Бізнес-план міні-пекарні в Україні: свіжа випічка оптом і в роздріб
764

Бізнес-план міні-пекарні в Україні: свіжа випічка оптом і в роздріб

Бізнес-план міні-пекарні в Україні складений компанією Pro Capital Investment для реалізації інвестиційних проектів у прибутковій ніші бізнесу, виявленій за результатами аналізу поточної кон'юнктури і споживчих трендів на ринку хлібобулочних виробів в нашій країні. Готовий бізнес-план міні-пекарні в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO

Незважаючи на поширення в українському суспільстві ідеї здорового харчування, що не рекомендують вживати борошняні вироби, останні продовжують залишатися в меню багатьох співвітчизників. Більше 90% наших громадян набувають хліб щодня або 2-3 рази на тиждень, а 47% з такою ж періодичністю купують ще й булки.

Однак, незважаючи на властивий українським споживачам консерватизм, їх смаки щодо хлібобулочних виробів за останні роки тільки вдосконалилися. В даний час головними критеріями вибору хліба стали свіжість, привабливий зовнішній вигляд, смакові якості, вартість і корисність.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про бізнес-план піцерії

Аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні показує, що найбільшу конкурентоспроможність в цій сфері бізнесу мають невеликі підприємства, які мають можливість оперативно змінювати асортимент продукції, що випускається в залежності від переважаючих запитів і очікувань споживачів.

Бізнес-план міні-пекарні від компанії Pro Capital Investment передбачає організацію підприємства, яке буде випускати високоякісну традиційну і дієтичну хлібобулочну продукцію.

Ознайомтеся зі структурою готового бізнес-плану міні-пекарні

Для реалізації проекту будуть потрібні інвестиції в розмірі 1,5 млн гривень, 63% з яких призначений для закупівлі обладнання. Формування фонду оборотних коштів на проходження організаційного періоду потребують 20% від загального обсягу фінансування, ремонтні роботи займуть 7%, орендна плата - 5%, початкова закупівля сировини і витрати на маркетинг - по 2%.

Збут продукції передбачено здійснювати оптом - через дистриб'юторів і в роздріб - безпосередньо населенню в районі розташування підприємства.

Фінансові розрахунки, зроблені в рамках бізнес-плану міні-пекарні в Україні, рентабельність продажів складе 30%, а термін окупності з урахуванням дисконту - не більше двох років.

Також прочитайте матеріал про бізнес-ідею відкриття кафе здорового і швидкого харчування

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами