Аналіз ринку цифрових технологій у громадському харчуванні: вчорашня фантастика вже не фантастика
1377

Аналіз ринку цифрових технологій у громадському харчуванні: вчорашня фантастика вже не фантастика

Ми живемо в епоху цифрової революції і іноді самі не помічаємо, як інновації проникають в усі сфери нашого життя, роблячи його комфортнішим і більш насиченим. Не є винятком в цьому плані і сфера громадського харчування. З'явився навіть окремий напрямок розвитку цифрових технологій в області приготування, продажу та доставки їжі - FoodTech. У минулому році обсяг світового ринку foodtech-сервісів склав уже 324 млрд доларів США і продовжує рости.

Український бізнес також не може стояти осторонь від магістрального напряму технічного прогресу. Як пише сайт NV.ua з посиланням на дані компанії Pro-Consulting, 60% відвідувачів українського громадського харчування - це молоді люди у віці 18-29 років. Дана категорія населення найбільш сприйнятлива до технологічних новинок, а значить заклад, що впровадив у себе foodtech-сервіси, стає більш привабливим в очах потенційних клієнтів і отримує перевагу перед консервативними конкурентами.

Читати про ринок громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, АЗС)

Простір для використання foodtech-технологій в Україні величезний. За даними дослідження ринку харчування поза домом, проведеного аналітиками Pro-Consulting, в нашій країні в минулому році налічувалося 52,7 тис. закладів громадського харчування і спостерігався тренд до зростання їх кількості. Багато хто з учасників ринку розуміють, що в умовах наростаючої конкуренції за клієнта, цифрові технології допоможуть зробити їх бізнес більш ефективним і підвищити його імідж в середовищі молоді.

У справедливості цього твердження змогли переконатися менеджери «Сушия», які спільно з Mastercard реалізували пілотний проект по створенню в одному з київських ресторанів сashless-простору, тобто оплату за надані їжу і послуги, в тому числі і чайові офіціантам, почали приймати тільки в безготівковій формі. В результаті, загальна сума таких платежів зросла на 12%, а обсяг чайових майже в два рази - на 81%. Ці дані є найкращим свідченням користі впровадження foodtech-сервісів.

Купити готове дослідження ринку громадського харчування Києва. 2019 рік

Лідером у використанні цифрових технологій в Україні є сегмент доставки продуктів харчування. Спеціальні програми та сайти допомагають клієнтам сформувати замовлення на свій смак, оплатити і відстежити його виконання. Тому, за результатами аналізу ринку доставки продуктів в Україні, проведеного компанією Pro-Consulting, ми маємо зростання товарообігу в даній сфері на 22,4% в 2018 році в порівнянні з роком раніше.

Якщо раніше для походу в ресторан був потрібен пухкий гаманець, то сьогодні все більше закладів, де досить смартфона або іншого гаджета для безконтактних платежів, а оплату рахунку можна зробити легким рухом руки над терміналом. Вчорашня фантастика вже стає буденністю наших днів.

Читати про бізнес-план створення кафе здорового швидкого харчування

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами