Дата підготовки: | Липень 2022 року |
Кількість сторінок: | 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Таблиць: | 39 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку мигдалю у 2017-2021 роках.
Проаналізовано загальні показники ринку в досліджуваний період.: загальні тенденції на ринку, виробництво, експорт, імпорт, а також сегментація та структурування зовнішньої торгівлі на ринку мигдалю, виділено основні споживчі переваги, побудовано прогнозні тенденції ринку. .
Інтерес та актуальність дослідження ринку мигдалю обумовлений тим, що на сьогоднішній день попит на споживання мигдалю швидко зростає через високий темп зростання та популярність його споживання. Високе споживання цього виду горіхів пов'язано так само з тенденцією, що росте, до здорового способу життя. Пандемія Сovid-19 також вплинула збільшення попиту, оскільки у його склад входять вітаміни групи А, У і З, що сприяє підвищенню імунітету людини.
Головними споживачами мигдалю є населення, харчування якого орієнтоване споживання корисної їжі, оскільки у склад мигдалю входить дуже багато корисних речовин (вуглеводи, клітковину, залізо, кальцій та інших, і навіть вітамін У). Так само мигдаль є одним з корисних продуктів швидкого харчування, яке не швидко псується, яке люди часто використовую як швидкий перекус. Найбільше споживання мигдалю душу населення досліджуваних країн припадати на Туреччину, ОАЕ і Казахстан. Ці країни є лідерами серед вирощування мигдалю за останні 5 років.
Близько 80% світового мигдалю виробляють США, з досліджуваних країн явним лідером є ОАЕ, Туреччина, Казахстан. Такі країни як Росія та Польща взагалі не займаються випрошуємо, або тільки починають освоювати цю нішу, а продукція у них переважно імпортна.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (глобальні тенденції на ринку мигдалю, місцеві тенденції, фактори впливу на ринок, імпортне мито при постачанні з Азербайджану)
1.2. Загальні показники ринку. Обсяг споживання мигдалю в досліджуваних країнах у 2017-2021 роках. (Виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Сегментація та структурування ринку
2. Аналіз внутрішнього вирощування та переробки мигдалю в досліджуваних країнах у 2017-2021 роках.
3. Основні оператори ринку (імпортери, виробники, пакувальники)
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх характеристика (види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент, новини компаній)
3.2. Характер конкуренції та ризики (аналіз ринкових сил на ринку)
4. Зовнішня торгівля на ринку мигдалю досліджуваних країн
4.1. Експорт мигдалю у 2017-2021 роках. (Обсяги, ціни, географія)
4.2. Імпорт мигдалю у 2017-2021 роках. (Обсяги, ціни, географія)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент продукції, представлений на ринку (побудова матриці асортименту для кожної країни за видами товарів та насиченістю кожної асортиментної групи)
5.2. Середні поточні ціни на мигдаль (в роздріб, з урахуванням особливостей упаковки в роздріб)
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Аналіз споживання на ринку. Порівняння споживання мигдалю душу населення досліджуваних країнах. Порівняння зі споживанням інших горіхів в інших країнах
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку мигдалю досліджуваних країн
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2022-2023 рр.
7.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринку мигдалю
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок (загалом з особливостями по країнах)
8.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на досліджуваний ринок
1. Обсяг споживання очищеного мигдалю в досліджуваних країнах у 2017-2021 рр., тис. тонн
2. Частка очищеного мигдалю, виробленого в досліджуваних країнах, %
3. Частка очищеного мигдалю, яка продається в роздріб.
4. Частка упакованого очищеного мигдалю, що продається в роздріб
5. Обсяг вирощування мигдалю в досліджуваних країнах 2017-2020 рр., тис. тонн
6. Основні оператори ринку мигдалю
7. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
8. Оцінка конкурентного середовища на ринку очищеного мигдалю досліджуваних стан
9. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку очищеного мигдалю досліджуваних країн
10. Обсяг експорту очищеного мигдалю у 2017-2021 рр., тис. тонн
11. Географія експорту очищеного мигдалю з Польщі в натуральному вираженні, тис. тонн
12. Географія експорту очищеного мигдалю з ОАЕ у натуральному вираженні, тис. тонн
13. Географія експорту очищеного мигдалю з Туреччини в натуральному вираженні, тис. тонн
14. Середні експортні ціни на очищений мигдаль за 100 гр.
15. Обсяг імпорту мигдалю очищеного у 2017-2021 рр., тис. тонн
16. Географія імпорту очищеного мигдалю в ОАЕ у натуральному вираженні, тис. тонн
17. Географія імпорту очищеного мигдалю до Туреччини у натуральному вираженні, тис. тонн
18. Географія імпорту очищеного мигдалю до Казахстану у натуральному вираженні, тис. тонн
19. Географія імпорту очищеного мигдалю до Індії у натуральному вираженні, тис. тонн
20. Географія імпорту очищеного мигдалю до натуральному вираженні, тис. тонн
21. Географія імпорту очищеного мигдалю до Саудівської Аравії в натуральному вираженні, тис. тонн
22. Географія імпорту очищеного мигдалю до Польщі у натуральному вираженні, тис. тонн
23. Географія імпорту очищеного мигдалю в Азербайджан у натуральному вираженні, тис. тонн
24. Середні імпортні ціни на очищений мигдаль за 100 грн. $
25. Матриця асортименту за видами мигдалю Індії
26. Матриця асортименту за видами мигдалю у Казахстані
27. Матриця асортименту за видами мигдалю у Туреччині
28. Матриця асортименту за видами мигдалю у Польщі
29. Матриця асортименту за видами мигдалю до
30. Матриця асортименту за видами мигдалю у Саудівській Аравії
31. Матриця асортименту за видами мигдалю в ОАЕ
32. Загальна матриця асортименту за видами мигдалю у досліджуваних країнах
33. Середні поточні ціни на мигдаль, в досліджуваних країнах у грошовому вираженні, дол.
34. Різниця ціни на сушений мигдаль та мигдаль після обробки на ринку мигдалю в $ та %
35. Прогнозована ємність ринку очищеного мигдалю досліджуваних країн у 2022-2023 рр.
36. Перевага країн за видами обробки мигдалю та варіантами упаковки
37. SWOT-аналіз ринку очищеного мигдалю за аналізованими країнами
38. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок очищеного мигдалю
39. Карта ризиків ринку очищеного мигдалю досліджуваних країн
1. Обсяг продажів мигдалю у світі 20217-2021 рр., млн. т.
2. Споживання мигдалю на душу населення в досліджуваних країнах, кг
3. Прогнозоване світове виробництво мигдалю у 2022-2023 рр., млн. тонн