Дата підготовки: | Серпень 2015 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | Російська |
Боротьба за українського споживача на ринку досліджуваного товару ведеться між вітчизняними виробниками, оскільки частка імпорту дуже низька. Через відсутність сильних зарубіжних операторів, внутрішній ринок насичений постійної конкурентною боротьбою між українськими виробниками майонезу.
Останньою тенденцією в культурі споживання майонезу є перехід до здорового і низькокалорійному харчуванню. Тому на полицях з'являються легкі майонези, зроблені без консервантів і т.д. Однак це не сильно сприяє зростанню ринку, а навпаки вводить його в часткову стагнацію.
Український ринок майонезу можна оцінити як високо конкурентний. На ринку присутня велика кількість вітчизняних виробників, які прагнуть максимально диверсифікувати свою діяльність. Виходячи з цього основним завданням як існуючих, так і нових гравців ринку, є пошук вільних або швидкозростаючих ніш на ринку. Крім того висока конкуренція на ринку робить актуальним питанням досягнення високої якості продукції при збереженні конкурентоспроможної ціни.
У перспективі очікується посилення позицій найбільших операторів ринку за рахунок вливання іноземних інвестицій, що призведе до посилення конкуренції і витіснення слабших гравців.