Ринок пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні: аналіз імпорту
706

Ринок пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні: аналіз імпорту

Аналіз ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні проведено компанією Pro-Consulting у грудні 2023 року. Маркетингове дослідження реалізовано у форматі експрес-аналізу імпорту, в результаті чого отримано відомості про:

  • сегментацію ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні за постачальниками цільової продукції та ціновими категоріями;
  • імпорт товарів ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні та діяльності основних постачальників;
  • потенційних партнерів для створення каналів імпорту цільової продукції;
  • стан ринків витратних матеріалів: туалетного паперу, мила, серветок, одноразових накладок на унітази, рушників.

Готовий аналіз ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку щіток і мітел України. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі вашого підприємства.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за індивідуальним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні здійснювався за період грудень 2022 - листопад 2023 року і охоплював такі види товарів:

  • пластикові диспенсери для рідкого мила (наливні, піни);
  • пластикові диспенсери для паперових серветок (листові, складні, рулонні);
  • пластикові диспенсери для паперових рушників;
  • пластикові диспенсери для індивідуальних покриттів на сидіння для унітазу;
  • пластикові диспенсери для туалетного паперу;
  • щітки для чищення (унітаз, підмітання, миття поверхонь - стіни, стеля).

Аналіз ринку щіток для чищення та пластикових диспенсерів в Україні дав змогу виявити деякі особливості поточного стану цієї сфери бізнесу:

  • сегмент диспенсерів для рідкого мила заповнений здебільшого дешевою продукцією, яку найчастіше використовують у домашньому господарстві;

Продавцям дешевих товарів вдалося потіснити найбільших операторів ринку. Останні зосередилися на постачанні диспенсерів для громадських вбиралень.

  • інші сегменти ринку пластикових диспенсерів в Україні мають незначний обсяг; у зазначених нішах ринку працюють до десятка компаній, що обслуговують всю Україну.

Загалом ринок пластикових диспенсерів в Україні зайнятий виключно імпортною продукцією. Внутрішнього виробництва цільових товарів немає через відсутність технологічних можливостей у рамках цінової конкурентоспроможності. Також вам може бути корисною аналітика готового аналізу ринку виробів із пластику в Україні, який також може бути оновлений за вашим запитом.

У сегменті щіток для чищення на цьому ринку ситуація відрізняється тим, що:

  • ємність ринкової ніші значно більша;
  • основними каналами збуту цільових товарів є найбільші ритейлери: Епіцентр, АТБ та інші;
  • на ринку присутня продукція вітчизняних виробників, хоча вона займає не більше 30% обсягу сегменту.

Звіт за результатами аналізу ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні має додатки у вигляді таблиць, що містять дані про:

  • структуру імпорту в розрізі ціни на цільову продукцію;
  • сегментацію імпортерів товарів ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні;
  • потенційних партнерів на ринку, що розглядається;
  • показники ринку витратних матеріалів для диспенсерів.

Усю інформацію про цю сферу бізнесу, зібрану й оброблену в рамках цього технічного завдання, можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку пластикових диспенсерів і щіток для чищення в Україні, який розміщений у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Комплексний аналіз ринку можна замовити, телефоном або електронною поштою. Він дає змогу цілком охопити ринкову ситуацію і включає:

  • загальні відомості про сферу бізнесу, показники її суб'єктів;
  • опис системи державного регулювання;
  • конкурентний аналіз ринку;
  • особливості споживання цільових товарів;
  • аналіз ефективності каналів збуту;
  • дослідження виробничого потенціалу;
  • можливості та перспективи організації зовнішньоекономічної діяльності;
  • оцінку інвестиційного потенціалу галузі.

В онлайн-магазині на сайті Pro-Consulting можна придбати вже готові маркетингові дослідження, зроблені на замовлення інших клієнтів. Вони містять інформацію, достатню для ознайомлення з ринком і ретроспективного аналізу.

Послуги та продукти Pro-Consulting можна придбати в розстрочку.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок паперових пакетів в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами