Маленькі діти завжди були об'єктами підвищеної турботи і уваги в нашій країні. Навіть в період економічної кризи батьки намагаються не економити на товарах для малят. Тому все найнеобхідніше для дитини користується попитом незалежно від рівня купівельної спроможності населення. Одними з таких потрібних товарів стали підгузники. Здається, ще зовсім недавно догляд за немовлям чітко асоціювався з пелюшками, їх пранням, сушінням, прасуванням, а підгузник був рідкістю. Сьогодні все навпаки. Підгузки стали найбільш ходовим елементом дитячого гардеробу, а пелюшки майже повністю пішли в історію.
На сайті доступний більш свіжий матеріал про ринок дитячих підгузників в Україні
Крім дитячих, існують ще й інші види підгузників, наприклад, що застосовуються при догляді за людьми з різними захворюваннями, але вони займають менше 11% від загального обсягу.
У 2017 році ринок підгузників в Україні зріс на 10% в порівнянні з 2016-м, в якому було зафіксовано незначне зниження його обсягу на 1,5% по відношенню до попереднього періоду. На полицях вітчизняних магазинів в основному представлені імпортні підгузки. Власне виробництво розвинене дуже слабо. Випуском підгузником в нашій країні займається лише одне підприємство - АТ Фабрика Комбі, продукція якої нам відома під торговою маркою «Pi-Pi». Та й цього єдиного виробника важко втримати на українському ринку. Якщо в 2015 році він зробив 1 млн 250 тис. шт. підгузників, то в 2017-му - тільки 225 тис. шт.
Якщо ви шукайте аналітичну інформацію по вашому ринку в інтернеті, прочитайте про аналіз ринку як оптимальний інструменті отримання прогнозних показників по ринку для прийняття ефективних рішень в бізнесі
Українські споживачі більше схильні довіряти здоров'я своїх дітей іноземним брендам. При виборі конкретного виду підгузників вони перш за все орієнтуються на безпеку і якість, а потім вже на ціну. Схвалення МОЗ, рекомендації педіатрів, проходження клінічних тестів і дерматологічних перевірок безпосередньо впливають на продаж даного виду товару.
Також на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку дитячих підгузників в Україні (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту
За першість на українському ринку дитячих підгузників вже довгий час борються дві торгові марки - Pampers і Huggies. Libero значно відстає від лідерів з рейтингом 2,6 з п'яти. Дорослі підгузники в основному представлені торговими марками Seni і Tena.
Подальший розвиток ринку підгузників в Україні буде залежати від демографічної ситуації в країні. За роки незалежності кількість малюків скоротилася приблизно вдвічі, і якщо даний тренд не зміниться, то і обсяг ринку дитячих товарів, після насичення, чекає поступове скорочення. Навряд чи незабаром зміниться і ситуація з внутрішнім виробництвом підгузників, хіба що відомі іноземні бренди відкриють в нашій країні свої виробничі майданчики. Подальше підвищення рівня життя українців сприятиме збільшенню попиту на найбільш якісні, безпечні і, відповідно, дорогі підгузники.
Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових проектів Pro-Consulting. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: