Аналіз структури ринку від компанії Pro-Consulting
1414

Аналіз структури ринку від компанії Pro-Consulting

Клієнти Pro-Consulting, замовляючи маркетингове дослідження, майже завжди просять провести аналіз структури ринку. Таку постановку завдання можна зрозуміти як у вузькому, так і у широкому сенсі.

У вузькому значенні аналіз структури ринку – це його сегментація у заданих замовником зрізах, таких як вид продукції, виробник, імпортер чи експортер, географія виробництва чи зовнішньої торгівлі, одержувач товару, цінова категорія та інших.

Сегментація ринку проводиться аналітиками Pro-Consulting у процесі практично кожного маркетингового дослідження, проте набагато інформативніший і цінніший аналіз структури ринку в більш широкому розумінні. Перегляньте структури більш ніж 2300 готових аналізів ринків – можливо, ви знайдете вже готовий звіт по вашому ринку.

З типовою структурою дослідження (аналізу) ринку ознайомтеся тут.

Ринок розглядається у вигляді складної системи, що складається з суб'єктів, об'єктів впливу та середовища, в якому вони взаємодіють. На ринок товарів чи послуг постійно впливають багато факторів, таких як:

  • загальний стан економіки та соціуму в країні;
  • міжнародна ситуація у світі та окремих регіонах;
  • співвідношення попиту та пропозиції;
  • зусилля гравців-конкурентів;
  • вартість та доступність ресурсів;
  • стан споживчої аудиторії;
  • науково-технічний прогрес;
  • форс-мажорні обставини.

Для повного розуміння поточної ринкової ситуації, прогнозування її подальшого розвитку важливо дослідити всі її складові. Саме тому компанія Pro-Consulting пропонує ініціаторам провести комплексний аналіз ринку.

У якості прикладу структури реального дослідження ринку, перегляньте структуру аналізу ринку снеків в Україні.

Що включає широкий аналіз структури ринку

При складанні технічного завдання на проведення маркетингового дослідження ми знайомимо замовника з можливостями, що є у компанії. Це робиться для того, щоб прийти до загального розуміння цілей і завдань, знайти найбільш оптимальний шлях їх досягнення і вирішення.

З урахуванням багатої практики Pro-Consulting комплексний аналіз структури ринку зазвичай включає:

Загальний розділ:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
  • розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом періоду, що досліджується;
  • сегментація ринку за зазначеними замовником зрізах;
  • список основних чинників впливу;
  • тенденція зміни ринкової ситуації

Правила роботи на ринку, встановлені державою:

  • основні положення законів, ухвал уряду, інших нормативних актів;
  • податкове навантаження у різних форматах ведення бізнесу;
  • необхідність та умови ліцензування, стандартизації діяльності;
  • можливості та обмеження зовнішньоторговельних операцій;
  • порядок проведення державних закупівель та участі у тендерах.

Конкурентний аналіз структури ринку (читайте більше про аналіз конкурентів):

  • список та відмінні риси основних конкурентів;
  • асортимент, сильні та слабкі сторони товарів, що конкурують;
  • розподіл часток ринку між операторами, ринкова позиція замовника;
  • спрямованість стратегій конкурентної боротьби, прийоми цих стратегій;
  • ризики для досягнення мети замовника, що виходять від діяльності конкурентів;
  • також перегляньте структуру аналізу ринку паперового посуду в Україні, у якості орієнтиру.

Результати дослідження споживчої сфери ринку:

  • показники цільової аудиторії;
  • купівельна спроможність, мотиви поведінки споживачів;
  • ступінь задоволеності покупців пропозицією замовника та його конкурентів;
  • особливості споживання з використанням можливостей електронної комерції; ключові запити споживачів;
  • споживання продукції у корпоративному та державному секторах.

Збутовий аналіз структури ринку:

  • перелік та умови використання існуючих каналів збуту;
  • комунікаційні та цінові політики операторів каналів реалізації продукції;
  • результативність інструментів та прийомів просування;
  • вибір структури продажу залежно від умов функціонування ринку;
  • якщо ви не впевнені, які саме розділи включити до технічного завдання на дослідження ринку – зв'яжіться з нами.

Інвестиційний потенціал та вигідність ринку:

  • факторний аналіз структури ринку організації зовнішньої торгівлі;
  • порівняння вигідності ринкових ніш;
  • картка ризиків та бар'єрів для інвестицій;
  • можливості для виведення та розвитку нових гравців.

Наведений перелік напрямів ринкового дослідження не є вичерпним, оскільки замовник може мати свої специфічні потреби в інформації. Наприклад, аналіз структури ринку для виробника матиме деякі відмінності від дослідження того самого ринку для імпортера.

Ознайомитись з усіма нюансами послуги та замовити аналіз структури ринку можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами