Компанія Pro-Consulting проаналізувала ринок онлайн-казино в Україні та СНД в листопаді 2020 року за період 2018 - 1 пол. 2020 рр. Були розглянуті такі параметри ринку, як структура ринку онлайн-казино, конкурентне середовище, оподаткування, споживчі потреби, проведені SWOT та PEST-аналіз даного ринкового напрямку і т.д.
13 серпня 2020 року набрав чинності Закон «Про державне регулювання діяльності з організації та проведення азартних ігор». Експерти очікують змін в податковій політиці для створення привабливого інвестиційного клімату, тим самим почавши регулювати ринок. Але, з іншого боку, лише зменшиться тіньовий обіг. Заборона, як показує практика, тривалістю 11 років, не принесла абсолютно ніяких змін. В Україні існує ряд міст і величезна кількість задокументованих випадків виявлення казино, які працюють під вивіскою.
Також почитайте матеріал від Pro-Consulting про ринок електронних гаманців в Україні
У сфері онлайн-казино гравці України стикаються з певними труднощами, адже більшість онлайн-казино приймають тільки долари, євро або російські рублі. Реформування, можливо допоможе розвинути галузь за рахунок очікуваних іноземних надходжень у розвиток ігрової індустрії.
В ході дослідження ринку онлайн-казино була визначена тенденція зростання попиту на казино в Україні. З кожним роком в мережі Інтернет з'являються нові гральні портали. Така тенденція виникла в зв'язку з доступністю Інтернету для все більшого числа населення.
На сайті ви можете купити готове дослідження рику онлайн-казино в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту
Pro-Consulting відзначає, що перевагами онлайн-казино для споживачів перед офлайн-казино є:
Можливо, вам також буде цікаво почитати про ринок платіжних систем для бізнесу - ознайомтеся з матеріалом
Основною проблемою для онлайн-казино є довіра клієнтів. В мережі Інтернет велика кількість шахраїв, що негативно впливає на чесних операторів ринку. У цьому випадку основні оператори ринку онлайн-казино завойовують клієнтів шляхом отримання ліцензій та сертифікатів, що підтверджують їх легальність і чесність.
За результатами аналізу ринку онлайн-казино Pro-Consulting виділив наступні тенденції, що вплинули на даний ринок:
Почитайте матеріал про аналіз попиту як частину аналізу ринку
Онлайн-гемблінг продовжує розвиватися, так як запустити апарати, що сподобались тепер можуть всі бажаючі, що підкріплюється наявністю безкоштовних версій. Залишається одна обов'язкова умова - діяльність азартних ресурсів повинна регламентуватися і підкріплюватися законодавством.
Рекомендуємо також матеріал про ринок мікрокредитування і P2P переказів в Україні - прочитайте
Вчені провели ряд тестів і опитувань. Отримана інформація допомогла з'ясувати, що більше 65% користувачів використовує ігри на гроші для розслаблення. Решта користувачів люблять грати і заробляти великі гроші.
Гемблерам також подобається великий асортимент автоматів. На різних ігрових майданчиках можна знайти не тільки стандартні слоти.
Pro-Consulting констатує, що до затребуваних ігор відноситься рулетка і покер. Запускаючи ці ігри, можна заробити великі суми. Частину аудиторії вдалося заманити за допомогою демо-режиму. Відомі провайдери використовують його, щоб нові геймери вивчили особливості і параметри автоматів. Провайдери створюють продукцію з різними тематиками тому знайти оптимальний варіант зможуть, навіть вимогливі гемблери.
Також на сайті розміщене до покупки готове дослідження ринку онлайн казино в Україні, Білорусі, Молдові, Грузії, Вірменії (2020р.) - Pro-Consulting може проаналізувати ваш ринок за аналогічною або скоригованою структурою
За всіма онлайн-казино неможливо встановити контроль. У результатах дослідження ринку інтернет-казино Pro-Consulting відзначає, що бізнес перебуває в тіні завдяки обходу блокування сайтів, дзеркальним сайтам, які копіюють контент інших ресурсів. Механізми контролю за гральним бізнесом залишають бажати кращого, і, якщо говорити про інші країни, де прийнято регулювати галузь на законодавчому рівні, як Великобританія (найбільший гравець на ринку онлайн-гемблінгу, що змушує операторів з 2014 року ліценізровати свій бізнес), знайти статистичну інформацію нескладно. Говорячи про країни СНД, проблема починається на самому початку. Гемблінг з місцем розташування в офшорах ускладнює збір першоджерел для подальшої інтерпретації отриманих результатів.
Ознайомтеся з матеріал про аналіз ринку як інструмент отримання ретроспективної аналітики ринку, а також прогнозів її розвитку
Відштовхуючись від соціальних і фінансових показників, відвідувачі казино належать до трьох основних груп:
Дані групи гравців мотивуються різними факторами, які спонукають зіграти, а також висувають відмінні між собою вимоги до сайтів казино, тому варто чітко сегментувати цільову аудиторію, на яку буде спрямована основна увага.
Якщо ви плануєте інвестувати в бізнес-ідею, почитайте статтю про бізнес-план підприємства як інструмент фінансового планування
Споживчі мотиви на ринку онлайн-казино
Мотиви, які спонукають гравців прийти в казино, залежать від їх добробуту, статі, місця проживання, соціального статусу та ряду інших факторів.
Наприклад, в економічно розвинених країнах відвідувачами наземних казино часто стають жінки у віці 45 років. Вони самодостатні, активні і ходять в гральні будинки, щоб розважитися.
У готовому звіті за результатами аналізу ринку онлайн казино Pro-Consulting пише, що інша ситуація в тих країнах, де загальний рівень доходів і економічні показники набагато нижчі. Наприклад, за результатами ряду досліджень, орієнтованих на гравців в країнах Східної Європи, були виділені наступні споживчі мотиви:
Можливо, вам буде корисно почитати про наслідки COVID-19 для ключових галузей економіки України
Характер і темперамент споживачів послуг онлайн-казино
Певна поведінка гравців, що визначає їх стиль гри:
Важливі чинники ринку онлайн казино
«Легкі гроші» є сильним мотивом грати далі. Але відсутність джек-потів на великі суми дратує гравців, які прийшли перемагати.
Важливо, що тих, хто прийшов за хорошим проведенням часу, може дратувати надмірна кількість реклами, багато яскравих кольорів, зависання і т.д.
Незалежно від країни, бізнес онлайн-казино - інтернаціональний, користувачі використовують також і неліцензовані казино, і навіть якщо казино ліцензоване, воно ж не обов'язково користується ліцензією якоїсь конкретної країни, а податок сплачує в офшори, де вона зареєстрована. Тому в цілому стратегія виходу на ринок буде характеризуватися базовими рекомендаціями.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте матеріал Pro-Consulting про ринок мікрокредитування онлайн в Україні