Вже давно минули ті часи, коли основним способом вживання кави була ранкова чашка цього напою для того, щоб підбадьоритись і прийти в форму перед початком дня. Сьогодні існує настільки багато різноманітних видів кавових напоїв, які можна пити в будь-який час доби, про які споживачеві минулого навіть і не снилося. А учасники кавового ринку постійно працюють над новими формами подачі кави, залучаючи таким чином увагу покупців.
Прикладом таких форм є прикраса кави об'ємними малюнками збитою піною молока, яка практикується в Тайвані. Причому зображенням може стати навіть фотографія, принесена клієнтом.
Зі Скандинавії на ринок прийшов новий кавовий напій - еспресо-тонік. Його здатність добре втамовувати спрагу і бадьорити організм сприяє зростанню популярності у всьому світі.
В Індонезії власник кавового магазину ще в 60-х роках минулого століття для лікування шлунку додавав в кави вугілля. Якось одного разу він дав спробувати цей рецепт клієнтам і тим сподобалося. Так з'явився «Kopi Joss», при приготуванні якого в чашці з кавою гасять розпечене вугіллячко.
В Австралії в 2017 році придумали подавати латте в шкірці авокадо і назвали цю страву аволатте. Завдяки мережі інтернет, таким способом приготування кави та його новим смаком зацікавилися і стали практикувати і в інших країнах.
У Європі та США поширилася мода подавати каву в вафельному стаканчику, який виконує роль десерту до напою. Правда довго смакувати такий напій неможливо, оскільки стаканчик може утримати гарячу каву всього близько 10 хвилин, але зате це смачно, особливо з доповненням у вигляді шоколаду. Компанія Lekorna вже почала виробляє такі стаканчики і в Україні.
Український кавовий ринок, звичайно, постраждав від кризи 2014 року, але, завдяки популярності даного напою, швидко оговтався від нього. Уже з 2015 року місткість ринку кави безперервно зростає. В країні постійно відкриваються нові кафе, кав'ярні, точки продажу на виніс. Кожен такий заклад намагається приготувати оригінальний напій, який приверне клієнтів. Крім того, в оселях українців з'являється все більше кавових машин, що дозволяють варити різні види напоїв, що бадбьорять, не виходячи з дому. Ці тенденції розвитку ринку призводять до зміни структури імпорту кави, зокрема, до збільшення поставок зернової і зменшення - меленої. Так, в порівнянні з 2014 роком, частка зернової кави в загальному обсязі імпорту в 2017 році зросла з 30,2% до 42,5%.
Результати аналізу ринку кави в Україні дозволяють прогнозувати подальше зростання його обсягу в середньостроковій перспективі. Динаміка цього зростання буде залежати від швидкості відновлення економіки країни і збільшення купівельної спроможності населення.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: