Очі розбігаються: аналіз ринку майонезів і соусів України
7684

Очі розбігаються: аналіз ринку майонезів і соусів України

Українські гурмани можуть бути задоволені. Ринок насичений соусами і майонезами різного складу та на будь-який смак. Вітчизняні виробники ведуть жорстку конкурентну боротьбу між собою. Постійно удосконалюється асортимент продукції, що випускається для того, щоб залучити найвимогливіших споживачів. Учасники ринку не залишають багато шансів для імпортерів. Частка поставок майонезів і соусів з-за кордону склала в 2017 році тільки 5,9%. Загальна структура ринку виглядала в минулому році в такий спосіб.

Також пропонуємо почитати огляд ринку оцтів в Україні

Ринок соусів дуже чутливий до економічних потрясінь, що призводить до зниження рівня доходів населення. Так як дана продукція не входить в перелік найнеобхіднішого для життя, її купують менше у важкі часи. Таке спостерігалося в 2015 і 2016 роках. У минулому році місткість ринку соусів виросла на 2,8%, але вона все ще менше показника 2014 року на 13,1%.

Якщо розглянути показники ринку майонезів окремо, то можна зробити висновок, що зараз неможливо бути успішним в даному сегменті, випускаючи тільки традиційний майонез. Його купують все менше, як через поширення ідей здорового харчування, так і в прагненні урізноманітнити смак їжі за допомогою нових соусів. Крім того, зменшується експорт майонезів в Російську Федерацію через погіршення міждержавних відносин. В результаті, виробництво майонезів в Україні знижується, починаючи з 2016 року, а в першому кварталі 2018 го його падіння прискорилося.

Пропонуємо ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку майонезів і соусів України

Якщо ви плануєте інвестувати в бізнес, вам необхідно провести дослідження ринку

Серед найпопулярніших торгових марок соусів, пара лідерів не змінювалася протягом двох останніх років. На перших позиціях залишилися ТМ Торчин і Чумак. Після припинення виробництва соусів компанією Юнілівер Україна, третю позицію в 2017 році замість вибулого Calve зайняв Heinz, що знаходився до цього на сьомому місці. Просунулись на вищу сходинку рейтингу торгові марки Руна і Gallina Blanca. Здала свої позиції ТМ Щедро, хоча в аналогічному рейтингу майонезів ця марка лідирує.

Рекомендуємо почитати про організацію торгівлі спеціями

За результатами проведеного дослідження ринку майонезів і соусів можна зробити висновок про високий рівень конкуренції на ньому вже існуючих торгових марок. Ефективний вихід нових учасників на даний ринок можливий тільки в разі знаходження вільної або швидкозростаючої ніші. Драйверами збільшення обсягу ринку майонезів і соусів будуть підвищення загального рівня доходів українців, розвиток туристичної та готельно-ресторанної галузей економіки, знаходження нових і розширення наявних каналів експорту.

 Можливо, вас зацікавить матеріал про результати аналізу ринку солі України, країн СНД і Європи

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами