in stock

Аналіз ринку сервісів для замовлення побутових послуг України. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 105, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 36
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
43900 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні. У звіті розглянуті тенденції ринку сервісів побутових послуг в Україні, були розраховані показники для визначення потенційного обсягу споживання, а також розрахований обсяг ринку за 2017-2019 роки.
В даному дослідженні були розглянуті основні оператори ринку сервісів для замовлення побутових послуг, а також найбільші дошки оголошень, на яких потенційні підрядники можуть розміщувати пропозиції щодо виконання побутових послуг.
В аналізі ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні були розглянуті основні оператори ринку. Зокрема, кожен з операторів аналізувався за такими критеріями, як:
• Адреса сайту, опис проекту, дата виходу на ринок;
• Екосистема сайту і взаємозалежність з соц. мережами;
• Категорії послуг, що надаються;
• Принцип роботи сервісу;
• Способи нарахування і розрахунок комісії за виконане завдання;
• Шляхи залучення і утримання виконавців;
• Зручність використання сайту з боку замовників / підрядників;
• Наявність мобільного додатку і його характеристики;
• Відвідуваність сайту за останні півроку;
• Середній час, який користувач проводить на сайті;
• Джерело десктопного трафіку;
• Відмінні характеристики сайту.


Також в аналізі ринку сервісів для замовлення побутових послуг в Україні було проаналізовано основні дошки оголошень за такими критеріями, як:
Адреса сайту, короткий опис і місце в рейтингу уанету;
• Список наданих побутових послуг;
• Принцип роботи дощок оголошень;
• Способи нарахування і розрахунок комісії за надані послуги;
• Шляхи залучення і утримання виконавців;
• Відмінні характеристики сайту.
Також компанією Pro-Consulting був проведений розрахунок вартості залучення одного клієнта і одного фахівця, проведено аналіз аудиторії (як виконавців, так і замовників) сервісів для замовлення побутових послуг, а також дощок оголошень, розглянуті способи комунікації сервісів з аудиторією.
Також в дослідженні був проведений SWOT-аналіз найпопулярніших сервісів для замовлення побутових послуг і найбільших дощок оголошень, розглянуті бар'єри виходу на ринок, а також описані рекомендації по просуванню і виходу на ринок.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку сервісів на замовлення побутових послуг в Україні
1.1. Тенденції розвитку ринку побутових послуг в Україні, в динаміці за останні років
1.2. Розрахунок показників для визначення потенційного обсягу споживання (обсягу ринку) побутових послуг в Україні
• Кількість домогосподарств в розрізі міст України (від 100 тис. +) - до 40 міст без урахування Криму та зони АТО
• Середня кількість замовлень в розрізі видів послуг (22 групи) * міським населенням
• Середня вартість одного замовлення в розрізі видів послуг (22 групи) * міським населенням
1.3. Обсяг ринку побутових послуг в Україні з 2017-2019 рр. (В грошовому вираженні), розрахунок частки тіньового ринку на поточний момент
• Виділення часток (в загальному без розбивки на міста) в структурі ринку побутових послуг міст-мільйонників і міст з населенням 100 тис. + **
• Виділення частки кожного виду послуг (22 групи) в структурі ринку побутових послуг в цілому в Україні - оціночно ***
1.4. Прогнозні показники обсягу ринку побутових послуг до 2023 року (в загальному по Україні і без розбивки за видами послуг)
1.5. Тенденції розвитку ринку сервісів для замовлення послуг в світі, особливості, відмінність від українського ринку, невдалі кейси на світовому ринку сервісів замовлення послуг (приклади, причини невдач)
2. Основні оператори на ринку сервісів замовлення послуг
2.1. Існуючі сайти в Україні (перелік, їх аналіз)
• Адреса сайту і опис проекту, дата виходу на ринок України
• Еко-система сайту (взаємозв'язок з соцмережами)
• Список послуг, що надаються, наявність послуг з переліку Замовника
• Принцип роботи сервісу, договору з виконавцями
• Способи нарахування і розрахунок комісії за виконане завдання (виявлення шляхом аналізу сайту і реєстрації на ньому)
• Шляхи залучення і утримання виконавців (програма лояльності, нагороди за високий рейтинг виконавців і інше)
• Позиціонування конкурентів
Аналіз сайтів (ТОП-5 сервісів)
• Юзабіліті (аналіз зручності використання з боку замовника і виконавця, мінуси / плюси)
• Наявність і короткі характеристики мобільного застосування сервісів
• Відвідуваність сайту за останні 6 місяців
• Середній час візиту на сайті
• Джерело десктопного трафіку (пошук, прямий, дисплей, e-mail, соцмережі та ін.)
• Пошукові системи, з яких здійснюється перехід на сервіс - за наявністю інформації (в разі відвідуваності понад 5,5 млн в місяць)
• Частка органічного і платного трафіку і топ ключових слів - за наявністю інформації (в разі відвідуваності понад 5,5 млн в місяць)
• Трафік соцмереж (частка) - за наявністю інформації (в разі відвідуваності понад 5,5 млн в місяць)
• Відмінні характеристики (виділення основних відмінностей один від одного, «коронних фішок» - кожного)
2.2. Дошки оголошень, що пропонують побутові послуги в Україні (перелік найбільш популярних по відвідуваності, їх аналіз)
• Адреса сайту і короткий опис дощок оголошень, місце в рейтингу уанету
• Список наданих побутових послуг, наявність послуг з переліку Замовника
• Принцип роботи дощок оголошень, договору з виконавцями (якщо є необхідність в укладанні договорів, як у сервісах на замовлення послуг)
• Способи нарахування і розрахунок комісії за надання послуг (виявлення шляхом аналізу сайту і реєстрації на ньому)
• Шляхи залучення і утримання виконавців (програма лояльності та інше) - за наявністю інформації
• Відмінні характеристики дощок оголошень (виділення основних відмінностей один від одного, «коронних фішок» - кожного)
• Позиціонування конкурентів
2.3. Кількість підприємств, що працюють за видами послуг (22 групи) в розрізі міст України (з населенням> 100 тис.), За датою реєстрації компаній
2.4. Існуючі способи монетизації сервісів для замовлення послуг (не тільки побутових, а й схожих за принципом залучення виконавців), а також найбільш популярних сервісів для замовлення побутових послуг в Україні (до ТОП-5 сайтів і дощок оголошень)
2.5. Розрахунок вартості залучення одного клієнта, вартість залучення одного фахівця (оціночно)
3. Споживачі (виконавці / замовники) на ринку сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень в Україні
3.1. Аналіз аудиторії (виконавці / замовники) сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень (на підставі даних соц. Мереж). Відгуки щодо сервісів на замовлення послуг і дощок оголошень по лідерам ринку
3.2. Способи комунікації конкурентів (до ТОП-6) з аудиторією (замовники / виконавці). Способи маркетингового просування і канали пошуку виконавців без розрахунку часток з того чи іншого каналу, дану інформацію можна визначити тільки шляхом опитування виконавців). Розрахунок витрат на можливі способи маркетингового просування
4. SWOT-аналіз конкурентів. Бар'єри виходу на ринок
5. Рекомендації по просуванню і виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Кількість домогосподарств в містах України з населенням від 100 тис. Чоловік в розрізі областей в 2019 році, тис. Шт.
2. Середня кількість замовлень досліджуваних побутових послуг через сервіси в Україні в 2020 році в натуральних показниках
3. Середня вартість замовлень на досліджувані побутові послуги через сервіси в Україні в 2019-2020 рр.
4. Обсяг ринку і динаміка витрат на побутові послуги населенням великих міст України в 2016-2019 рр. в грошовому вираженні (потенціал ринку)
5. Обсяг онлайн-ринку побутових послуг в Україні в 2020 р в грошовому вираженні
6. Динаміка структури попиту на побутові послуги в Україні в 2019-2020 рр.
7. Категорії послуг на сайті Kabanchik.ua
8. Типи значків за виконані завдання на сайті Doit
9. Категорії послуг на Інтернет-майданчику Jobbee
10. Категорії і види послуг на сервісі TopRabot
11. Види тарифів на ресурсі TopRabot
12. Категорії і види послуг на сервісі ManGo
13. Категорії і види послуг на сервісі ProfiMan
14. Категорії і види послуг на сервісі VsemOk
15. Аналіз сайту Kabanchik
16. Аналіз сайту Youlazy
17. Аналіз сайту Doit
18. Аналіз сайту ManGo
19. Аналіз сайту VsemOk
20. Порівняння переваг і недоліків сайтів топ-5 операторів ринку
21. Статистика відвідуваності найбільших дощок оголошень України в січні 2021 року
22. Пакети для просування оголошень на OLX.ua
23. Пакети для просування оголошень на PROM.ua
24. Ціни на розміщення реклами на RIA.com
25. Порівняльна характеристика найбільших дощок оголошень в Україні
26. Кількість підприємств за видами послуг
27. Розрахунок вартості залучення користувачів на сайт
28. Портрет цільової аудиторії (замовники) онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень
29. Портрет цільової аудиторії (виконавці) онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг і дощок оголошень
30. Системи зворотного зв'язку на провідних дошках оголошень України
31. Характеристика і ціни на різні канали просування
32. SWOT-аналіз Kabanchik.ua
33. SWOT-аналіз Youlazy
34. SWOT-аналіз OLX.ua
35. SWOT-аналіз PROM.ua
36. SWOT-аналіз RIA.ua

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів реалізованих послуг підприємствами сфери послуг різним групам споживачів у 2016-2020 рр. в Україні, млрд. грн.
2. Динаміка обсягів реалізованих послуг підприємствами сфери послуг різним групам споживачів у 2016-2020 рр. в Україні, млрд. дол. США
3. Рівень безробіття в Україні з 2016-2020 рр.,%
4. Структура ринку побутових послуг України в 2020 році в грошових показниках
5. Прогнозні показники ємності ринку побутових послуг України (онлайн і офлайн) в 2020-2023 рр. в грошовому вираженні, млрд. грн.
6. Прогноз розвитку ринку онлайн-сервісів для замовлення побутових послуг в Україні в 2020-2023 рр. в грошовому вираженні, млн. грн.
7. Структура ринку реклами України в 2019 році в грошовому вираженні, грн.
8. Середня вартість 1000 контактів від різних видів реклами, грн.
9. Середнє проникнення різних видів реклами в Україні,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами