Дата підготовки: | Липень 2017 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 10 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Протеїнові батончики відносяться до продуктів спортивного харчування з високим вмістом білка. Мають вигляд батончиків, часто покритих шоколадом. Протеїнові батончики використовують для різних цілей: нарощування м'язової маси, щоб отримати додаткову енергію, зменшення ваги. Основними споживачами протеїнових батончиків є люди, які займаються спортом. Завдяки наявності широкого асортименту протеїнових батончиків, спортсмени можуть підібрати собі батончик виходячи з його цілей. Варто зазначити, що такий продукт можна використовувати в якості додаткового джерела харчування не тільки спортсменам.
У звіті наведено аналіз основних операторів ринку досліджуваних сегментів, асортимент продукції, представленої на ринку, проаналізовано основні тенденції ринку.
1. Загальна характеристика ринку протеїнових батончиків в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2014-1 кв. 2017 Україна. Вплив світових трендів на розвиток ринку в Україні
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2014-1 кв. 2017
1.3. Сегментація і структурування ринку
2. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2014-1 кв. 2017 (оціночно-розрахунковий показник)
3. Основні оператори ринку в Україні (в т.ч. імпортери і виробники)
3.1. Основні оператори ринку і їх короткий опис
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (за спеціалізацією і регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів
3.4. Ступінь конкуренції і ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт продукції в 2014-1 кв. 2017 (обсяги, ціни, географія поставок по країнах)
4.2. Імпорт продукції в 2014-1 кв. 2017 (обсяги, ціни, географія поставок по країнах, основні компанії-імпортери)
5. Портрет споживача на ринку (мотиви споживання, диференціація ЦА, на що звертають увагу, чому купують)
6. Канали збуту продукції на ринку (пріоритети при виборі каналу продажів, в т.ч. альтернативні - інтернет магазини, спорт клуби і т.д.)
7. Асортимент продукції, представленої на ринку в розрізі брендів
8. Висновки. Прогнозні показники розвитку ринку в 2017-2019
9. Інвестиційна привабливість ринкового спрямування
9.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
9.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Розрахунок потенційної ємності ринку протеїнових батончиків в Україні
2. Динаміка обсягів виробництва протеїнових батончиків в Україні в 2014- 1 кв. 2017 роках, в натуральному вираженні, тон
3. Географічна сегментація операторів ринку протеїнових батончиків в Україні
4. Структурування операторів ринку протеїнових батончиків України в розрізі цільової аудиторії
5. Структурування операторів ринку протеїнових батончиків України в розрізі каналів збуту продукції
6. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
7. Оцінка конкурентного середовища на ринку протеїнових батончиків України
8. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку протеїнових батончиків України
9. Динаміка середніх імпортних цін на протеїнові батончики в Україні, грн. за кг
10. Асортимент представленої на ринку продукції
11. Загальний SWOT-аналіз ринку протеїнових батончиків України
12. Основні ризики на ринку протеїнових батончиків в Україні
1. Структурування ринку протеїнових батончиків України в розрізі вітчизняної та імпортної продукції (натуральне вираження),%
2. Структурування ринку протеїнових батончиків України в розрізі країн-виробників продукції за підсумками 2016 роки (натуральне вираження),%
3. Частки основних операторів ринку протеїнових батончиків в Україні в 2016 р в натуральному вираженні,%
4. Динаміка імпорту протеїнових батончиків в Україну в 2014 - 1 кв. 2017 рр., в натуральному і грошовому вираженні
5. Географічна структура імпорту протеїнових батончиків в Україну в 2014-2016 рр., в натуральному вираженні,%
6. Структурування основних імпортерів протеїнових батончиків в Україну в 2014- 2016 рр., в натуральному вираженні,%
7. Структура відвідувачів спортивних клубів України за статевою ознакою
8. Структура відвідувачів спортивних клубів України за віком
9. Продукти спортивного харчування, які найбільш часто вживають спортсмени
10. Прогнозні показники розвитку ринку протеїнових батончиків в Україні на 2017-2019 рр. в натуральному вираженні, тон