Дата підготовки: | Листопад 2011 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
У наданому компанією Pro-Consulting огляді ринку продуктів глибокої заморозки (морепродукти, овочі, фрукти) детально досліджуються такі аспекти, як обсяг даного ринку, а також тенденції останніх років на території України. Відзначено, що продукція українського виробництва поступово завойовує місце на ринку, задовольняючи все більш зростаючі потреби покупців в товарах даної групи. За підсумками 2008 року найбільш значні показники ємності ринку з усіх продуктів глибокого заморожування склав сегмент морепродуктів. В даному дослідженні робиться акцент на зовнішньоекономічної діяльності виробників цих продуктів. За підсумками 2011 року основними експортерами продуктів глибокої заморозки стали такі країни як, Туркменістан, Молдова і Сінгапур. Імпортна продукція завозиться, в основному, з Канади, Естонії і Китаю. Асортимент заморожених продуктів сьогодні досить великий (заморожені фрукти, овочі, морепродукти, заморожені суміші) і ринок стрімко розвивається. В ході проведення дослідження аналітиками детально вивчена структура споживання і споживчі переваги, з акцентуванням уваги на плодах і морепродуктах. Важливим аспектом даного огляду є структуризація основних операторів ринку, визначення частки окремих гравців ринку заморожених продуктів в 2011 році і виявлення найбільш популярних ТМ. Також в огляді представлені прогнозні показники розвитку українського ринку продуктів глибокого заморожування.