Вихід на експорт із попереднім аналізом ринку
570

Вихід на експорт із попереднім аналізом ринку

В умовах нестабільного внутрішнього ринку запорукою розвитку бізнесу для багатьох підприємців стає вихід на експорт товарів або послуг. Для того щоб вихід на експорт був успішним, необхідно мати достатній обсяг актуальних і достовірних відомостей про зовнішні ринки. Якісну інформаційну базу можна створити, попередньо замовивши відповідне маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting. Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо зберегти посилання на типову структуру дослідження ринку, за якою можна проаналізувати будь-який ринок світу та України.

Попередній аналіз ринку дає змогу здійснити вихід на експорт, маючи в своєму розпорядженні дані про:

  • вигідність зовнішнього ринку для реалізації продукції клієнта порівняно з іншими іноземними ринками;
  • оптимальні маркетингові стратегії для реалізації та розвитку бізнес-проєкту на експортному напрямку;
  • фактори впливу, що впливають на зовнішній ринок, і тенденції зміни ситуації на ньому;
  • рівень конкуренції та умови збереження конкурентоспроможності експортної пропозиції;
  • споживчі уподобання щодо продукції, яку планується продавати за кордон;
  • потенційні іноземні компанії, з якими можна налагодити взаємовигідне співробітництво;
  • більш повне уявлення про структуру реального звіту ви можете отримати, ознайомившись, наприклад, з описом готового аналізу ринку промислового швейного обладнання в Польщі або аналізу ринку пластикових піддонів в Україні та країнах ЄС.

Структура аналізу експортних ринків

Клієнти, які мають на меті вихід на експорт, звертаються до Pro-Consulting і спільно з виконавцем складають технічне завдання на проведення дослідження.

Зазвичай ефективний вихід на експорт базується на таких відомостях:

  1. Загальний аналіз експортного ринку:
    • обсяги імпорту цільової продукції на іноземний ринок у натуральному та грошовому вираженнях;
    • тимчасова динаміка поставок товарів або послуг, що цікавлять;
    • сегментація імпорту за видом товарів, географією, постачальниками та в інших значущих зрізах;
    • основні чинники, що мають найбільший вплив на кон'юнктуру цільового ринку;
    • тенденції та прогнози розвитку ринкової ситуації;
    • у магазині готових проєктів доступно до ознайомлення та купівлі понад 2400 ринкових звітів - скористайтеся пошуком за ключовим словом у каталозі та знайдіть уже готовий звіт по своєму ринку.
  2. Правові рамки роботи на іноземному ринку:
    • вимоги державної нормативної бази для виходу на експорт;
    • необхідність та умови отримання ліцензій і дотримання стандартів;
    • чинні міжнародні та національні санкції та інші обмеження;
    • митні збори та інші види податкового навантаження;
    • варіанти легалізації підприємств для створення каналів експорту;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика вам необхідна для ефективного виходу на експорт, зв'яжіться з нашим консультантом - він допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  3. З урахуванням того, що вихід на експорт завжди здійснюється в умовах конкуренції з місцевими виробниками та іншими імпортерами цільової продукції, необхідний конкурентний аналіз ринку, який включає:
    • характеристики основних суб'єктів, що конкурують;
    • асортимент представлених на ринку цільових товарів і замінників;
    • сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій потенційних конкурентів;
    • чинники конкурентоспроможності на зовнішньому ринку;
    • бар'єри для виходу на експорт, які створюються діяльністю ринкових суб'єктів.
  4. Споживчий аналіз іноземного ринку:
    • профіль аудиторії споживачів цільових імпортних товарів;
    • споживчі тренди та критерії вибору продукції на торговельних майданчиках;
    • умови придбання та збереження лояльності покупців;
    • вплив на споживачів тих чи інших методів просування.
  5. Ціновий аналіз зовнішнього ринку:
    • максимальні, мінімальні та середні ціни на місцеві та імпортні цільові товари, тенденції їх зміни;
    • цінові політики операторів ринку;
    • прогнозована собівартість продукції при виході на експорт, можливий прибуток від її реалізації.

Потенційний вихід на експорт може плануватися одразу на кілька зовнішніх ринків, і клієнт хоче порівняти їх між собою з метою визначення найбільш вигідного. У цьому випадку Pro-Consulting проводить факторний аналіз. При цьому виявляють фактори, що визначають вигідність ринку, їм присвоюють вагові коефіцієнти, на основі яких складають наочну багатофакторну модель для порівняння та обґрунтованого ухвалення рішення.

Детально про можливу підтримку при виході на експорт можна дізнатися, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами