in stock

Огляд ринку кав'ярень Києва. 2021 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кав'ярень у Києві, яке включало вибір 2-х перспективних районів для виходу з новою кав'ярнею.У ході аналізу було охарактеризовано основні мережеві оператори ринку кав'ярень, проаналізовано динаміку продажів, структур продажу ринку кав'ярень, представлено середній розмір кав'ярень, кількість кав'ярень по районах Києва, середні ціни на основну продукцію, асортимент кав'ярень.Основна частка споживання кави – це імпортований продукт. Українське ...

in stock

Аналіз ринку закладів фастфуду в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку фастфуду в Україні за 2020 рік. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги продажів фастфуду в розрізі категорій, розрахована ємність ринку в досліджуваний період також в розрізі видів. Визначено основні оператори ринку. Оцінені загрози для ринку фастфуду України.Обсяги продажів в індустрії ...

in stock

Аналіз ринку листового пластику для рекламної індустрії. 2021 рік

Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 16
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку, який присвячений дослідженню такого виду матеріалу як листовий пластик в Україні, в динаміці з 2018 року по нинішній час.Листовий пластик широко використовується в різних сферах. Полімери мають ряд корисних експлуатаційних властивостей і доступною ціною, які дозволяють використовувати їх в будівництві, рекламної індустрії, електроніці, автомобілебудуванні і багатьох інших галузях.До найбільш затребуваним особливостям полімеру прийнято відносити наступні:• ...

in stock

Аналіз ринку електронної комерції в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 31, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку електронної комерції в Україні, Який включає електронну покупку або продаж товарів через онлайн-сервіси або через Інтернет.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку електронної комерції в Україні, проаналізовано загальні показники ринку, структуровані основні оператори ринку електронної комерції в Україні, характеризувати споживачі і їх переваги, проаналізовано брендинг і реклама.E-commerce (електронна комерція) - це електронна ...

in stock

Аналіз ринку кав'ярень в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Квітень 2021 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 7
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кав'ярень в Україні, який включає таку продукцію як косметика з використанням органічних компонентів.В ході аналізу було охарактеризовано основні оператори ринку кав'ярень в Україні, проаналізовано динаміка продажів, структур продажів ринку кав'ярень, представлені середній розмір кав'ярень, кількість кав'ярень по великих містах в Україні.Основна частка в споживанні кави - це імпортований продукт. Українське виробництво формується тими виробниками, ...

in stock

Аналіз ринку HoReCa в Україні. 2021 рік

Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 19
Мова звіту: Українська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa, який включає в себе кафе бари, ресторани, кейтеринг, АЗС, школи, клініки та лікарні, ТЦ і ТРЦ, аеропорти та інше. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості видів продукції на ринку гетельно-ресторанного бізнесу, визначені основні оператори ринку, що досліджується, зроблена оцінка ...

in stock

Дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 45 Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 38
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені, який включає послуги таких закладів, як магазини біля будинку, мінімаркети, супермаркети, гіпермаркети, дісконтёри, кафе, ресторани, бари, заклади швидкого харчування, ТРЦ, ТЦ, спакомплекси, басейни.В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені, проаналізовано споживання ринку продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені і охарактеризовано портрети ...

in stock

Аналіз ринку роздрібної торгівлі в Україні. 2020 рік

Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 4 Exel
Таблиць: 2
Мова звіту: українська

Компанія Pro-Consulting підготувала оцінку кількості закладів роздрібної торгівлі харчовими продуктами в Україні. Документ складається з трьох етапів дослідження: етап перший полягає в визначенні топ-50 найбільших продуктових мереж в Україні. Етап другий полягає у формуванні переліку усіх закладів роздрібної торгівлі харчовими продуктами, з виділенням форматів «МАФи», «магазини біля дому», «супермаркети», «мінімаркети», «гіпермаркети», «to go», «дискаунтер» та «експрес». На останньому етапі була ...

in stock

Аналіз ринку піцерії Борисполя за 2018- 5 міс. 2020 рр.

Дата підготовки: Серпень 2020 року
Кількість сторінок: 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 10
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку піцерій Борисполя. В роботі розглянуті тенденції ринку піцерій Борисполя, фактори і проблеми ринку піцерій Борисполя, основні оператори ринку, цінову політику основних операторів, брендинг і рекламу ринку піцерії Борисполя.Піцерії в Україні зміцнюють свої позиції на ринку з кожним роком. Швидкий ритм життя змушує українців обідати «на ходу». Піцерії стали популярними, крім формату страви «для компанії» або ...

in stock

Дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві. 2020 рік

Дата підготовки: Червень 2020 року
Кількість сторінок: 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку фірмових магазинів з продажу м'яса та м'ясних продуктів в Києві.Для Києва спеціалізовані магазини з продажу м'яса є молодим видом магазинів. Супермаркети, зі своїми площами, можуть вмістити всі необхідні продукти харчування, і залишаються основним місцем покупки продуктів харчування основних продуктів для більшості жителів Києва.В сучасних умовах відзначається переорієнтація споживача з гіпермаркетів і великих торгових ...

in stock

Аналіз ринку кафе-кондитерських Києва. 2020 рік

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 39, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 23
Мова звіту: українська

У ході досліджень було проаналізовано основні тренди та тенденції, які впливають на формування ринку кафе-кондитерських, в тому числі тих, які знаходяться в Києві, сформовано перелік закладів в центрі міста та досліджено наявність вільних площ, які можуть потенційно використовуватися для закладу такого формату. Окремо проаналізували 10 основних операторів ринку – кафе – кондитерських цінового сегменту «вище середнього» та «преміум». Було охарактеризовано ...

in stock

Аналіз ринку міні-маркетів в м. Київ в 2017-2019 рр.

Дата підготовки: Березень 2020 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 22
Таблиць: 18
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку мінімаркетів м. Києва в 2017-2019 рр. В ході дослідження було проведено аналіз обсягу та динаміки товарообігу продуктами харчування в Україні. Аналітиками компанії було визначено основні гравці ринку мінімаркетів, їх конкурентні переваги, а також було досліджено частку операторів мінімаркетів на ринку рітейлерів. Було проведено сегментацію основних операторів ринку за кількістю торговельних точок, за обсягами виручки та ...

in stock

Аналіз ринку жіночої білизни в Україні. 2018 - 9 міс. 2019 рр.

Дата підготовки: Листопад 2019 року
Кількість сторінок: 22, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 11
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting підготовлено дослідження ринку жіночої нижньої білизни в Україну. У даній роботі проведено аналіз обсягів виробництва жіночої білизни в країні в період 2016 - 8 міс. 2019 роки. Також в звіті представлені особливості споживання на ринку, а також перспективні тенденції розвитку ринку. Крім того, проаналізована зовнішня торгівля на ринку, виділено та сегментовано основні та нові оператори на ринку жіночої ...

in stock

Аналіз ринку FMCG-рітейлу в містах України. 2019 рік

Дата підготовки: Червень 2019 року
Кількість сторінок: 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 58
Мова звіту: українська

Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту по Україні і в зазначених містах розраховано на основі статистичних даних внутрішньої торгівлі, які публікує Державна служба статистики України. Для розрахунку обсягів продажу зазначеної категорії товарів були використані дані обсягів продажу і запасів товарів у торговій мережі підприємств роздрібної торгівлі, і скориговані на чисельність населення в досліджуваних містах.Середнє зростання ...

in stock

Аналіз ринку громадського харчування Києва. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 69, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 33
Таблиць: 17
Мова звіту: російська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку громадського харчування в Києві. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, розрахована його ємність, виділені основні оператори (ресторани, кафе) і проведена їх сегментація за кількістю закладів, кухнею, цінами та ін. Також проаналізовано особливості споживання і вподобання споживачів. Ринок громадського харчування Києва в 2018 році вийшов на докризовий рівень. За 2018 рік у Києві ...

in stock

Аналіз ринку одягу і франшиз одягу в Україні. 2019 рік

Дата підготовки: Квітень 2019 року
Кількість сторінок: 55, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 39
Мова звіту: російська

Індустрія брендового одягу, як і всі інші галузі бізнесу дуже стрімко розвивалася в 2016-2018 році. В цілому, в Україні спостерігається найбільший попит на жіночий одяг, але сегмент чоловічого одягу також має значну частку на ринку. Основу на ринку України складають бренди економ сегмента. Значну нішу в 2016 - 2018 рр. серед популярних рітейлерів брендового одягу в Україні зайняла Туреччина (частка турецьких ...

in stock

Аналіз ЗЕД (експорту) з України в Ірак. 2018 рік

Дата підготовки: Липень 2018 року
Кількість сторінок: 10 (excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 9
Мова звіту: російська

Компанією Pro-consulting був проаналізований експорт товарів з України в Ірак. Експорт товарів було розглянуто в натуральному і грошовому вираженні. Підготовлено зведені таблиці по українським експортерам і іракським імпортерам в розрізі товарів, їх кількості та вартості. Також вказані опис та умови поставок.

in stock

Аналіз ЗЕД України з Німеччиною за видами ОПФ німецьких компаній. 2018

Дата підготовки: Червень 2018 року
Кількість сторінок: 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 2
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting проаналізувала ЗЕД України з Німеччиною за видами організаційно-правових форм німецьких компаній в 2017 р. Бази містять: найменування відправника з адресою та ЄДРПОУ, найменування одержувача з адресою, тип іноземної компанії, вартість поставок в національній валюті і в дол. США. В результаті отримали показники з експорту та імпорту кількості поставок, обсягу поставок, середньої суми поставок і кількості іноземних компаній в ...

in stock

Аналіз ЗЕД України з Великобританією за видами ОПФ англійських компаній. 2018 рік

Дата підготовки: Червень 2018 року
Кількість сторінок: 3, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 8
Мова звіту: російська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз експорту та імпорту України з Великобританією за видами організаційно-правових форм англійських компаній в 2017 р. Зміст баз: найменування відправника з адресою та ЄДРПОУ, найменування одержувача з адресою, тип іноземної компанії, вартість поставок в національній валюті і в дол. США. Пункт висновки містить: показники з експорту та імпорту кількості поставок, обсягу поставок, середньої суми поставок і кількості ...

in stock

База підприємств Київської, Одеської та Чернівецької областей. 2018 рік

Дата підготовки: Квітень 2018 року
Кількість сторінок: 5 (Excel), Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 1
Мова звіту: українська

В даному дослідженні надана інформація щодо активних підприємств на початок 2017 року в сфері оптової і роздрібної торгівлі, виробництва, готелів і ресторанів, послуг в Київській, Одеській, Чернівецькій областях. Надано перелік підприємств, а також їх контактна інформація.

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Зв'язатися з нами