Алкогольний магнат Черняк знижує градус і виводить Global Spirits одразу на два ринки - коментарі від гендиректора Pro-Consulting Олександра Соколова. NV.UA
833

Алкогольний магнат Черняк знижує градус і виводить Global Spirits одразу на два ринки - коментарі від гендиректора Pro-Consulting Олександра Соколова. NV.UA

У квітні 2024 року Global Spirits Євгена Черняка почала вихід одразу на два ринки: мінеральної води та енергетиків 

Як повідомляє Forbes, Global Spirits планує запустити в продаж 52 нові продукти із сукупними інвестиціями €6 млн. В алкогольному холдингу Євгена Черняка зʼявилася безалкогольна лінійка — одразу чотири бренди мінеральної води. Також компанія запустила два бренди енергетиків із різними смаками й алкогольні коктейлі - Just Dance і Khortytsa Cocktails. 

Енергетики Just Dance і Big Energy випускають в алюмінієвих бляшанках обʼємом 0,25 л, 0,33 л та 0,5 л. Hunter — додатково ще й у пластиковій пляшці. Ці енергетики містять на 4 г кофеїну більше, ніж інші, каже CEO напрямку безалкогольних напоїв Global Spirits Михайло Єлгаєв. За його словами, Hunter випускають із вмістом вітамінів групи B. 

Вас можуть зацікавити готові звіти по ринках від Pro-Consulting: 

Будь-який звіт по ринку буде актуалізований за вашим запитом. Типова структура дослідження ринку – за цим посиланням. 

«Багато людей змішують горілку Хортиця з коктейлями, тому ми також створили коктейльні лінійки», — каже Єлгаєв. Вміст алкоголю Just Dance — 7%. Більшість енергетиків і коктейлів Global Spirits виготовляє на польському заводі за системою копакінгу. «У Польщі розвинута послуга копакінгу, також там знаходиться виробництво пляшок», — пояснює Єлгаєв. Енергетик Hunter у пластиковій пляшці випускають за ліцензією на українському заводі Орлан. 

Для випуску мінеральної води Черняк проінвестував у підприємство у Тернопільській області, кажуть у Global Spirits. Планують випускати мінводу під чотирма брендами: Мороша, Tetri, Мальва і Alpina. 

Також компанія запустила виробництво лимонаду Georgia і мінеральну воду Gudauri на партнерському підприємстві в Грузіїі. Всього Global Spirits запускає 52 нові SKU, у які Черняк проінвестував €6 млн, каже Єлгаєв. 

«Протягом першого року активних продажів Global Spirits може вийти на значну частку ринку мінвод — 3−5%», — припускає CEO Pro-Consulting Олександр Соколов. 

Компанія Черняка планує випускати 3,5 млн пляшок мінеральної води на місяць, або 42 млн пляшок у рік. Для порівняння, в 2021 році «Моршинська» випускала 430 млн пляшок, а за 2023 рік планувала випустити 340 млн пляшок. 

Global Spirits — український алкогольний холдинг, до якого входять, зокрема, лікеро-горілчаний завод Хортиця у Запоріжжі, Одеський коньячний завод, дистриб’ютор Українська торгова дистрибуційна компанія. 

Раніше повідомлялося, що у листопаді 2023 року власник Dragon Capital Томаш Фіала придбав та об`єднав двох виробників води Трускавецька. 

У січні 2024 року власник букмекера Favbet Андрій Матюха купив бренд питної води Voda Ua. Тоді ж власник мережі кав`ярень Fishki Coffee Олег Міщенко придбав Миргородський завод продтоварів Калинка, на якому почав випускати мінеральну воду Aqua Миргород Detox. 

Джерело: NV.UA 

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами