовити ексклюзивний аналіз ринку можна прямо зараз, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами