Аналіз ринку паперової та картонної упаковки для харчових продуктів (первинної, вторинної, транспортної) в Україні. 2024 рік

Аналіз ринку паперової та картонної упаковки для харчових продуктів (первинної, вторинної, транспортної) в Україні. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2024 року
Кількість сторінок: 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 28
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
26800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Ринок паперової упаковки для харчових продуктів представлений первинним та вторинним (транспортним) пакуванням, в основному вітчизняного виробництва. Проте ринок є частково залежним від імпорту основного виду сировини (частка імпортованої макулатури склала понад 32 % у 2023 р.)
Сучасні тренди мінімалізму та екологічності впливають на ринок упаковки для харчових продуктів. Компанії відмовляються від персоналізованих принтів, обмежуючись фірмовими штампами або наклейками з логотипом і ввічливим «Дякуємо за покупку». Проста, але естетична упаковка, яка також є функціональною, підкреслює якість і цінність продукту, не створюючи зайвих відходів. На зміну барвистим декораціям, які раніше були невід’ємною частиною маркетингу, приходить використання простих QR-кодів на упаковках. Завдяки їм споживачі мають легкий доступ до додаткової інформації про продукт, історію бренду та інструкції з утилізації. Також має розвиток тренд багатофункціональності упаковки та легкого відкриття-закриття для збереження свіжості продукту до повного його використання
Світовий ринок онлайн-ритейлу продовжує стрімко зростати, споживачі все частіше купують більше товарів в Інтернеті. Цей показник продовжуватиме зростати до 2028 року, що призведе до підвищеного попиту на пакувальні рішення, особливо з гофрокартону, які дозволяють безпечно перевозити товари різними видами транспорту. Тенденція до зростання збереглася і після завершення пандемії, що свідчить про те, що подальша популяризація покупок через електронну комерцію продовжиться. Запакована їжа, що доставляється «до ваших дверей», також має великі перспективи зростання, особливо в більш урбанізованих країнах. Також зростає кількість людей, що споживають їжу та напої на ходу. Це збільшує попит на зручні та портативні пакувальні рішення, раніше їх робили переважно з гнучких пластмас, а зараз все більше споживачів надають перевагу картонно-паперовій тарі.
Ємність ринку картонно-паперової упаковки для харчових продуктів у 2023 році склала 10 млрд гривень, що на 4 млрд менше від показника ємності ринку довоєнного 2021 року та вдвічі більше від цього ж показника за 2022 рік, що вказує на доволі швидке відновлення продуктивної діяльності даного ринку, навіть в умовах війни. Так, за перші 5 місяців 2024 року ємність ринку вже склала 70% від показника 2023 року та може перевищити показник 2021 року.
Сектор виробництва пакувальної продукції має значний потенціал для залучення як внутрішніх, так і зовнішніх інвестицій, проте ключовим фактором впливу на залучення інвестицій буде економічна та політична стабільність в країні.
Станом на 2023 рік продукція українських виробників має попит переважно в сусідніх країнах. Враховуючи логістичні складнощі та прогнози зростання цін на ПММ в Україні та країнах ЄС, варто розглядати розширення вже налагодженої співпраці з найближчими країнами з коротким логістичним плечем. Перспективними можуть бути ринки Румунії, Болгарії, Угорщини, а за умови відновлення морської торгівлі в повному обсязі – Туреччини та Грузії.
Формування бренду через упаковку є важливим аспектом стратегії підвищення впізнаваності та привертання уваги споживачів. Упаковка відіграє ключову роль у створенні позитивного іміджу бренду та передачі його цінностей. Дизайн та графіка упаковки є основними елементами формування бренду, створюючи привабливий та впізнаваний образ. Використання унікальних кольорів, логотипів та графічних елементів допомагає встановити консистентний брендовий стиль.

Детальний зміст:

1. Мета та методи дослідження
2. Загальна характеристика ринку
2.1. Опис ринку
2.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку паперової та картонної упаковки
2.3. Споживчі тренди в упаковці та прогноз їхнього розвитку
2.4. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку для кожного виду упаковки в 2021- 5 міс. 2024 рр.
2.5. Сегментація і структурування ринку
3. Державне регулювання галузі
3.1. Основні закони, що регулюють галузь
3.2. Податки і збори на ринку
4. Основні оператори ринку – виробники та імпортери – у розрізі видів упаковки по матеріалу
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх структурування
4.2. Частки ринку основних операторів ринку
4.3. Ступінь конкуренції і ризики
5. Оцінка виробництва за видами упаковки в 2021 - 5 міс. 2024 рр.
6. Зовнішня торгівля та ЗЕД у розрізі видів упаковки по матеріалу
6.1. Експорт упаковки для харчових продуктів з України в 2021- 5 міс. 2024 рр.
6.2. Імпорт упаковки для харчових продуктів в Україну в 2021 - 5 міс. 2024 рр.
7. Огляд основних асортиментних позицій в кожному сегменті упаковки з фокусом на інноваційні види упаковки
8. Аналіз споживання харчової упаковки на ринку В2В: структура споживання за видами упаковки та за видами виробництва продуктів харчування
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку та виділення найбільш динамічних сегментів
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2024-2026 рр.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
10.2. PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок

Перелік таблиць:

Таблиця 2.1.1 Коди видів досліджуваної продукції у класифікаторах НПП та УКТЗЕД
Таблиця 2.4. Ємність ринку паперово-картонної упаковки для харчових продуктів в Україні в 2021 – 5 міс. 2024 рр., в вартісних показниках, млн грн
Таблиця 4.1.1 Перелік та характеристика основних операторів ринку паперово-картонної упаковки України (виробники)
Таблиця 4.1.2 Перелік та характеристика основних операторів ринку паперово-картонної упаковки України (імпортери)
Таблиця 4.2.1 Виручка та частки ринку основних операторів ринку паперово-картонної упаковки України
Таблиця 4.3.1 Оцінка конкурентного середовища на ринку паперової упаковки за методикою М. Портера
Таблиця 5.1 Динаміка виробництва картонно-паперових пакувальних виробів за матеріалом в Україні в 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісних показниках, млн грн
Таблиця 6.1.1 Географія експорту ящиків, коробок, мішків, пакувальних пакетів та іншої тари з паперу, картону, целюлозної вати або полотна з целюлозних волокон, що використовуються в установах, магазинах або в аналогічних цілях з України
у 2021 – 3 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.1.2 Географія експорту етикеток та ярликів з паперу або картону будь-яких, надрукованих або ненадрукованих з України у 2021 – 3 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.1.3 Географія експорту паперу просоченого або покритого шаром пластмаси з України у 2021 – 3 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.1.4 Географія експорту паперу та картону з покриттям або просоченням з воску, парафіну з України у 2021 – 3 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.1.5 Перелік та частки основних експортерів ринку паперово-картонної упаковки для харчових продуктів України у 2023 році, у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.1 Динаміка імпорту товарів за кодом 4811590000 (папір та картон з покриттям, просочені або покритi шаром пластмаси) в Україну за видами у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.2 Динаміка імпорту товарів за кодом 4811900000 (інші папір, картон, целюлозна вата та полотно з целюлозних волокон) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.3 Динаміка імпорту товарів за кодом 4819100000 (коробки та ящики з гофрованого паперу або гофрованого картону) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.4 Динаміка імпорту товарів за кодом 4819200000 (коробки, ящики та коробки складані, з негофрованого паперу або негофрованого картону) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.5 Динаміка імпорту товарів за кодом 4819300000 (мішки та пакети завширшки в нижній частині 40 см або більше) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.6 Динаміка імпорту товарів за кодом 4819400000 (інші мішки та пакети, включаючи конiчнi (конусоподібні)) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.7 Динаміка імпорту товарів за кодом 4819500000 (інші упаковки, включаючи конверти для грамплатівок) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.8 Динаміка імпорту товарів за кодом 4821101000 (етикетки та ярлики з паперу або картону надруковані самоклеювальні) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.9 Динаміка імпорту товарів за кодом 4821109000 (етикетки та ярлики з паперу або картону надруковані інші) в Україну у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Таблиця 6.2.10 Перелік та частки основних імпортерів на ринку паперово-картонної упаковки України у 2023 році, у вартісному вираженні, млн грн, %
Таблиця 7.1 Огляд основних інноваційних асортиментних позицій ринку паперово-картонної упаковки України
Таблиця 8.1 Структура споживання картонно-паперової упаковки на ринку В2В за видами упаковки та за видами виробництва продуктів харчування у 2023 році, оцінка, % від загальної реалізації
Таблиця 10.1.1 SWOT-аналіз ринку паперової та картонної упаковки
Таблиця 10.2.1 PEST LE - аналіз факторів впливу на ринок картонної та паперової упаковки
Таблиця 10.3.1 Сегментація ринкових ризиків за ступенем впливу та ймовірністю
Таблиця 10.3.2 Карта ризиків на ринку паперово-картонної упаковки України

Перелік графіків і діаграм:

Діаграма 2.3.1 Уподобання респондентів за матеріалом пакування
Діаграма 2.3.2 Уподобання респондентів за характеристиками пакування
Діаграма 2.5.1 Частки областей України у виробництві картонно-паперової пакувальної продукції в натуральному виражені (у % від загальноукраїнського виробництва) станом на 2021 рік
Діаграма 2.5.2 Частки внутрішнього виробництва пакувальної продукції в натуральному виражені за походженням у розрізі видів за 2022 рік, тис. тон, %
Діаграма 6.1.1 Динаміка експорту ящиків, коробки, мішків, пакувальних пакетів та іншої тари з паперу, картону, целюлозної вати або полотна з целюлозних волокон, що використовуються в установах, магазинах або в аналогічних цілях з України у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Діаграма 6.1.2 Динаміка експорту етикеток та ярликів з паперу або картону будь-яких, надрукованих або ненадрукованих з України у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Діаграма 6.1.3 Динаміка експорту паперу просоченого або покритого шаром пластмаси з України у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Діаграма 6.1.4 Динаміка експорту паперу та картону з покриттям або просоченням з воску, парафіну з України у 2021 – 5 міс. 2024 рр., у вартісному вираженні, млн грн
Діаграма 6.2.1 Географія імпорту паперу та картону з покриттям, просочених або покритих шаром пластмаси в Україну у 2023 р. у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.2 Географія імпорту коробок та ящиків з гофрованого паперу або гофрованого картону в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.3 Географія імпорту коробок, ящиків та коробок складаних, з негофрованого паперу або негофрованого картону в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.4 Географія імпорту мішків та пакетів завширшки в нижній частині 40 см або більше в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.5 Географія імпорту інших мішків та пакетів, включаючи конiчнi (конусоподібні) в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.6 Географія імпорту інших упаковок в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.7 Географія імпорту етикеток та ярликів з паперу або картону надрукованих самоклеювальних в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 6.2.8 Географія імпорту етикеток та ярликів з паперу або картону надрукованих інших в Україну у 2023 р., у вартісному вираженні, %
Діаграма 9.2.1 Оптимістичний прогноз динаміки ємності ринку пакувальної продукції в Україні в 2024-2026 роках, млн грн
Діаграма 9.2.2 Песимістичний прогноз динаміки ємності ринку пакувальної продукції в Україні в 2024-2026 роках, млн грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами