Швидке харчування з користю: особливості українського ринку здорових снеків
3531

Швидке харчування з користю: особливості українського ринку здорових снеків

Ритм життя в сучасному місті вимагає від людини багато енергії, а час для її заповнення найчастіше в дефіциті. І тоді на допомогу приходить різна готова снековая продукція, за допомогою якої можна швидко, іноді на ходу, вгамувати свій голод.

Мода на здоровий спосіб життя веде до підвищення попиту на снеки, що містять натуральні інгредієнти, корисні для людини, т.зв. здорові снеки. Сьогодні до них відносяться:
• батончики двох типів: зі злакових пластівців, іноді з добавками сушених ягід фруктів, горіхів і шоколаду; тільки з фруктів і горіхів;
• мюслі, які бувають сирими і запеченими;
• горіхи;
• сухофрукти.

Незважаючи на проникнення в нашу країну модних світових тенденцій, українці поки не до кінця сприймають здорові снеки як повноцінний і корисний перекус. У своїй більшості наші жителі вважають за краще «на швидку руку» тамувати голод більш традиційною їжею: свіжими фруктами і овочами або натуральними молочними продуктами. Тому ринок здорових снеків в Україні знаходиться в стадії становлення.
В Україні продаються злакові батончики і мюслі переважно вітчизняного виробництва. Разом з тим, протягом перших трьох кварталів 2017 року відзначається тенденція збільшення в цьому сегменті імпортної продукції. Її частка зросла в порівнянні з таким же періодом 2016 року зі 4,8% до 9%. Таке зростання обумовлене підвищенням привабливості українського ринку для іноземних виробників в результаті збільшення купівельної спроможності населення.

У період 2016-9 міс. 2017 років відзначалося зростання продажів горіхових сумішей, сухофруктів і фруктово-горіхових сумішей. Цьому сприяло як відновлення української економіки, зокрема кондитерської, молочної, хлібобулочної галузей, так і падіння світових цін на дану продукцію. Чималу роль у розвитку цього сегмента ринку грає підвищення внутрішнього попиту на каші швидкого приготування, мюслі, пластівці з добавками і інші продукти, до складу яких входять горіхи і сушені фрукти.

В Україні переважають імпортні сухофрукти. Відбувається це через високу собівартість процесу сушіння, який аналогічний вартості закупівлі імпортної продукції. На вітчизняних підприємствах в основному фасують завезені сухофрукти, або використовують їх для виробництва інших продуктів харчування.

А ось горіхові суміші на полицях українських магазинів в основному місцевого виробництва. Частка імпорту в цьому сегменті не перевищує 4%. З іншого боку, сировину для виробництва даного виду сумішей (горіхи) в основному закуповується за кордоном, а на нашій території проводиться його обробка та фасування. Тому залежність від імпорту у виробників цієї продукції дуже велика.

У той же час виключно імпортом представлені на вітчизняному ринку фруктово-горіхові суміші через відсутність їх внутрішнього виробництва.

З викладеного вище можна зробити висновок про неоднорідність розвитку українського ринку здорових снеків. Наші виробники зайняли міцні позиції в сегментах мюслів і злакових батончиків. Виробництво горіхових сумішей залежить від імпортної сировини. Дорожнеча процесу сушіння зробила невигідним випуск вітчизняних сухофруктів. Чи не приваблює інвесторів і виготовлення в нашій країні фруктово-горіхових сумішей. Однак, підтримка існуючих позитивних тенденцій і збільшення внутрішнього попиту під впливом світових трендів в області правильного харчування дозволить галузі здорових снеків рости і успішно розвиватися надалі.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

 

Дата розміщення: 11.01.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами