in stock

Аналіз ринку соусів і спецій України. 2014 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2014 року
Кількість сторінок:  8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2100 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку соусів сформований експертами компанії Pro-Consulting. Представлений документ містить дані з виробництва, обсягів зовнішньоекономічної діяльності для зазначеного українського ринку за період 2010 – 1 півріччя 2014 рр. За цей період максимальний обсяг власного випуску мав місце у 2011 р. (370,6 тис. тонн), після чого у цілому спостерігається його скорочення, причому в поточному році є підстави припускати, що ця тенденція збережеться. Аналізований ринок на майже 95% сформований вітчизняною продукцією, а його ключовим сегментом з показником понад 60% є майонез. Перераховані основні оператори за двома головними сегментами (другим за значущістю на ринку соусів продуктом є кетчуп), указані середні ціни на продукцію. Діапазон цін на майонез становить 7,8–14,8 грн / кг, на кетчуп – 4,4–11,4 грн / кг, а на гірчицю – 9,0–14,1 грн / кг. Побудовано рейтинги переваг споживачів для трьох основних видів соусів, згідно з якими лідерство за окремими позиціями належить різним торговим маркам (майонез – «Щедро», гірчиця – «Верес», кетчуп – «Чумак»), проте на другій позиції для всіх трьох видів продукції знаходиться торгова марка «Торчин» із показником 4,5–4,6 балів. Три провідних постачальника продукції – Росія, Польща і Німеччина – практично не змінюють позиції на ринку, а їх сумарна частка за перше півріччя 2014 р. склала 64,7%. Російський напрям переважає і в експорті, далі йдуть Білорусь і Молдова, частка ж цих трьох країн-споживачів станом на кінець червня 2014 р. дорівнювала 70,8%. Зазначено, що ринок досить висококонкурентний, а для того, щоб утриматися на ньому, виробникам необхідно приділяти велику увагу розширенню асортименту продукції, придбанню якісної сировини як основи високих споживчих властивостей отриманих соусів і приправ. Ряд серйозних гравців ринку в теперішній час у результаті залучення зовнішнього фінансування зміцнює свою позицію на ринку, діючи в створі дуже популярних в останній період тенденцій здорового харчування. Останні проявляються у зростанні попиту на екологічно чисту продукцію, виготовлену з натуральних компонентів без внесення різних, іноді шкідливих, добавок. У сегменті майонезу результатом цього стає розширення споживання низькокалорійних (з низькою жирністю) майонезів. Наразі на ринку представлена майонезна продукція, жирність якої змінюється в інтервалі 20–72%.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку соусів і спецій України. Тенденції його розвитку
2. Структура ринку
3. Основні оператори ринку
4. Зовнішньоекономічна діяльність
5. Попит і споживчі переваги
6. Висновки

Перелік таблиць:

1. Динаміка зміни ємності ринку майонезу та інших соусів і спецій за 2010 – 6 міс. 2014 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Середня ціна українських операторів на соуси і приправи за підсумками 2013 р., грошове вираження (без урахування ПДВ), грн / кг

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка зміни ємності ринку майонезу та інших соусів і спецій за 2010 – 6 міс. 2014 рр. в Україні в натуральному вираженні, тис. тонн 
2. Структура виробництва соусів і спецій у розрізі походження продукції (вітчизняна / імпортна) в 2010 – 6 міс. 2014 рр., натуральне вираження, %  
3. Структура виробництва соусів у розрізі товарних категорій за підсумками 2013 р. в Україні (натуральне вираження), % 
4. Частки основних українських операторів у виробництві майонезу та інших соусів і приправ за підсумками 2013 р. (натуральне вираження), %
5. Частки основних українських операторів у виробництві кетчупу і томатних соусів за підсумками 2013 р. (натуральне вираження), % 
6. Структура імпорту всіх соусів і спецій за підсумками 2013 – 6 міс. 2014 рр. до України (натуральне вираження), % 
7. Структура експорту всіх соусів і спецій за підсумками 2013 – 6 міс. 2014 рр. з України (натуральне вираження), % 
8. Рейтинг споживчих переваг за марками / виробниками соусів станом на серпень 2014 р. 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами