З вигодою для себе, з користю для природи: розроблено бізнес-план організації виробництва гофрокартону в Україні
3025

З вигодою для себе, з користю для природи: розроблено бізнес-план організації виробництва гофрокартону в Україні

У міру відновлення і зростання економіки України вона пропускає через себе все більше товарних потоків. Щось випускається всередині країни для місцевого споживання і на експорт, щось завозиться з-за кордону, але для всього цього потрібно зберегти належний вигляд і споживчі властивості під час транспортування і зберігання. Тому на ринку існує постійний і все зростаючий попит на упаковку для товарів.

А що таке гарна упаковка? Вона повинна бути легкою, міцною, пластичної, екологічно безпечною - усіма цими властивостями і має добре нам відомий гофрокартон. З'єднання в одній конструкції гладкого картону - лайнера і гофрованого шару - флютингу дозволяє створити матеріал, за захисними властивостями не поступається іншим видам упаковки, але працювати з яким набагато простіше і дешевше. Оскільки гофрокартон виготовляється з макулатури і може неодноразово повторно перероблятися, його використання ще й сприяє зменшенню навантаження на нашу природу.

Налагодити випуск гофрокартону в Україні нескладно. Для цього можна скористатися вже розробленими бізнес-планом організації підприємства з виробництва гофрованого картону.

Якщо ви читаєте цей матеріал, вам буде цікава стаття з результатами аналізу ринку ламінованого картону в Україні

На запуск виробництва, згідно з проектом, потрібно 13-14 місяців. Устаткування заводу включає в себе системи підготовки паперової маси, води, виробництва пари. Все це необхідно для роботи центрального виробничого ланки - багатоциліндрової папероробної машини продуктивністю 80 тон на добу. Крім того, на підприємстві передбачена лабораторія для контролю якості сировини і вихідної продукції - лайнера і флютингу.

Відповідно до фінансової моделі функціонування підприємства, розробленої в рамках бізнес-плану організації виробництва гофрованого картону, рентабельність продажів виробленої ним продукції складе 32,1%. Це означає, що кожен долар доходу від проданого картону приблизно на третину складатиметься з чистого прибутку. При цьому, всі інвестовані в створення заводу з випуску гофрокартону кошти окупляться з урахуванням дисконту за два з невеликим роки (26,2 місяця).

Також вам буде корисний матеріал про ринок гнучкої полімерної харчової упаковки в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами