in stock

Аналіз ринку спецій України. 2016 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2016 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 6
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
2200 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Основою ринку спецій і прянощів в Україні є внутрішнє виробництво. У різні роки досліджуваного періоду вона коливалася від шістдесяти до сімдесяти відсотків. З настанням кризи частка більш дорогої імпортної продукції скоротилася. Ринок в цілому показав негативну динаміку, що було пов'язано з ростом цін на продукцію, втратою великих регіонів споживачів, а також погіршенням доходів населення і, як наслідок, економії на товарах широкого вжитку не першої необхідності.

Детальний зміст:

1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Загальні показники ринку. Виробництво спецій в Україні
3. Зовнішня торгівля на ринку
4. Споживання продукції
5. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку

Перелік таблиць:

1. Динаміка основних показників ринку спецій України в 2012-9 міс. 2016 рр. в натуральному вираженні, тис. тонн

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва спецій в Україні в 2012-9 міс. 2016 рр.
2. Динаміка імпорту спецій в Україну в 2012-9 міс. 2016 рр.
3. Географічна структура імпорту спецій в Україну в 2013, 2015 років.
4. Динаміка експорту спецій з України в 2012-9 міс. 2016 рр.
5. Географічна структура експорту спецій з України в 2013, 2015 років.
6. Споживчі переваги на ринку спецій України

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами