in stock

Аналіз ринку продуктів глибокої заморозки. 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2011 року
Кількість сторінок:  7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 12
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У наданому компанією Pro-Consulting огляді ринку продуктів глибокої заморозки (морепродукти, овочі, фрукти) детально досліджуються такі аспекти, як обсяг даного ринку, а також тенденції останніх років на території України. Відзначено, що продукція українського виробництва поступово завойовує місце на ринку, задовольняючи все більш зростаючі потреби покупців в товарах даної групи. За підсумками 2008 року найбільш значні показники ємності ринку з усіх продуктів глибокого заморожування склав сегмент морепродуктів. В даному дослідженні робиться акцент на зовнішньоекономічної діяльності виробників цих продуктів. За підсумками 2011 року основними експортерами продуктів глибокої заморозки стали такі країни як, Туркменістан, Молдова і Сінгапур. Імпортна продукція завозиться, в основному, з Канади, Естонії і Китаю. Асортимент заморожених продуктів сьогодні досить великий (заморожені фрукти, овочі, морепродукти, заморожені суміші) і ринок стрімко розвивається. В ході проведення дослідження аналітиками детально вивчена структура споживання і споживчі переваги, з акцентуванням уваги на плодах і морепродуктах. Важливим аспектом даного огляду є структуризація основних операторів ринку, визначення частки окремих гравців ринку заморожених продуктів в 2011 році і виявлення найбільш популярних ТМ. Також в огляді представлені прогнозні показники розвитку українського ринку продуктів глибокого заморожування.

Детальний зміст:

1. Обсяг українського ринку, тенденції його розвитку
2. Регіональна структура експорту та імпорту
3. Структура ринку
4. Основні гравці на ринку
5. Споживачі та їх смаки
6. Цінова політика та система збуту продукції глибокої заморозки на ринку
7. Перспективи розвитку ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка ємкості ринку продуктів глибокої заморозки в 2007-серпень 2011 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
2. Регіональна структура експорту заморожених морепродуктів в натуральному і грошовому обсязі в 2011 р., %
3. Регіональна структура імпорту заморожених морепродуктів в натуральному і грошовому обсязі в 2011 р., %
4. Регіональна структура імпорту заморожених овочів і фруктів в натуральному і грошовому обсязі в 2011 р., %
5.  Регіональна структура експорту заморожених овочів і фруктів в натуральному і грошовому обсязі в 2011 р., %
6. Структура споживання заморожених овочів в натуральному вираженні в 2011 р., %
7. Структура споживання заморожених плодів в натуральному вираженні в 2011 р., %
8. Структура споживання заморожених морепродуктів в натуральному вираженні в 2011 р., %
9. Основні оператори на ринку заморожених морепродуктів в 2011 р., в натуральному вираженні, %
10. Основні торгові марки на ринку замороженої плодоовочевої продукції в 2011 р., в натуральному вираженні, %
11. Важливість критеріїв при ухваленні рішення про покупку продуктів глибокої заморозки, %
12. Структура системи збуту продукції глибокої заморозки в натуральному вираженні станом на 2011 р., %
 

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами