Дата підготовки: | Червень 2023 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку напоїв в Україні. Проведено аналіз тенденцій ринку, проаналізовано динаміку виробництва, зовнішньої торгівлі, визначено споживчі уподобання та підбито загальні підсумки.
Ринок напоїв в Україні розвинений. Попит практично повністю забезпечується внутрішнім виробництвом. Експорт напоїв із України здійснюється у невеликих обсягах. Основні країни експортери – Молдова, Болгарія, Великобританія, Польща та Словаччина. Частка імпорту незначна, за результатами 2022 року становила 8,8%.
На ринку є значна конкуренція. Функціонують великі компанії, які мають унікальні за складом води, мають великі потужності і, що важливо, капітал, який спрямовують на технічний розвиток, рекламу, підвищення кваліфікації працівників. Таким чином, витісняють підприємства із низьким рівнем економічного розвитку. Додатково вони запускають потужні рекламні кампанії, тож про ці продукти знає кожен українець.
Культура споживання мінеральної води в Україні розвивається, проте рівень споживання води все ще залишається низьким (порівняно з іншими європейськими країнами). Останніми роками під впливом світового тренду здорового життя відзначається збільшення попиту негазовану воду.
Прогнозними тенденціями розвитку ринку є:
• Більше інноваційних продуктів, таких як новаторські смакові комбінації, нові формати та етикетки, які можуть привернути увагу споживачів, особливо молодшого покоління;
• Подальше зменшення споживання газованих напоїв із високим вмістом цукру, що може призвести до зміни стратегій виробників та роздрібних продавців;
• Зростання ринку онлайн-продажів напоїв, оскільки споживачі все більше користуються можливостями електронної комерції та зручністю онлайн-покупок;
• Впровадження нових технологій та інновацій у процес виробництва та пакування напоїв, зокрема з використанням екологічно чистих матеріалів та стимулюванням сталого споживання;
• Подальший розвиток місцевих брендів та розширення їх асортименту з метою задоволення різноманітних смакових та функціональних уподобань споживачів.
1. Загальні тенденції на ринку
2. Виробництво
3. Зовнішня торгівля
4. Споживання/Споживчі переваги
5. Висновки
1. Динаміка обсягу виробництва напоїв в Україні за 2021-2022 рік, млн. дол.
2. Географія експорту напоїв у 2022 році, %