Анотація до аналізу ринку:
Сухі сніданки - досить широкий ряд продуктів, одержуваних з зернових шляхом фізичної, або кулінарної обробки. Ще 20 років тому ринок сухих сніданків обмежувався вівсяними кашами швидкого приготування. Економічна криза в країні, низькі доходи населення, а також висока ціна реалізації імпортних сухих сніданків сильно загальмували розвиток продукції, а також його споживання в кількісному вираженні в Україні. Це говорить про те, що сухі сніданки не є продуктом першої необхідності, а тому сильно схильні до змін в економіці країни і доходи населення.
Винятком з останнього можуть бути каші швидкого приготування, переважно з вівса, тому як вони виготовляються найпростішим способом і вимагають найменше витрат як на сировину, так і на виробництво.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку сухих сніданків України
1.1 Опис ринку ( історія розвитку, специфіка, проблеми, чинники впливу на ринок)
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014 році
1.3 Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2014 році
1.4 Сегментація і структурування ринку ( реалізація по ТМ)
2. Динаміка виробництва і реалізації продукції у 2014 році
2.1 Динаміка виробництва продукції у натуральному вираженні за 2014 р.
2.2 Динаміка реалізації продукції у грошовому вираженні за 2014 р.
3. Основні оператори ринку
3.1 Основні оператори ринку та їх опис
3.2 Сегментація і структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізації і регіонально)
3.3 Частки ринку основних операторів ринку
3.4 Ступень конкуренції та ризики
3.5 Належність операторів до фінансово-промислової групи (ФПГ), інформація о власниках, фінансові показники для публічних компаній ринку
4. Зовнішня торгівля на ринку ( у розрізі основних видів продукції: арахіс, фісташки, фундук)
4.1 Експорт продукції у 2012 - 2014 рр. ( обсяги)
4.2 Імпорт продукції у 2012 - 2014 рр. ( обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах, основні імпортери)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1 Динаміка цін на продукцію за 2010-2014 рр.
5.2 Опис факторів, які впливають на формування ціни, структура
5.3 Собівартість виробництва, рентабельність
6. Споживання продукції на ринку
6.1 Вподобання споживачів відносно продукції, портрет типового споживача
6.2 Сегментація та структурування споживання
6.3 Потреба у продукції, ступень задоволеності споживача
7. Канали збуту продукції
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку на 2015 - 2018 рр.
9. Інвестиційна привабливість ринку
9.1 SWOT - аналіз ринкового напрямку
9.2 Ризики та бар’єри виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Динаміка загальних показників ринку сухих сніданків в України за підсумками 2013-2014 рр., тис. тонн
2. Динаміка загальних показників ринку сухих сніданків в України у 2013-2014 рр., млн. ₴
3. Об’єми виробництва продукції у 2014 році, натуральне вираження, тонн
4. Об’єми виробництва продукції у 2014 році, грошове вираження, тис. ₴
5. Перелік та опис основних операторів ринку сухих сніданків в Україні
6. Сегменація операторів ринку залежно від асортиментного ряду
7. Сегменація операторів ринку сухих сніданків залежно від виду діяльності
8. Дольова структура ринку основних конкурентів у 2014 році
9. Факторний аналіз динаміки ринкової дольової структури
10. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної мапи ринку
11. Конкурентна мапа ринку
12. Конкурентна мапа ринку сухих сніданків України в 2014 році
13. SWOT-аналіз великих операторів ринку
14. Динаміка фінансових показників операторів ринку сухих сніданків України у 2010-2012 рр., тис. ₴ ( виручка за період)
15. Структура власників ключових операторів ринку сухих сніданків в Україні
16. Структурування найбільших вітчизнянних виробників сухих сніданків по продуктивної потужності в рік і наявності екструзійних технологій
17. SWOT-аналіз ринку сухих сніданків в Україні
18. Фактори успіху і ризики при виході на ринок сухих сніданків України
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка середньомісячного доходу на душу населення за підсумками 2014 року, ₴
2. Структура грошових витрат домогосподарств у 3 кв. 2014 року, %
3. Регіональна структура витрат домогосподарств на продукти харчування і напої у середньому за місяць по 3 кв. 2014 року, тис. ₴
4. Географічна структура розташування домогосподарств з дітьми у 2014 році, тис. од.
5. Динаміка ємності ринку сухих сніданків в Україні за 2013-2014 рр., тис. тонн
6. Динаміка ємності ринку сухих сніданків в Україні за 2013-2014 рр., млн. ₴
7. Реалізація сухих сніданків по ТМ у 2014 році, натуральне вираження, %
8. Регіональна структура розташування основних операторів ринку сухих сніданків в Україні
9. Дольова структура ринку основних виробників ринку сухих сніданків за підсумками 2014 року, %
10. Дольова структура ринку основних операторів ринку сухих сніданків за підсумками 2014 року, %
11. Експорт сухих сніданків з України у 2010-2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
12. Динаміка експорту сухих сніданків з України у 2010-2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
13. Динаміка експортних цін сухих сніданків в Україні за 2010-2014 рр., ₴/кг
14. Товарна структура експорту сухих сніданків у 2014 році, натуральне та грошове вираження, %
15. Географічна структура експорту сухих сніданків в 2013-2014 рр., у натуральному вираженні, %
16. Дольова структура великих експортерів сухих сніданків в Україні у 2013-2014 рр., %
17. Імпорт сухих сніданків в Україну в 2010-2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
18. Імпорт сухих сніданків в Україну в 2010-2014 рр., грошове вираження, млн. ₴
19. Динаміка імпортних цін сухих сніданків в Україні за 2010-2014 рр., ₴/кг
20. Товарна структура імпорту сухих сніданків у 2014 р., натуральне та грошове вираження, %
21. Географічна структура імпорту сухих сніданків в Україну в 2013-2014 рр., натуральне вираження, %
22. Дольова структура великих імпортерів сухих сніданків в Україні у 2013-2014 рр., %
23. Динаміка середніх цін на продукцію наявних сухих сніданків в Україні за 2010-2014 роках, ₴/кг
24. Структура собівартості виробництва сухих сніданків в Україні, %
25. Структура споживання сухих сніданків в Україні, %
26. Структура уподобань щодо добавок в сухих сніданках, %
27. Рейтинг вподобань споживачів щодо швидких сніданків ( пластівців і подушечок) за підсумками 2013 року, балів
28. Рейтинг вподобань у категорії « каша, вівсянка» у 2014 році, бали
29. Рейтинг вподобань у категорії « мюслі» у 2014 році, бали
30. Структура каналів збуту сухих сніданків в Україні
31. Структура каналів збуту сухих сніданків в Україні, %
32. Прогнозні показники розвитку ринку сухих сніданків в Україні на 2015-2018 роки, тис. тонн