Дата підготовки: | Лютий 2019 року |
Кількість сторінок: | 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку онлайн-мікрокредитування в Україні. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, проаналізовані обсяги виробництва, визначені основні оператори, що пропонують послуги онлайн-мікрокредитування в Україні, проведено структуризацію основних конкурентів на ринку за популярністю серед споживачів.
Ринок онлайн-мікрокредитування розвивається на тлі загального відновлення кредитування в країні після різкого спаду і серйозних економічних потрясінь в кризові 2014-2015 роки. Так, в 2016-2018 роках відзначено зростання попиту населення на кредити для здійснення покупок, підтримки бізнесу, проведення ремонту, відкриття своєї справи і т.д. Це пов'язано, в першу чергу, зі зростаючими економічними потребами українців на тлі стабілізації економічної ситуації в країні.
В основному, процентні ставки на українському ринку становлять 0,01-2,0%, що в річних процентних ставках (APR) одно 3,65-730%. Причому 3,65% - це річна процентна ставка, яка надається більшістю компаній на ринку в рамках акції для оформлення першого кредиту для клієнта під 0,01% в день. Середня річна процентна ставка на українському ринку онлайн-мікрокредитування в 2018 році становить 570,4%.
Кількість мікрофінансових організацій в Україні збільшувалася в 2015-2016 рр. - в цілому на 38 компаній або на 41,3% - до 130 організацій. У 2017 році їх кількість дещо скоротилося, а потім знову зросла. Станом на 30 вересня 2018 року зареєстроване 127 кредитних установ, які здійснюють діяльність з видачі кредитів населенню.
Обсяги наданих мікрофінансовими організаціями кредитів населенню значно збільшилися в останні роки. Так, мікрофінансові організації в 2016 році надали до 2,6 рази більше кредитів, ніж у 2014 році в грошовому вираженні. Обсяги виданих фінансовими компаніями кредитів за 2017 рік збільшився на 63,4% в порівнянні з попереднім роком. У 2018 році населенню видали кредитів, в тому числі на умовах фінансового кредиту, на 32 млрд. грн.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2018 рр. (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.1.1. Аналіз пошукової реклами по заданих типів запитів в Google (оголошення конкурентів, аналіз відмінних рис)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2015-2018 рр. (оцінка)
1.3. Сегментація і структурування ринку (виділення частки онлайн кредитів із загального обсягу)
1.4. Досвід інших країн у розвитку сегмента онлайн-кредитування (загальний зріз в форматі моніторингу відкритих джерел)
2. Цільова аудиторія
2.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
2.2. Сегментація і структурування споживання (за даними опитувань споживачів, фінансового достатку, структурі витрат, особливостей використання кредитів)
3. Аналіз конкурентів
3.1. Перелік, сегментація і структурування основних операторів ринку (за ціновими сегментами (відсотки), строками, розмірами кредитів, річним відсоткам, зручності сайту, брендування, використання реклами)
3.2. Аналіз просування конкурентів (застосовувані методи реклами і іміджеві елементи, рекламні ролики, нестандартні рішення). Джерела залучення клієнтів (онлайн / ТВ і радіо / зовнішня реклама, інші)
3.3. Частки ринку основних операторів в 2015-2017 рр. (за даними фінансової звітності), 2018 рік - оцінка
4. Висновки.
4.1. Прогнозні тенденції і показники розвитку ринку в 2019-2023 рр. Побудова багатофакторної моделі на підставі даних:
- Макроекономічні показники
- Демографія і соціально-економічні показники населення
- Розвиток роздрібної торгівлі
- Потенціал розвитку українських і міжнародних компаній на ринку (бенчмарк)
4.2. Рекомендації з розвитку на ринку для утримання конкурентної позиції
5. Збільшення інвестиційної привабливості галузі
5.1. SWOT, PEST - аналіз ринкового спрямування
5.2. Ризики і бар'єри розвитку ринку. Побудова карти ризиків на ринку (актуалізація і зміни)
1. Результати пошуку в пошуковій системі Google за запитами «кредит онлайн», «онлайн кредит», «швидкий кредит»
2. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні в 2018 році
3. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по процентній ставці, розмірами кредитів, термінів кредитування, віковим обмеженням для клієнтів
4. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні згідно з походженням капіталу
5. Структурування основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні
6. Сегментація основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по присутності в соціальних мережах, інших засобах зв'язку
7. Основні оператори ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за даними фінансової звітності в 2015-2017 рр., тис. грн
8. Прогноз динаміки місткості ринку онлайн-мікрокредитування України в 2019-2023 рр.
9. SWOT-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
10. PEST-аналіз ринку онлайн-мікрокредитування України
11. Ризики і бар'єри розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
12. Ранжування ризиків розвитку ринку онлайн-мікрокредитування України
1. Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2017-2018 рр.
2. Динаміка кількості запитів на онлайн-мікрокредити в пошуковій системі Google в 2017-2018 рр. з мобільних пристроїв
3. Динаміка кількості запитів «швидкий кредит» в пошуковій системі Google в 2017-2018 рр., тис.
4. Динаміка кількості фінансових компаній, які здійснюють видачу кредитів в Україні в 2014-2018 рр.
5. Динаміка обсягів виданих фінансовими компаніями кредитів в Україні в 2014 - 2018 рр.
6. Динаміка загальних активів фінансових компаній, які здійснюють видачу кредитів в Україні, в 2014-2018 р.
7. Динаміка зміни капіталу фінансових компаній, які здійснюють видачу кредитів в Україні, в 2014-2018 р.
8. Динаміка обсягів виданих фінансовими компаніями онлайн-мікрокредитів в Україні в 2014 - 2018 рр.
9. Топ-10 країн за кількістю позичальників в 2017 році,%
10. Основні акценти в рекламі послуг на ринку онлайн-мікрокредитування України в 2018 році,%
11. ТОП-20 компаній на ринку швидких онлайн-кредитів України за 2017-2018 рр.
12. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по цілі кредиту,%
13. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за статевою ознакою в 2018 році,%
14. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за віковим критерієм,%
15. Сегментація споживачів на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за сімейним станом,%
16. Сегментація споживачів мікрофінансових організацій на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по частоті позик,%
17. Сегментація споживачів мікрофінансових організацій на ринку онлайн-мікрокредитування в Україні по частоті позик,%
18. Частки основних операторів ринку онлайн-мікрокредитування в Україні за 2017-2018 рр.,% (зведена оцінка по фінансовій звітності, відвідуваності сайтів і експертну грошову оцінку)
19. Динаміка ємності ринку онлайн-мікрокредитування в Україні в 2018-2023 рр., млрд грн