Виробництво пива в Україні можна розділити на три нерівних сегменти: 90% - це продукція великих пивзаводів, її п'ють для втамування спраги, особливо не вдаючись у вишукані смаки; 9,5% вітчизняного пива випускається на регіональному рівні в менших пивоварнях - в них смаковими характеристиками напою приділяється більше уваги; ну а що залишилися 0,5% - це крафтова продукція для пивних гурманів.
Якщо загальний обсяг випуску пива в Україні щорічно скорочувався з 2014 по 2017 рік, то споживання регіональних і крафтових сортів хмільного напою мало тенденцію до зростання.
Можливо, вам буде цікавий матеріал про ринок безалкогольного пива
Справа в тому, що Україна нарешті торкнулися віяння світової крафтової революції в пивоварінні, яка почалася в США три десятиліття тому, а потім перемістилася до Європи. В рамках нової моди пиво розглядається як продукт для цінителів, який вживається в затишній обстановці і в гарній компанії. В Україні дана тенденція була підкріплена зростанням вартості масових сортів пива через збільшення акцизу і собівартості виробництва.
Тому не дивно, що українці вважають за краще платити підвищену ціну за смачніші і якісні напої. У зв'язку з цим досить динамічно зростає попит на нефільтроване пиво. Якщо кілька років тому його частка в загальному споживанні становила 4%, то в минулому році вона зросла до 6%, а в цьому році прогнозується вже 7,5%.
Рекомендуємо також почитати про бізнес-ідеї виробництва прохолодних напоїв
Інвестувати у виробництво саме живого нефільтрованого пива пропонують аналітики Pro-Consulting, які розробили бізнес-план невеликої пивоварні. До уваги споживачів буде запропоновано три види пива по кращим баварськими рецептами: світле, напівтемне і темне.
Вироблені напої будуть продаватися в фірмовому пивному магазині-барі, де відвідувачі зможуть насолодитися смаком свіжого пива, відтіняючи його різними закусками: бургерами, картоплею-фрі, морепродуктами, горішками, копченостями та іншими.
Припускаємо, що вам буде цікава стаття про бізнес-план відкриття піцерії
На реалізацію проекту потрібно близько 1,7 млн гривень. Згідно з розрахунками по бізнес-плану, вкладені в пивоварню і бар гроші з урахуванням дисконту повернуться до інвестора протягом трьох з половиною років з моменту початку створення даного бізнесу.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: