Клієнти Pro-Consulting, замовляючи маркетингове дослідження, майже завжди просять провести аналіз структури ринку. Таку постановку завдання можна зрозуміти як у вузькому, так і у широкому сенсі.
У вузькому значенні аналіз структури ринку – це його сегментація у заданих замовником зрізах, таких як вид продукції, виробник, імпортер чи експортер, географія виробництва чи зовнішньої торгівлі, одержувач товару, цінова категорія та інших.
Сегментація ринку проводиться аналітиками Pro-Consulting у процесі практично кожного маркетингового дослідження, проте набагато інформативніший і цінніший аналіз структури ринку в більш широкому розумінні. Перегляньте структури більш ніж 2300 готових аналізів ринків – можливо, ви знайдете вже готовий звіт по вашому ринку.
З типовою структурою дослідження (аналізу) ринку ознайомтеся тут.
Ринок розглядається у вигляді складної системи, що складається з суб'єктів, об'єктів впливу та середовища, в якому вони взаємодіють. На ринок товарів чи послуг постійно впливають багато факторів, таких як:
Для повного розуміння поточної ринкової ситуації, прогнозування її подальшого розвитку важливо дослідити всі її складові. Саме тому компанія Pro-Consulting пропонує ініціаторам провести комплексний аналіз ринку.
У якості прикладу структури реального дослідження ринку, перегляньте структуру аналізу ринку снеків в Україні.
Що включає широкий аналіз структури ринку
При складанні технічного завдання на проведення маркетингового дослідження ми знайомимо замовника з можливостями, що є у компанії. Це робиться для того, щоб прийти до загального розуміння цілей і завдань, знайти найбільш оптимальний шлях їх досягнення і вирішення.
З урахуванням багатої практики Pro-Consulting комплексний аналіз структури ринку зазвичай включає:
Загальний розділ:
Правила роботи на ринку, встановлені державою:
Конкурентний аналіз структури ринку (читайте більше про аналіз конкурентів):
Результати дослідження споживчої сфери ринку:
Збутовий аналіз структури ринку:
Інвестиційний потенціал та вигідність ринку:
Наведений перелік напрямів ринкового дослідження не є вичерпним, оскільки замовник може мати свої специфічні потреби в інформації. Наприклад, аналіз структури ринку для виробника матиме деякі відмінності від дослідження того самого ринку для імпортера.
Ознайомитись з усіма нюансами послуги та замовити аналіз структури ринку можна, скориставшись контактними даними компанії Pro-Consulting.