Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 11 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку ресторанів національної кухні в Лондоні в 2019-2022 рр.
Ринок продовжує відчувати на собі вплив карантину та кризи 2022 року. Кількість закладів скорочується, особливо це стосується незалежних закладів, до яких відноситься більшість автентичних ресторанів. При цьому мережеві компанії, навпаки, демонструють більшу стійкість та активно вкладаються в розвиток та розширення.
Доставка та take away залишаються важливими трендами на ринку. За роки пандемії більшість споживачів вже звикла до нової реальності. Клієнти ресторанів тепер більш активно користуються зручними сервісами доставки, які пропонують страви з різних ресторанів в одному додатку або на одному сайті.
Серед ресторанів full-service найшвидше зростають продажі в сегменті піцерій. Якщо розглядати тільки автентичну кухню, найкращі показники демонструють азійські ресторани – приріст більше 60% за два роки. В цілому британці дуже люблять азійську та, в першу чергу, індійську кухню. Європейська кухня відновлюється не так швидко.
Готельно-ресторанні комплекси відповідають лише за 5% продажів на ринку. Більшість ресторанів представлені як окремі заклади.
Об’єм середнього чеку різко впав у період пандемії. Проте середній чек зростає у 2021 та 2022 роках. Цьому сприяє, в тому числі, сильна інфляція у Великобританії. Найшвидші темпи зростання середнього чеку демонструють ресторани азійської та європейської кухні.
Популярні «автентичні» ресторани, або ресторани національної кухні, в основному орієнтуються на туристів або місцевих з середнім рівнем доходу. Ресторани української кухні, навпаки, явно вважають своєю ЦА українських мігрантів або людей з українським корінням. Це може говорити про те, що серед місцевих та туристів українська кухня не користується популярністю, навіть незважаючи на те, що увага всього світу була прикута до України через повномасштабну війну.
Маркетингові комунікації (реклама, PR та інше) не є причиною успіху популярних закладів. Операторам ринку, в тому числі, новому гравцю, важливо зосереджувати зусилля на інших складових маркетинг-міксу: продукті, місці та ціні. Просування може лише незначною мірою вплинути на успішність закладу.
1. Аналіз трендів на ресторанному ринку Лондона та Великобританії, у тому числі в контексті автентичної кухні
2. Аналіз показників ринку закладів комунального харчування (ємність ринку, структура за типом, кількість закладів, фінансові показники)
3. Аналіз найбільш популярних ресторанів автентичної кухні (за відгуками та рейтингами)
4. Аналіз просування ресторанів
4.1 Аналіз застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку ресторанів в Лондоні
4.2 Висновки та рекомендації щодо застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку ресторанів в Лондоні
5. Аналіз споживання на ринку (аналіз місцевих особливостей споживання – привід відвідування закладів, критерії вибору та інші) – на підставі аналізу відгуків закладів
6. Висновки щодо розвитку ресторанного спрямування
6.1. Висновки та прогнозні тренди у ресторанному бізнесі, у тому числі для автентичної кухні
6.2. Рекомендації щодо розвитку на ринку
7. Інвестиційна привабливість проекту
7.1. SWOT-аналіз проекту ресторану української кухні з готелем у Лондоні на трасі М-20
7.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
7.3. Існуючі ризики та бар'єри входу ринку, зокрема фінансові ризики. Побудова картки ризиків на ринку
1. Аналіз найбільш популярних ресторанів автентичної кухні в Лондоні (ТОП-7)
2. Аналіз ресторанів української кухні в Лондоні
3. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку ресторанів в Лондоні
4. Порівняльна таблиця застосування інструментів інтернет-реклами найбільш популярними ресторанами в Лондоні
5. PR-діяльність найбільш популярних ресторанів та їх співпраця зі ЗМІ
6. Аналіз присутності найбільш популярних ресторанів в онлайн-каналах комунікації
7. Основні метрики сайтів найбільш популярних ресторанів автентичної кухні в Лондоні
8. Кількість підписників та коефіцієнт залученості (ER) на Інстаграм-сторінках найбільш популярних ресторанів автентичної кухні в Лондоні
9. Аналіз активності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
10. Аналіз використання стимулювання збуту найбільш популярними ресторанами автентичної кухні в Лондоні
11. Порівняльна таблиця використання прямого маркетингу найбільш популярними ресторанами автентичної кухні в Лондоні
1. Ставка ПДВ для готельно-ресторанного бізнесу у Великобританії в 2020-2022 рр., %
2. Структура ринку громадського харчування по регіонам (TV regions) у Великобританії в 2019 році, кількість закладів, %
3. Ємність ринку громадського харчування у Великобританії в 2019-2022 рр., в грошовому вираженні, млрд. GBP
4. Структура ринку громадського харчування у Великобританії за типом закладів у 2021 році, кількість закладів, %
5. Структура ринку громадського харчування у Великобританії за типом розташування у 2021 році, в грошовому вираженні, %
6. Кількість закладів громадського харчування у Великобританії в 2019-2022 рр.
7. Середній чек у закладах громадського харчування у Великобританії в 2019-2022 рр., GBP
8. Середній чек в ресторанах Великобританії за типом кухні в 2019-2022 рр., GBP
9. Структура ринку ресторанів у Великобританії за типом кухні в 2021 році, в кількісному та грошовому вираженні, %
10. Темп зростання об’ємів продажів у сегменті ресторанів автентичної кухні у Великобританії за типом кухні, % до минулого року
11. Кількість ресторанів автентичної кухні в Лондоні за типом кухні в 2022 році (вибрані)
12. Критерії вибору закладів на ринку автентичних ресторанів в Лондоні – на основі аналізу відгуків